Ja dat is kut,quote:Op zondag 27 november 2011 10:11 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is fijn... Net een potje metro gespeeld waar ik 5000 punten met alleen maar reviven heb gehaald, een daarbij 9 revival ribbons heb gehaald...
.. Is het niet meegenomen in mijn stats![]()
![]()
![]()
Veel medals heb je ook, dan schiet het wel opquote:Op zondag 27 november 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
Die TT. Mensen die zeggen dat ik geen leven heb
. Mijn spm is bijna 560 heh
. Had gisteren in 1 ronde 48000 punten, daarna 32000 en dan nog een 2 rondes met 28000
Voor de rest wat rondjes met 13000 tot 18000.
Oh nice! heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik zit veel in 1000 ticket server Metro. Vind het ook leuk. Maar wel in een server die je automatisch kicked als je de m320,SMAW/RPG of nades gebruikt
RPG bij metro in die zijgangquote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik zit veel in 1000 ticket server Metro. Vind het ook leuk. Maar wel in een server die je automatisch kicked als je de m320,SMAW/RPG of nades gebruikt
Probleem is dan ook meteen dat alle mensen bij hun spawnplek blijven rondhangen uit "angst" als je met 10 man naar voor rushed kom je er 100% zeker doorheen.quote:Op zondag 27 november 2011 11:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je met 32 spelers alle flags in handen heb in Metro, dan druk je de tegenstander zo hard in een hoek, dat ze totaal kansloos zijn.
http://battlelog.battlefi(...)ts-No-RPG-SMAW-M320/quote:
kansloos, waarom zou je daar geen granaten mogen gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Smoofie het volgende:
64 player nade spam is leuk wil je zeggenquote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kansloos, waarom zou je daar geen granaten mogen gebruiken.
Sowieso vraag ik me af hoe men dat kicken op automatisch kan zetten. Daar zijn geen serversettings voor zover ik weet.
Zijn geweldige instellingen hoor. Nades mogen vaak wel op dat soort servers.quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoe men dat kicken op automatisch kan zetten. Daar zijn geen serversettings voor zover ik weet.
Omdat je in die map een aantal vastloop punten hebt, een flink aantal zelfs. Er wordt dan niet meer gecapped maar alleen maar over en weer gegooid met granaten en geschoten met RPG's en 40mm nades. Je komt er dus ook echt niet meer door. Dat gaat echt hard, zie de verhalen over ziekelijk hoog scoren met medpacks/revives of met ammo gooien. Dat doet dan ook iedereen. Metro is niet goed gebouwd.. bijna al die servers zijn kill frenzies. 9 van de 10 keer is het aan de achterzijde van B, de vijand heeft dan alleen C en dan is het feest bij de roltrappen en bij dat trappetje aan de zijkant.quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gisteren in één dag tot 110k gekomen (+ in rank gestegen van 26->29)quote:
dit idd,quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Omdat je in die map een aantal vastloop punten hebt, een flink aantal zelfs. Er wordt dan niet meer gecapped maar alleen maar over en weer gegooid met granaten en geschoten met RPG's en 40mm nades. Je komt er dus ook echt niet meer door. Dat gaat echt hard, zie de verhalen over ziekelijk hoog scoren met medpacks/revives of met ammo gooien. Dat doet dan ook iedereen. Metro is niet goed gebouwd.. bijna al die servers zijn kill frenzies. 9 van de 10 keer is het aan de achterzijde van B, de vijand heeft dan alleen C en dan is het feest bij de roltrappen en bij dat trappetje aan de zijkant.
quote:24-11-2011 - Battlefield 3 R10 patch now available.
DICE has release the R10 patch for Battlefield 3. The main change for this version is the ability to control the idle timeout again so players aren't kicked after 5 minutes of inactivity.
This patch also offers some small bugfixes that could crash the server slightly improving server stability. The patch is available as an optional update for now to all clients and can be applied by going to your gameservers page and selecting reinstall/update gameserver and installing the R10 patch.
ik zou niet weten hoe ik dat uit moet zettenquote:Op zondag 27 november 2011 15:28 schreef JK het volgende:
Tijd voor VIP plekken, of een zondags-admin ofzo.Ik ben nr 5 in de rij.
En nog een nadeel; stel ik wil er in, dan moet je toch 5 man kicken?
Queue mag wat mij betreft wel uit.
quote:###########################
# Server Setup variables below #
###########################
#Set Server name (between quotes)
vars.serverName "NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!"
#Set max player count (can only go below the number that you ordered)
vars.maxPlayers 32
#Set Admin Password
admin.password
#Set Server Password (no password when commented or left empty)
vars.gamePassword
#Activate/Deactivate punkbuster (true/false)
vars.punkBuster true
#Activate/Deactivate auto balance
vars.autoBalance true
#Set the number of players needed to start a game (default: 8)
vars.roundStartPlayerCount 4
#Set the number of players needed in game before it resets to pre-round
vars.roundRestartPlayerCount 2
################################
# Variables affecting gameplay below #
################################
#Activate/Deactivate killcam
vars.killCam true
#Activate/Deactivate Friendly Fire
vars.friendlyFire false
#Activate/Deactivate Health Regeneration
vars.regenerateHealth true
#Activate/Deactivate Minimap
vars.miniMap True
#Activate/Deactivate HUD
vars.hud true
#Activate/Deactivate crosshair
vars.crossHair true
#Activate/Deactivate 3d Spotting
vars.3dSpotting true
#Activate/Deactivate minimap spotting
vars.miniMapSpotting true
#Activate/Deactivate Nametags
vars.nameTag true
#Activate/Deactivate 3rd person vehicle Camera
vars.3pCam true
#Activate/Deactivate vehicles
vars.vehicleSpawnAllowed true
###################################
# Variables involving player control below #
###################################
#number of teamkills allowed before kick
vars.teamKillCountForKick 10
#Max kills a player can make before being kicked (counter-cheating)
vars.teamKillValueForKick 150
#Number of team kill kicks that will lead to a permaban
vars.teamKillKickForBan 5
#Set idle time before getting kicked
vars.noInteractivityTimeoutTIme 600
#Set whether an idle kick should also give a round ban
vars.noInteractivityRoundBan false
quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Die is er al hoor:
http://battlelog.battlefi(...)kers-CQ-Ranked-4-HC/
Ohquote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef jpjedi het volgende: