Zou je denken?quote:
Het gaat 's nachts door en daardoor slaapt ze slecht. Dát snap ik dan wel weerquote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt neer op iedere 5 minuten eentje...mits het 's nachts ook doorgaat.
Anders is het zelfs iedere 3 minuten
Jawel, en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik geen extra ab pillen heb meegenomen. Sla morgen gelijk in. Zalf heb ik altijd, ab nooit omdat het heel weinig voorkwam de laatste maanden. Maar de afgelopen weken in ene weer meerquote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb / had voor die chronische dingen altijd van alles in huis. In het vooruit, zeg maar. Voor het geval het in het weekend zou komen, maar dat kan met hopspots dus niet?
Kweetnie of ik injecties in het vooruit mee zou krijgen. Ja, wel als ik een week lang elke dag moet injecteren, maar niet voor 'als het een keer nodig is', waqnt ze blijven toch niet eeuwig goed
Wat een narigheid. Heeft Baloe er veel last van?
Arme Baloequote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik geen extra ab pillen heb meegenomen. Sla morgen gelijk in. Zalf heb ik altijd, ab nooit omdat het heel weinig voorkwam de laatste maanden. Maar de afgelopen weken in ene weer meer
Injecties krijg je idd niet mee, normaal is ceferal = ab pillen, genoeg. Maar deze is echt groot. En hij stinkt zo erg, dat ik bijna over mijn nek ging. Ik liep te kokhalzenhad senes 2 pics gestuurd, ik heb ze niet zo groot gezien. Ook helemaal bij en onder zijn balzak
![]()
Geen idee hoeveel last hij heeft. We mochten er iig niet aanzitten, hij liep behoorlijk te hapsnauwen.
Heb hem een extra pijnstiller gedaan en nu ligt ie naast ons te hijgen.
Het is wel goed om de extra calorietjes te verbrandenquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat 's nachts door en daardoor slaapt ze slecht. Dát snap ik dan wel weer
Ik denk niet dat je veel calorietjes verbrandt met automatisch klaarkomenquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is wel goed om de extra calorietjes te verbranden
Geloof niet dat het bij haar heel erg zo werktquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is wel goed om de extra calorietjes te verbranden
X 300.....ik vind het topsportquote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel calorietjes verbrandt met automatisch klaarkomen
Whehehe, nee he?quote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof niet dat het bij haar heel erg zo werkt
Nou ja, ik heb afgezien van de stank, er niet zoveel last van. Maar idd, arme beer.quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Arme Baloe
En arme jij
Morgen inderdaad direct maar even gaan!
Ik maak me altijd zorgen als er iets met de konijnen is en dan vind ik mezelf dáárom eiks ook altijd een beetje zieligquote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb afgezien van de stank, er niet zoveel last van. Maar idd, arme beer.
Ja echt sneu. Hij heeft er ook last van bij het lopen, dat kan niet anders. Je moet je voorstellen, je kruis, en dan op de benen nog een heel deel.en je vagina ook. Dat is de grote van de hotspotquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, ook nog op zo'n akelige plek Q.
Arme Baloe
Schoffelpropjes, konijnen, de babiesquote:
Wij hebben ook babiesquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schoffelpropjes, konijnen, de babies
Dat bij de tandarts zou ik ook wel willen
Beeb zegt altijd: "De baby is boos!" (dat gaat dan meestal over Plumeauquote:
Wat ing zegt. En dat zorgen maken valt hier wel mee gelukkig. Hij ligt naast me en ik slaap belachelijk licht. Dus als er wat is of hij wurmt zijn shirt af word ik wakker.quote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak me altijd zorgen als er iets met de konijnen is en dan vind ik mezelf dáárom eiks ook altijd een beetje zielig
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo'n broeiplekje ook nog....zal wel schuren idd
quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beeb zegt altijd: "De baby is boos!" (dat gaat dan meestal over Plumeau)
Ja, met kleintjes werkt dat idd wel, maar deze is echt groot. En aangezien ik naar school moet 4u per dag, en ik weet dat hij zijn schurt af gaat wurmen... Moet ik maar ff langs voor een spuit zodat het en sneller geneest en niet jeuktquote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz heeft ook weleens zon gore hotspot gehad. Ik heb het schoongehouden en toen is het vanzelf genezen. Zag er ook wel heel vies uit.
Ah ja dan is het wel makkelijker.quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, met kleintjes werkt dat odd wel, maar deze is echt groot. En aangezien ik naar school moet 4u per dag, en ik weet dat hij zijn schurt af gaat wurmen... Moet ik maar ff langs voor een spuit zodat het en sneller geneest en niet jeukt
Goezzooooquote:
quote:
Neequote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goezzoooo![]()
Ben je inmiddels al wel gedoucht en gekleed?
Ik ook nietquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ren zo wel onder de douche door voordat ik op bed ga en trek dan wel een schoon slaapoutfitje aan
Trainingsbroek, slaapshirt, msnjasje en oude sportschoenen zonder sokken hierquote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
nou ja wel gekleed maar niet leuk zeg maar
trainingsbroek, oud shirt, trui en sokken hierquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trainingsbroek, slaapshirt, msnjasje en oude sportschoenen zonder sokken hier
Ik kan me niet heugen dat ik ooit een hele dag zo gekleed was....alleen als ik ziek ben.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ook
En dan gewoon met niks in bed
Ow, dat zeggen wij ook altijdquote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier gaat het altijd over T&L als we het over de babies hebben.
"Waaaar zijn de babies dan? Waaaaar is je Zus? Waar is Zusje?"
En dan kijkt T. heel dom en L. komt aangesprint, want dan mogen ze de kamer in![]()
Is voor mij ook een tijd geleden iddquote:Op zondag 27 november 2011 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik ooit een hele dag zo gekleed was....alleen als ik ziek ben.
Vandaag was ik niet eens lui, maar ik vond het de moeite niet om na het eten nog te douchen en nette kleren aan te trekken
Goh, we hadden vanmidag zo samen op pad gekundquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
trainingsbroek, oud shirt, trui en sokken hier
En string
Ik zeg het nooitquote:Op zondag 27 november 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat zeggen wij ook altijd
Sooty, waar is je zus
Fritz, ga je grote broer eens zoeken
Jij had heul geen ondergoed aan, dus dat doe ik nietquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goh, we hadden vanmidag zo samen op pad gekund
quote:Op zondag 27 november 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat zeggen wij ook altijd
Sooty, waar is je zus
Fritz, ga je grote broer eens zoeken
Dan moeten ze nog ff groeien dusquote:
Toen ben je toch in je slaapoutfit in de auto gestapt?quote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is voor mij ook een tijd geleden idd
Nou ja, toen bij jou
Wellesquote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had heul geen ondergoed aan, dus dat doe ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |