SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Ja? Ja? Niet Haarclit?quote:Op zondag 27 november 2011 00:02 schreef Bloempje. het volgende:
Het is Haarklip hoor. Niet Haarzaad.
Lees de OP zou ik zeggen tegen elke buitenstaander.quote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Argo het volgende:
Hallo, ahoi, mag ik vragen wat een Arg7 is, het komt erg dichtbij mijn naam, en dat vind ik eng.
Oh mijn excuses, ik zag niet dat deze er was, maar er is blijkbaar een spoiler die gepaard gaat aan een grote lap tekst. Dat figures.quote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Ja? Niet Haarclit?
[..]
Lees de OP zou ik zeggen tegen elke buitenstaander.Dus bij dezen.
Ik heb de OP gelezen, ben ik nu een piraatquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees de OP zou ik zeggen tegen elke buitenstaander.Dus bij dezen.
Als je er wijs uit komt, want ik kom dat niet roze panter.quote:Op zondag 27 november 2011 00:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen, ben ik nu een piraat?
Jij krijgt een pietendiploma.. omdat je Piet heet hahahah snap je hem ?!! ja ?? ik snap hem zelf niet eens man dus kom niet praten dat je het snapt !!quote:Op zondag 27 november 2011 00:09 schreef Syntraxx het volgende:
hehehe ja jij wel , binnen kort ontvang je een diploma thuis
Is er een goeie boterham mee te verdienen ?quote:Op zondag 27 november 2011 00:09 schreef Syntraxx het volgende:
hehehe ja jij wel , binnen kort ontvang je een diploma thuis
juist jaquote:Op zondag 27 november 2011 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij krijgt een pietendiploma.. omdat je Piet heet hahahah snap je hem ?!! ja ?? ik snap hem zelf niet eens man dus kom niet praten dat je het snapt !!
Ik was een keer bij jou thuis en toen was ik de slimste thuis... en je hele familie was daarquote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef Syntraxx het volgende:
en jij bent de slimste thuis???? das balen zeker en kom niet praten dat je het snapt???
.....................................................juist ja
Ik snap hem.quote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef Syntraxx het volgende:
en jij bent de slimste thuis???? das balen zeker en kom niet praten dat je het snapt???
.....................................................juist ja
was gezellig bij mn buren he ???quote:Op zondag 27 november 2011 00:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was een keer bij jou thuis en toen was ik de slimste thuis... en je hele familie was daar
Krijg ik die ook thuisgestuurd ?quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij snapt hem, je wint de gouden veer
zucht........ hoe oud ben je 6 ???quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww ik snap hem je vader is de buurman maar de man van je moeder weet van nikssneaky shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |