Welk twitterbericht?quote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dat Twitter-bericht kan niet eens zo serieus bedoeld zijn, maar kijk iedereen er serieus op ingaan.Die jongen heeft 2 keer een kwart van een wedstrijd gespeeld, en nu al weet iedereen hoe goed hij is.
Ja. Vind ik ook. Maar ik verzin het niet.quote:
Wat zou zijn Fok! username zijn? Dikke troll.quote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dat Twitter-bericht kan niet eens zo serieus bedoeld zijn, maar kijk iedereen er serieus op ingaan.Die jongen heeft 2 keer een kwart van een wedstrijd gespeeld, en nu al weet iedereen hoe goed hij is.
Dat Klaassen net als Cruyff en Van Basten in z'n debuut scoorde en dat het dus een hele grote zou worden.quote:
Boilesen de nieuwe Messi!!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 16:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook. Maar ik verzin het niet.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:27 schreef Paul het volgende:
WTF, zit de dochter van Evert ten Napel nu ook al bij eredivisie live?
juquote:Op zondag 27 november 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]pics, of wat dat dat interview vrouwke bij dat cafe?
Ook wel een paar keer in de jeugd zien spelen. Vond het nooit echt speciaal. Meende dat hij ook altijd op 10 stond.quote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ja wat nu op eredivisie live 1 isquote:Op zondag 27 november 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]pics, of wat dat dat interview vrouwke bij dat cafe?
Ja me stream loopt achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |