Als gecertificeerde PSV hater zeg ik... Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als gecertificeerde idioot zeg ik... Ja
Absoluut waar maar Sevilla heeft toch ook al 3 kansen gehad. Zou leuk zijn als het nog een tijdje zo doorgaat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verschil met de top in de PD is een stuk groter dan in de ED. Madrid maakt waarschijnlijk voor de rust al de 0-2.
Leuk zo'n filmpje maar eredivisie en een paar internationale wedstrijden maken je nog geen wereldtopper. Bij de Spurs heeft ie het niet echt geweldig gedaanquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als gecertificeerde PSV hater zeg ik... Ja
Zeg, de VBL awards zijn nog niet uitgereikt héquote:
Dát is het verschil tussen top en wereldtopquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Absoluut waar maar Sevilla heeft toch ook al 3 kansen gehad. Zou leuk zijn als het nog een tijdje zo doorgaat.
Gomes is een geweldenaar. Ik ben zelf keeper, en heb Gomes dingen zien doen waar ik van kwijlquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, de VBL awards zijn nog niet uitgereikt hé
[..]
Dát is het verschil tussen top en wereldtop
Slecht was hij niet maar om bij de wereldtop te scharen vind ik dan weer wat erg veel van het goede.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gomes is een geweldenaar. Ik ben zelf keeper, en heb Gomes dingen zien doen waar ik van kwijl
Toch zat hij bij de wereldtop.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Slecht was hij niet maar om bij de wereldtop te scharen vind ik dan weer wat erg veel van het goede.
Ontken de waarheid maar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Misschien als je het nog heel erg vaak tegen jezelf zegt ga je het vanzelf geloven
Dat was echt geen roodquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:33 schreef WuTanG het volgende:
Voor zo'n overtreding had ik toch echt rood verwacht, gelukkig met geel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |