Daarom waren ze ook aan het twijfelen bij barcaquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast ..
Pique gaf de bal aan Getafe zodat zij hem uit konden trappen.
elke ploeg speelt wel eens smerigquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom waren ze ook aan het twijfelen bij barca.
Ach ze hebben wel vaker van die smerige acties, terwijl een team als barca dat absoluut niet nodig heeft
Soms gebeurt dat ook wel hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
elke ploeg speelt wel eens smerig
barça tegenwoordig vak om voor elke fout dat de tegenstander maakt 2 uur op de grond te liggen en doen alsof hun voeten eraf zijn getrapt
En bewust om kaarten vragen, boeit mij verder niet. Ze hebben het als team helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
elke ploeg speelt wel eens smerig
barça tegenwoordig vak om voor elke fout dat de tegenstander maakt 2 uur op de grond te liggen en doen alsof hun voeten eraf zijn getrapt
Barca gaat 2 keer winnen ..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
6 punten voorsprong voor Real straks.![]()
Winnen over 2(?) weken en de competitie is al zowat beslist.
:p dat kan ook eens gebeure he...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat ook wel hoor!
Toen Dani Alves een trap kreeg van Pepe .. toen lag z'n voet een paar meter verderop
Straks bedoelde ik over 5 minuten, winnen ze van Barca dan is het 9 punten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Barca gaat 2 keer winnen ..staan ze weer gelijk
Ja maar ze verliezen weer tegen mindere tegenstanders ....quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Barca gaat 2 keer winnen ..staan ze weer gelijk
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn God, mijn hart
Rensenbrink momentje
shit happens :pquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef Maver24 het volgende:
WTF, was geen buitenspel voor Alves op de bal van Messi, verdediger tikte de bal naar Alves toe zoals te zien is in de herhaling,
Geen passie, echt helemaal niks is dit Barcelona meer. Ik ben bij deze supporter afquote:
zo geforceerd is het niet leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen passie, echt helemaal niks is dit Barcelona meer. Ik ben bij deze supporter af
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo geforceerd is het niet leuk.
Valencia wint ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
Ah toe, het is echt waar, ik ben helemaal van slag. Ik denk dat ik maar supporter van Madrid wordt, die winnen tenminste
Dan ben je geen supporterquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
Ah toe, het is echt waar, ik ben helemaal van slag. Ik denk dat ik maar supporter van Madrid wordt, die winnen tenminste
Ja, maak er maar grappen over. Je meende het echt bij Ajax..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen passie, echt helemaal niks is dit Barcelona meer. Ik ben bij deze supporter af
Je hebt gelijk, toen wonnen ze al idd de champuions league.quote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef samuel94 het volgende:
[..]
jep:p
maar is toch waar ofniet?
barca is de laatste 20 jaar ofzo maar echt een geode ploeg geworden terwijl real madrid in de jaren 50 of 60 dacht ik al de champuions league enzo won.
Vrij makkelijk winnen als je generaal Franco onder je supporters hebt. Die gaat in de rust gewoon de kleedkamer in als de stand hem niet bevalt en dan kan hij weer genieten van de 2e helft. Zo is RM aan haar 'rijke historie' gekomen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef samuel94 het volgende:
[..]
jep:p
maar is toch waar ofniet?
barca is de laatste 20 jaar ofzo maar echt een geode ploeg geworden terwijl real madrid in de jaren 50 of 60 dacht ik al de champuions league enzo won.
Op zo'n moment is het dus weer jammer dat er geen videobeelden mogen worden gebruikt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef Maver24 het volgende:
WTF, was geen buitenspel voor Alves op de bal van Messi, verdediger tikte de bal naar Alves toe zoals te zien is in de herhaling,
Het lag natuurlijk niet aan geweldige spelers zoals Di Stefano, Puskas en Gento. Franco had niks te zeggen buiten Spanje.quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Vrij makkelijk winnen als je generaal Franco onder je supporters hebt. Die gaat in de rust gewoon de kleedkamer in als de stand hem niet bevalt en dan kan hij weer genieten van de 2e helft. Zo is RM aan haar 'rijke historie' gekomen.
Inderdaad geweldige voetballers.quote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Blancos het volgende:
[..]
Het lag natuurlijk niet aan geweldige spelers zoals Di Stefano, Puskas en Gento. Franco had niks te zeggen buiten Spanje.
Door intern problemen bij Barcelona greep Santiago Bernabéu de kans om Di Stefano over te halen naar Real Madrid. Puskas kwam makkelijk bij Real Madrid terecht, omdat er maar weinig clubs waren die hem wilden. Heb jij een bron waarin vermeld staat dat Franco verantwoordelijk is voor hun komst?quote:Op zondag 27 november 2011 19:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Inderdaad geweldige voetballers.
Enig idee door wiens invloed zij in Madrid terechtgekomen zijn ?
Franco had niets te zeggen buiten Spanje ? Eerst ff je huiswerk doen.
Ze lopen wel slecht te spelen tot nu toequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef inZanity het volgende:
Zou wel botergeil zijn als Barcelona weer punten laat liggen..
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef chufi het volgende:
Dit is dus een wedstrijd uit speelronde 17 (ergens in rond 17-18 december) omdat Barca dan niet echt kan omdat ze om de Wereldbeker moeten spelen in Japan of zo
Nope.quote:
Wat een geweldige voetballerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ah het was dus wel een bewussie van Xavi.
Omdat ie jarenlang voor Espanol speelde misschienquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom wordt die Raul Tamudo zo uitgefloten?
Ok, ok.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie jarenlang voor Espanol speelde misschien
Zit er niet meer in denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef inZanity het volgende:
Zou wel botergeil zijn als Barcelona weer punten laat liggen..
quote:
Maakt toch geen verschil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
En natuurlijk krijgt die loser van een Pique niet zijn 2e gele kaart voor die schwalbe.
Tuurlijk niet, dan verlaat Shakira de tribune en dat heeft de scheidsrechter er niet voor overquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
En natuurlijk krijgt die loser van een Pique niet zijn 2e gele kaart voor die schwalbe.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
Precies, dat snap ik nou ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:32 schreef Cavalier het volgende:
Waarom pakte Piqué nou geel? Hij had toch gewoon op de bank kunnen zitten volgende week?
Calimero is ook weer terugquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat om het juist toepassen van de regels en dat doen scheidsrechters niet bij Barca.
Ik snap het ook totaal niet. Die extra gele kaart kan nog zwaar gaan tellen wanneer je 2 wedstrijden schorsingen krijgt per gele kaart. Of is dat alleen bij de amateurs?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, dat snap ik nou ook niet.
Je kan hem toch gewoon op de tribune zetten ?
Het slaat trouwens helemaal nergens op, zo opzichtig geel pakken.
Ik vond het destijds bij Madrid tegen Ajax al schandalig en nu ook.
Het hoeft ook helemaal niet, als je dan echt beslist geel wil pakken en je wil het niet teveel op laten vallen waren er in de 2e helft momenten genoeg om even een schopje uit te delen of ergens op het middenveld een blok te zetten. Een beetje speler weet wel waar hij geel voor krijgt hoor.
Maar je kan hem dus ook gewoon zonder geel op de tribune houden
Klopt, Real is erg bescheiden. Maken nooit schwalbes, en naaien nooit de tegenstander een kaart aan. En als ze een onterechte goal maken die afgekeurd moet worden, zeggen ze gewoon tegen de scheids: 'tel deze maar niet mee'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef bianconeri het volgende:
Real wordt gewoon kampioen dit jaar.
Spelen veel sterker en mooier voetbal dan Barca.
Barca=Schwalbelona zoals wel bekend is.
Spelen saai voetbal(miljoen keer passen). Veel te arrogant.
Ja de altijd opkomende linksbackquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Marcelo heeft zich wel erg goed ontwikkeld de laatste jaren .. leuke speler.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Barca![]()
Niet dat Real zo top is, maar alles is beter dan Barca
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Real is erg bescheiden. Maken nooit schwalbes, en naaien nooit de tegenstander een kaart aan. En als ze een onterechte goal maken die afgekeurd moet worden, zeggen ze gewoon tegen de scheids: 'tel deze maar niet mee'.
Real Madrid
Nu zegt ie het goed ... Sierd leest dus meequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef chufi het volgende:
Sierd tis geen Del Gorno maar Del Horno
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.... Maar goed ik kom ook vaker in Valencia dan in Madridquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:45 schreef Roffamannetje het volgende:
Wel een niveauverschil hoor als je eerst Real Madrid hebt gezien
oh die lange haren van die man geweldig. Villa was vroeger heel vaak te gast bij hem in Valencia.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef chufi het volgende:
Nu Valencia = Espanol
Met eerbetoon aan Mario Kempes, hij had/heeft een mooie villa daar (wel eens gezien van buiten dan ) zwart van buiten
Haha kan iemand mij vertellen wat hier de gedachtegang achter is?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef chufi het volgende:
Sierd: Iets meer dan Skype-sex zit er niet in voor Pique![]()
![]()
Is dit een tweet van Guardiola??? Ontslaan als het zo isquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef Suikeroom het volgende:
Guardiola: "Girls maybe won't like Cuenca very much, physically speaking, but at the pitch he does amazing things." #fcblive
wtf anders zeg je gewoon ja hij is fokkin lelijk maar kan wel voetballen over je eigen speler
Shakira is niet thuisquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:08 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Haha kan iemand mij vertellen wat hier de gedachtegang achter is?
nee joh hij is van Barcelona, dan mag je dat zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit een tweet van Guardiola??? Ontslaan als het zo is
Nou als je trainer dat over je zegt ... Zou ik hem op zn bek timmeren en vragen om Cruijff als nieuwe trainer,quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh hij is van Barcelona, dan mag je dat zeggen.
wilde het net zeggen, wie anders dan soldado.quote:
nog maar net ingebrachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wilde het net zeggen, wie anders dan soldado.
Staat in de agendaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een repost vanuit een ander topic, ik weet trouwens niet of er nog een speciaal wedstrijd topic voor de Clasico gaat komen, maar:
Vrienden van het Spaanse voetbal,
Van Marwijk Sport1-analist bij Clásico
Dinsdag 6 december 2011, 12:05
Sport1 heeft Bert van Marwijk gestrikt om samen met Marco van Basten de kraker tussen Real Madrid en Barcelona te analyseren aanstaande zaterdag. De huidige en voormalige bondscoach van Oranje schuiven aan in de studio.
Presentator John van Vliet begint de voorbeschouwing met Van Marwijk en Van Basten om 21.30 uur. Sierd de Vos en Wim Kieft tekenen voor het commentaar. Emile Schelvis verzorgt vanuit Madrid en Bernabéu de voor- en nabeschouwing.
Gisteren maakte Sport1 al bekend dat de Primera División ook de komende drie seizoenen te zien blijft bij de zender. Sport1 brengt tot de zomer van 2015 wekelijks liefst vier wedstrijden in HD.
Ben ook benieuwd........naar de trolls hier.quote:
Oh nee toch niet ze maken nog gelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
Valencia verliest in de extra tijd bij Betis met 2 goals van R. Castro 2-1
Sierd komt gewoon vanuit de bezemkast.quote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef chufi het volgende:
Sierd doet een weekendje Spanje om in Bilbao straks heerlijke pinxtos te gaan eten .... Ah net 1-0 geworden tegen Racing Santander
Sierd zijn avond alweer verziekt.quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
Espanyol al 2-0 voor na 10 minuten tegen Atletico.
Ik verwacht een heerlijke wedstrijd, Real zal het verlies tegen Barcelona wel willen wegspelen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:30 schreef chufi het volgende:
Bilbao - Saragoza 1-1 inmiddels na een half uur
Straks om 22:00 uur Sevilla - Real
twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 21:24:19REAL MADRID: Casillas, Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo, Lass, Alonso, Callejón, Di María, Ronaldo & Benzema. #realmadrid reageer retweet
Was idd iets te gezellig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:02 schreef chufi het volgende:
Gezien de begroetingen wordt dit een makkie voor Real
Knipoogde er ook iemand?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:02 schreef chufi het volgende:
Gezien de begroetingen wordt dit een makkie voor Real
Ja zou kunnen .... Unibet streams zijn voor op Sprot1 bvquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Loop sport1 achter ofzo? Vriend kijkt via stream en loopt 3 seconden voor op mij?
Gelukkig idd geen snuifende Wim Kieft of zoquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker hoor, mooie wedstrijd uit Spanje, met Sierdje, zonder irritante co-commentator.
Poeh, inderdaad zegquote:
Timmer onderschattenquote:
Héél vroegahquote:
Grandel hatenquote:
Gomes heeft jullie minimaal 2 kampioenschappen bezorgd. En de KNBB natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen hij de beste in de wereld was idd.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gomes heeft jullie minimaal 2 kampioenschappen bezorgd. En de KNBB natuurlijk
Is hij dat ooit geweest dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen hij de beste in de wereld was idd.
Verschil met de top in de PD is een stuk groter dan in de ED. Madrid maakt waarschijnlijk voor de rust al de 0-2.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
Hopelijk blijft het nog wel een wedstrijd, als Madrid snel die 2e maakt is het al voorbij, zou jammer zijn.
Als gecertificeerde PSV hater zeg ik... Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als gecertificeerde idioot zeg ik... Ja
Absoluut waar maar Sevilla heeft toch ook al 3 kansen gehad. Zou leuk zijn als het nog een tijdje zo doorgaat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verschil met de top in de PD is een stuk groter dan in de ED. Madrid maakt waarschijnlijk voor de rust al de 0-2.
Leuk zo'n filmpje maar eredivisie en een paar internationale wedstrijden maken je nog geen wereldtopper. Bij de Spurs heeft ie het niet echt geweldig gedaanquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als gecertificeerde PSV hater zeg ik... Ja
Zeg, de VBL awards zijn nog niet uitgereikt héquote:
Dát is het verschil tussen top en wereldtopquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Absoluut waar maar Sevilla heeft toch ook al 3 kansen gehad. Zou leuk zijn als het nog een tijdje zo doorgaat.
Gomes is een geweldenaar. Ik ben zelf keeper, en heb Gomes dingen zien doen waar ik van kwijlquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, de VBL awards zijn nog niet uitgereikt hé
[..]
Dát is het verschil tussen top en wereldtop
Slecht was hij niet maar om bij de wereldtop te scharen vind ik dan weer wat erg veel van het goede.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gomes is een geweldenaar. Ik ben zelf keeper, en heb Gomes dingen zien doen waar ik van kwijl
Toch zat hij bij de wereldtop.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Slecht was hij niet maar om bij de wereldtop te scharen vind ik dan weer wat erg veel van het goede.
Ontken de waarheid maar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Misschien als je het nog heel erg vaak tegen jezelf zegt ga je het vanzelf geloven
Dat was echt geen roodquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:33 schreef WuTanG het volgende:
Voor zo'n overtreding had ik toch echt rood verwacht, gelukkig met geel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |