Meeeeh, mischien dat ik hem heel kort in een setje wel kaan waarderenquote:
Knappnquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef haakon het volgende:
Toevallig! Had het er een paar pagina's geleden nog over!
Vorige week is ie online gezet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door ._HAAK_. op 13-01-2012 11:48:17 ][quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
wat een lekker intro heeft dat nummer zeg! vooral van 2m - 3mquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bazennummer
edit: kutMCwie heeft die mensen uitgevonden?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef mergbot het volgende:
theotoxin - TXN vol.3 by DJ Robbie ☹
wat een vette setDikke tl in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Helemaal mee eens. Hij heeft meer tracks gemaakt dan dat ie boekingen heeft gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef haakon het volgende:
Oja, meest ondergewaardeerde artiest:
Sei2ure
100 puntn, die man wordt echt.te weinig geboekt terwijl hij geniale bazensets heeft en echt, écht bazentracks maakt. Vind ik
Jaaaa die zijn vetquote:Op zondag 15 januari 2012 15:29 schreef mergbot het volgende:
sie2ure and synapse cd's van symp.tom zijn ook lekker
Lekker inderdaad, maar gaat Theracords nou op het succes van industrial leunen?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Jaaaa die zijn vet
Nieuw plaatje van wavolizer, hardstyle meets industrial?![]()
Knalt in ieder geval flink door!
Nee dat denk ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lekker inderdaad, maar gaat Theracords nou op het succes van industrial leunen?
Inderdaad, al heb ik setjes meegemaakt van Thera en CO2 die ook gruwelijk hard eindigdequote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef haakon het volgende:
Wavolizer sowieso
Vette hardstyle en afsluiten met industrial platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |