quote:
Maakt toch geen verschil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
En natuurlijk krijgt die loser van een Pique niet zijn 2e gele kaart voor die schwalbe.
Tuurlijk niet, dan verlaat Shakira de tribune en dat heeft de scheidsrechter er niet voor overquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
En natuurlijk krijgt die loser van een Pique niet zijn 2e gele kaart voor die schwalbe.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
Precies, dat snap ik nou ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:32 schreef Cavalier het volgende:
Waarom pakte Piqué nou geel? Hij had toch gewoon op de bank kunnen zitten volgende week?
Calimero is ook weer terugquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat om het juist toepassen van de regels en dat doen scheidsrechters niet bij Barca.
Ik snap het ook totaal niet. Die extra gele kaart kan nog zwaar gaan tellen wanneer je 2 wedstrijden schorsingen krijgt per gele kaart. Of is dat alleen bij de amateurs?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, dat snap ik nou ook niet.
Je kan hem toch gewoon op de tribune zetten ?
Het slaat trouwens helemaal nergens op, zo opzichtig geel pakken.
Ik vond het destijds bij Madrid tegen Ajax al schandalig en nu ook.
Het hoeft ook helemaal niet, als je dan echt beslist geel wil pakken en je wil het niet teveel op laten vallen waren er in de 2e helft momenten genoeg om even een schopje uit te delen of ergens op het middenveld een blok te zetten. Een beetje speler weet wel waar hij geel voor krijgt hoor.
Maar je kan hem dus ook gewoon zonder geel op de tribune houden
Klopt, Real is erg bescheiden. Maken nooit schwalbes, en naaien nooit de tegenstander een kaart aan. En als ze een onterechte goal maken die afgekeurd moet worden, zeggen ze gewoon tegen de scheids: 'tel deze maar niet mee'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef bianconeri het volgende:
Real wordt gewoon kampioen dit jaar.
Spelen veel sterker en mooier voetbal dan Barca.
Barca=Schwalbelona zoals wel bekend is.
Spelen saai voetbal(miljoen keer passen). Veel te arrogant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |