Dat gaat helemaal goed komen aangezien eten onze gedeelde passie is en ook één van de redenen om naar Sri Lanka te gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 18:14 schreef bianca en michael het volgende:
TVP![]()
En tevens een verzoek voor foto's van bijzonder eten, altijd leuk om te zien!
Wauw wat een geweldig meedenkende huisarts!quote:Op zondag 27 november 2011 18:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen aangezien eten onze gedeelde passie is en ook één van de redenen om naar Sri Lanka te gaan.
We hebben voor de zekerheid wel antibiotica, diarreeremmers, ORS en ontsmettingsmiddel bij ons.Volgens onze huisarts is de kans op diarree erg groot, omdat de e-coli-bacterie daar anders is dan hier. Maar hij heeft ons antibiotica meegegeven die normaal gesproken heel snel werkt tegen reizigersdiarree.
Ja, is een erg fijne vent inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 18:22 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wauw wat een geweldig meedenkende huisarts!
Uiteraard, dat hoort er wel bij toch?quote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben benieuwd naar jullie verhalen. Gaan jullie ook theeplantages bezoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop