quote:
Daarom doe ik het ook niet...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
vind dat wel een beetje de grenzen van fatsoen overschrijden, kipals in, dat is gewoon niet grappig.
mijn zusje zat er en elke keer als ik daar was met haar kwamen er zwervers op ons af. En ik zie er ook niet fietswaardig uit hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:26 schreef Mss het volgende:
Nog nooit meegemaakt terwijl ik bijna dagelijks op de uva ben. Maar ik zie er ook niet uit alsof ik fiets, daar zal het mee te maken hebben
Ze spreken me natuurlijk niet aan omdat ik een treinfapper ben!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn zusje zat er en elke keer als ik daar was met haar kwamen er zwervers op ons af. En ik zie er ook niet fietswaardig uit hoor
Ik ben lekker een matigen horrorfilm aan het kijken, whehehe
Dat klinkt wel plausibelquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze spreken me natuurlijk niet aan omdat ik een treinfapper ben!
Und welken film?
Altijd die zwarten hequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klinkt wel plausibel
Sorority Row
http://www.imdb.com/title/tt1232783/
Momenteel wordt iedereen vermoord door iemand in het zwart met een dopsleutel
Nou ja, iedereen... alle domme stoephoeren natuurlijk :0
Of je snapt mijn garpquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klinkt wel plausibel
Sorority Row
http://www.imdb.com/title/tt1232783/
Momenteel wordt iedereen vermoord door iemand in het zwart met een dopsleutel
Nou ja, iedereen... alle domme stoephoeren natuurlijk :0
Blinded by my racismquote:
Maar waaromquote:Op zondag 27 november 2011 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is toch het schattige vriendje van een van de wijven...
Hij gaat haar nu overhalen om samen de laatste van de wijven die het weet van die eerste moord, af te maken.
Kansloze film zeg...
Maar toch afkijken he, ben wel benieuwd hoe het afloopt
Geeft niet, dan kun je altijd Derek nog inhurenquote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef megamandy het volgende:
Ik ben nu naar Derek Ogilvie aan het kijken. Ben echt bang dat ik later een kutkind krijg
"De mensen met wie je om gaat bepalen je carriere en toekomst"quote:
Een vriend van mij zat te klagen dat met zijn vriendin precies hetzelfde gebeurdequote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"De mensen met wie je om gaat bepalen je carriere en toekomst"![]()
Studentenverenigingen in de VS
Dan geef ik mijn kind groot gelijkquote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geeft niet, dan kun je altijd Derek nog inhuren
*mama, ik wil geen spruitjes, ik wil alleen maar appelmoes eten want je kan niet koken, kuthoer*
Dat zegt je kindje dan misschien wel, dan kun je 'em appelmoes geven en is alles weer goed
Sommige mensen nemen het netwerken een beetje té serieusquote:Op zondag 27 november 2011 00:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat te klagen dat met zijn vriendin precies hetzelfde gebeurde
Serieus? Hahahaha, spruitjes zijn heerlijk (mits goed klaargemaakt).quote:[..]
Dan geef ik mijn kind groot gelijkNiet over het kookgedeelte maar spruiten zijn ook gadver en appelmoes is omnomnom
Als je friet met appelmoes eet krijg je meer op
Sletje uitgehangen?quote:Op zondag 27 november 2011 03:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Mmm, het enige wat ik betaald heb vanavond is mijn pita kaas. Goeden avond.
Morgen????????????quote:Op zondag 27 november 2011 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tijd voor school op zondagochtend. Een inleiding schrijven voor de corpusanalyse van metho. Ik schrijf mijn inleidingen meestal als laatste en nu moet deze morgen al ingeleverd
Ja voor ANquote:Op zondag 27 november 2011 10:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen????????????
Voor AN mag ik hopen?
Ik denk het wel ja...quote:Op zondag 27 november 2011 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij een woordenboek, zijn de 'samenstellers' dan de auteurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |