Ja, heb het gelezen. Vanavond gaat dus ook vooral om hem thuis. De komende weken gaat ie pas echt op reis.quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Stond een leuk stukje over in De Volkskrant. Over Boudewijn Buch die tijdens zijn bezoek aan Redmond O'Hanlon een koffiemok wegzet onder een stoel en bij een volgend bezoek, twee jaar later, die mok op precies dezelfde plek terugvond.
O ja, inderdaad: plus een donkere, religieuze ondertoon.quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Over zijn ouders: "ghastly couple"
Ja ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest erg lachen om dat spottende lachje van die oude vrouw bij "So you are going to travel with him?"
Hij vertelde nog net niet met wat voor saus erbij.quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De leraar Engels is opgegeten met wat komkommer er bij
Ik ben 'm van de zomer ook tegengekomen, hij zat te eten en te lezen op een terras in de stad.quote:Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
Over een 10 minuten begint het weer!
Mijn vriendje heeft O'Hanlon vandaag gespot bij ons voor de Etos. Zonder koffertje weliswaar!
En luiers.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond dat verhaal over z'n eigen gorillaatje in Congo wel mooi. Dat-ie 'm later ook nog ansichtkaartjes stuurde.
Heel erg bedanktquote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Here ya go
Natuurlijk. Dat zijn allemaal nep-Britten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij vindt Redmond Amerikanen maar rare mensen.
Oeh dat is bij mij om de hoek, leuk!quote:Op maandag 19 december 2011 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Middagje met de beste man in Artis in feb 2012 : 40 euro
Het was ook een paar weken niet op TV.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef Inkomen het volgende:
Was het al een paar weken op rij vergeten maar dit was weer een mooie met veel sneeuw en ijs
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was ook een paar weken niet op TV.
Komt op uitzendinggemistquote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef Perruche het volgende:
Ook vergeten, al 2x!! Hopelijk kan ik het ergens terugkijken...?
Die kleinzoon was een hele slimme man, inderdaad en zelf dus ook homo.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:11 schreef alors het volgende:
Wat een schitterend programma is dit tochRedmond
als een kind in de snoepwinkel, prachtig hoe hij alles even moet aanraken en zien
Heftig ook die kleinzoon van Stalin over Rusland, dat je maar beter een domme Ivan kan zijn daar...
Bedankt! Ik was het ook bijna vergeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef alf89 het volgende:
Straks maar wel een keer op tijd klaar zitten!
Vandaag gaat verder op vorige week. Dan zul je ze waarschijnlijk toch beiden terug moeten kijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Bedankt! Ik was het ook bijna vergeten.
Moest gistermiddag helaas ook de herhaling van vorige week onderbreken. Die ook maar eens terugkijken.
Mooie activiteit voor mijn vrije maandagochtend.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef alf89 het volgende:
[..]
Vandaag gaat verder op vorige week. Dan zul je ze waarschijnlijk toch beiden terug moeten kijken.
Mooie beelden weer, maar inhoudelijk net even minder dit keer.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef Inkomen het volgende:
Over een half uurtje mogen we weerHelaas de laatste keer.
Er gaan maanden aan research door een hele grote groep mensen aan vooraf en niks is toeval.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ja inderdaad, ik begreep in eerste instantie niet waarom de foto van Mark Rutte tussen zijn helden zat.
Later bleek de reden maar al te duidelijk, geen budget meer om een vlucht naar Alaska te boeken![]()
vanwege de bezuinigingen op de publieke omroepen.
Alhoewel het verloop van de aflevering wel heel toevallige momenten kent, zoals achteraf niet genoeg geld hebben met een overtocht met een zeilboot,dat de kapitein O Hanlon daardoor overboord zette op volle zee is volgens mij in scene gezet en dan terugvarend belanden op Bering eiland, waar Redmond O'Hanlon toevallig een grote bewonderaar van Steller ontmoette.
Maar het maak juist niet minder interessant, integendeel dit is een van de weinige boeiende kwaliteitsprogramma's op de zondagavond.
En waarschijnlijk zijn deze mensen die aan research doen inmiddels ontslagenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Er gaan maanden aan research door een hele grote groep mensen aan vooraf en niks is toeval.
Ik scoorde ongeveer evenveel bij een kutkwis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef arjan1112 het volgende:
360.000 kijkers. toch best wel veel ?
http://www.kijkonderzoek.(...)133/file,dp-10-2-0-p
Wnneer komt die op YT?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scoorde ongeveer evenveel bij een kutkwis.
Vriend van me zou het op YT zetten. Om het zwaar te zeggen. Die kutziekte heeft te hard toegeslagen Boris.quote:
Ok.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me zou het op YT zetten. Om het zwaar te zeggen. Die kutziekte heeft te hard toegeslagen Boris.
Ik viel er helaas half in, maar aan het einde werd er geadverteerd voor deel 2 van de DVD-bundel..?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus deel 1 van de koppensneller-afleveringen.
Eigenlijk niet voor te stellen. Je zou zeggen dat er in eigen Haagse kringen schande over gesproken is, al scheelt het misschien dat het een oudere vrouw was met haar dochter. Ik kende het verhaal van deze vrouwen overigens niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef golfer het volgende:
Wat een verhaal over die stinkend rijke Haagse dames en hun reis door de woestijn. 750 bedienden, 102 kamelen, complete huisraad en ledikanten en slaven.
Het lijkt me niet dat aangekondigde bezuinigingen betekent dat je ineens geen geld meer hebt voor een vlucht. Zoiets kost maanden voorbereiding.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ja inderdaad, ik begreep in eerste instantie niet waarom de foto van Mark Rutte tussen zijn helden zat.
Later bleek de reden maar al te duidelijk, geen budget meer om een vlucht naar Alaska te boeken![]()
vanwege de bezuinigingen op de publieke omroepen.
Alhoewel het verloop van de aflevering wel heel toevallige momenten kent, zoals achteraf niet genoeg geld hebben met een overtocht met een zeilboot,dat de kapitein O Hanlon daardoor overboord zette op volle zee is volgens mij in scene gezet en dan terugvarend belanden op Bering eiland, waar Redmond O'Hanlon toevallig een grote bewonderaar van Steller ontmoette.
Maar het maak juist niet minder interessant, integendeel dit is een van de weinige boeiende kwaliteitsprogramma's op de zondagavond.
Daar vroeg ik me ook af eigenlijkquote:Hebben ze het programma al aan het buitenland kunnen verkopen?
IDFAquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef Ivy_Mike het volgende:
Daar vroeg ik me ook af eigenlijk![]()
Deze zeer boeiende documentaires van O'Hanlon zou wel eens een prijs kunnen verdienen, maar ik zou niet weten wat voor een award een documentaire krijg.
quote:Hebben ze het programma al aan het buitenland kunnen verkopen?
Valt tegen, verbaast me zeer. Michael Palin wordt ook uitgezonden in Belgie (en vast ook vele andere landen), waarom O'Hanlon dan niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de VPRO gids bijlage.
Vond het weer een leuk seizoen, duimen dat de VPRO nog ergens een spaarpotje heeft staan voor seizoen 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |