kthxbyequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dit wordt weer een leuke schooldagvolgens mij zijn de ballen van mijn lasgenoten ingedaald.
De hele dag zijn ze te akward voor woorden aandacht van de gleufdieren aan het zoeken, opzich niet zo'n issue ooit (10jaar terug) heb ik dat waarschijnlijk ook gedaan. Maar ik hoop toch dat ik meer klasse en stijl had.
constant vrouwen in de billen knijpen en slaan is nou niet iets wat mij als de ultieme versier truc lijktHet is voor omstanders echt tenenkrommend om aan te zien
![]()
Zo dat was mijn gemopper voor vandaag.
Baasquote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef RingBewoner het volgende:
Hier trouwens de beelden van mijn kartavontuur met 101TV en Jeroen Bleekemolen:
Kansloos manvolk dat niet gewoon op een normale manier kan praten tegen vrouwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dit wordt weer een leuke schooldagvolgens mij zijn de ballen van mijn lasgenoten ingedaald.
De hele dag zijn ze te akward voor woorden aandacht van de gleufdieren aan het zoeken, opzich niet zo'n issue ooit (10jaar terug) heb ik dat waarschijnlijk ook gedaan. Maar ik hoop toch dat ik meer klasse en stijl had.
constant vrouwen in de billen knijpen en slaan is nou niet iets wat mij als de ultieme versier truc lijktHet is voor omstanders echt tenenkrommend om aan te zien
![]()
Zo dat was mijn gemopper voor vandaag.
Voor de 3 op een rijquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
Maar ik hoop toch dat ik meer klasse en stijl had.
Ja precies zoquote:
Klopt. Scheelt inderdaad veel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:52 schreef KneusTeun het volgende:
Kan er ook wel mee te maken hebben dat ik lui van 17 en 18 in me klas heb
Tauch doet gewoon een uiltjes movequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zal er ook niet van opkijken als Tauch op zo een manier een meid hosselt.
Hoi.
Toen ik op mijn 22e begon dacht ik ook waar kom ik nu terecht, tussen de 17 en 18-jarigen... bleek driekwart van mijn medestudenten boven de 20 te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Opzich wel apart, ik ben zelf 25, me leraren zijn soms 28 en mede studenten gemiddeld 19 a 20.
En met uitgaan en hangen bij vrienden zie ik vaker leraren dan medestudenten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen ik op mijn 22e begon dacht ik ook waar kom ik nu terecht, tussen de 17 en 18-jarigen... bleek driekwart van mijn medestudenten boven de 20 te zijn
Als ik wakker wordt heb ik honger en wil ik etenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef tliciouz het volgende:
Oh boohoo mijn brood is op, wat een ramp.
Je woont midden in het centrum, om elke hoek zit wel een supermarkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik wakker wordt heb ik honger en wil ik eten
Haasten naar bieb jwzzzquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont midden in het centrum, om elke hoek zit wel een supermarkt.
Jij vind het leuk als je verwacht je eigen eten te hebben liggen maar iemand anders heeft het opgegeten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef tliciouz het volgende:
Oh boohoo mijn brood is op, wat een ramp.
Had je maar niet in een studentenhuis moeten gaan wonen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij vind het leuk als je verwacht je eigen eten te hebben liggen maar iemand anders heeft het opgegeten?
"Had je maar niet..." blablabla.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je maar niet in een studentenhuis moeten gaan wonen.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Had je maar niet..." blablabla.
Dan moet je er regels in meppenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij vind het leuk als je verwacht je eigen eten te hebben liggen maar iemand anders heeft het opgegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |