quote:Op zondag 27 november 2011 17:06 schreef Smoofie het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15911088.stm
Qazaisviliquote:Op zondag 27 november 2011 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe heet de linksbuiten van Vitesse?
Er was vroeger een leuke voetballer die ook zo heette, maar dat was met een c ipv q volgens mij.quote:
Altijd die zwertjoekelsquote:Op zondag 27 november 2011 17:12 schreef vincerusso het volgende:
Bij Vitesse lopen een aantal hele smerige spelers rond (Aborah, Annan,)
Neger-enquote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tuurlijk, maar mensen negeren dat graag
De eerste paar maanden schreef iedereen het ook met een k. Ik denk dat het niet perfect te vertalen is uit het Georgischquote:Op zondag 27 november 2011 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er was vroeger een leuke voetballer die ook zo heette, maar dat was met een c ipv q volgens mij.
Goed zo.quote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Vitesse is dan ook; Vitesse![]()
De ene die ik bedoel kwam uit Argentinië volgens mij ..quote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]
De eerste paar maanden schreef iedereen het ook met een k. Ik denk dat het niet perfect te vertalen is uit het Georgisch
Say what!?!?!?quote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Vitesse is dan ook; Vitesse![]()
Als deze maar scoort vandaag!quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De ene die ik bedoel kwam uit Argentinië volgens mij ..
Liever pas rond de 70e minuut, minder kans dat 'ie de wedstrijd verpest.quote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Gooi Chanturia erin dan.. die speelt 10dalli gewoon kapot.
Pessimistquote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mja blijft Twente he. 1-0 de Jong "89
Voordat je reageertquote:
Is volledig ontopic. Hoor je dat gezang niet?quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga niet offtopic, Kromme wordt boos.
Ga nou niet irritant doen. Hou er gewoon mee op, ja?!quote:Op zondag 27 november 2011 17:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is volledig ontopic. Hoor je dat gezang niet?
Zo gaan we zondags op stapquote:Op zondag 27 november 2011 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga nou niet irritant doen. Hou er gewoon mee op, ja?!
Ik ga eens even een klacht indienen denk ik. je bent User v/d dag. Maar je hoeft niet te gaan trollen he.quote:
Magquote:Op zondag 27 november 2011 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga eens even een klacht indienen denk ik. je bent User v/d dag. Maar je hoeft niet te gaan trollen he.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 27 november 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |