SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League speler van de maand Oktober
op @ pastebin![]()
Lichte voorhoofdsontsteking.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:59 schreef De_kromme het volgende:
Waarom begon Gervinho niet eigenlijk? Toch echt de smaakmaker afgelopen wedstrijden.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Fulham speelt prima en hadden op zijn minst gelijkspelen tegen de Spurs en Newcastle verdiend. Zamora is alleen een scheve mongool die 7 uit de 10 keer voor open doel weet te missenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:58 schreef Morendo het volgende:
Haalt Jol dan eindelijke het optimale rendement uit zijn ploeg?![]()
![]()
Waar is die Johnson dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fulham speelt prima en hadden op zijn minst gelijkspelen tegen de Spurs en Newcastle verdiend. Zamora is alleen een scheve mongool die 7 uit de 10 keer voor open doel weet te missenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Chamakh heeft er aan zijn lichaamstaal te zien weinig vertrouwen in...Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Raar want slechter dan zijn voorganger kan hij het eigenlijk niet doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
Chamakh heeft er aan zijn lichaamstaal te zien weinig vertrouwen in...know'm sayin?
word? word.![]()
Arsenal krijgt iig genoeg kansen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef alors het volgende:
ja wtf gaan zij nu opeens magische reddingen doen ofzosig verwijderd door FA![]()
Typisch idd dat dat juist nu gebeurdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef alors het volgende:
ja wtf gaan zij nu opeens magische reddingen doen ofzo![]()
![]()
Ach... ze staan waarschijnlijk in ieder geval weer een weekje boven Liverpool. Verder natuurlijk een treurig resultaat.![]()
![]()
Voormalig PL speler, Wales speler en huidige Wales coach Gary Speed heeft vannacht zelfmoord gepleegd
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Bizar verhaal joh... Vrouw en twee kinderen achtergelaten.quote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
Voormalig PL speler, Wales speler en huidige Wales coach Gary Speed heeft vannacht zelfmoord gepleegd![]()
BBC-artikel over het overlijden![]()
quote:Liverpool: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Jose Enrique, Henderson, Lucas, Adam, Downing, Suarez, Kuyt. Subs: Doni, Carroll, Maxi, Coates, Spearing, Carragher, Kelly.
Manchester City: Hart, Richards, Kompany, Lescott, Clichy, Toure Yaya, Barry, Milner, Silva, Nasri, Aguero. Subs: Pantilimon, Zabaleta, Dzeko, Johnson, Toure, De Jong, Balotelli.
Referee: Martin Atkinson (W Yorkshire)![]()
Met zo'n line-up en bank durft Mancini nog te beweren dat het team nog niet goed genoeg is voor het winnen van de CL![]()
![]()
City zal vast wel winnen, hoop wel dat Liverpool een slag kan slaan en er een toffe pot van kan maken!![]()
Chelsea-Arsenalquote:Op zondag 27 november 2011 17:05 schreef Caland het volgende:
Engelse toppert. Zal wel weer geen kut aan zijn dus.
United- Arsenal
United- City
?![]()
Eigenlijk alleen als Arsenal speelt is het vaak wel leuk ja.quote:Op zondag 27 november 2011 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Chelsea-Arsenal
United- Arsenal
United- City
?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Liverpool - Man utd laatst was toch wel het perfecte voorbeeld.
Zelden zo'n slechte wedstrid gezien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bayern-Dortmund vorige week was ook een drama, ik denk dat je dat overal wel hebt.quote:Op zondag 27 november 2011 17:11 schreef Caland het volgende:
Liverpool - Man utd laatst was toch wel het perfecte voorbeeld.
Zelden zo'n slechte wedstrid gezien.![]()
Mwah. In Engeland zie je dat toch wel vaker. Te veel trainers die in dat soort toppers heel behoudend gaan spelen.quote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bayern-Dortmund vorige week was ook een drama, ik denk dat je dat overal wel hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt maar in Engeland heb je dan ook bijna iedere week weer een 'topper'.quote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. In Engeland zie je dat toch wel vaker. Te veel trainers die in dat soort toppers heel behoudend gaan spelen.![]()
![]()
Thanksquote:Op zondag 27 november 2011 17:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
Liverpool - City is al begonnen hoor
Noot noot.![]()
Eigenlijk best zonde dat een geweldenaar als Reina nauwelijks interlands keept
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef Geo3kant het volgende:
GOOOOOOOOOOOOAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLL DE MANCHESTER CITY GOOOOOOOOALLLLLLLLLL"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja. Ik was het vergeten.quote:Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet op originele audio hebben staanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik.quote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wie zei er net dat alle toppers saai zijn?
Wedstrijd an sich is ook niet echt van een hoog niveau tot nu toe. Wordt alleen 2 keer heel lucky gescoord nuVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is niet zo mooi als manu-city was nee, maar dit is vele malen beter dan welke Nederlandse eredivisiewedstrijd ook.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik.
Wedstrijd an sich is ook niet echt van een hoog niveau tot nu toe. Wordt alleen 2 keer heel lucky gescoord nuIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Al 6 minuten maargoed.quote:Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef samuel94 het volgende:
Hehe 2de helft begonnen eens kijken wat het wordt...
Oh 4 maar![]()
![]()
de wedstrijd gaat goed over en weer maar helaas weinig doelkansenquote:Op zondag 27 november 2011 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedstrijd is ook niks he als ik hier lees![]()
Weinig aan dus.quote:Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef samuel94 het volgende:
[..]
de wedstrijd gaat goed over en weer maar helaas weinig doelkansensig verwijderd door FA![]()
Zo met de arm/elleboog richting tegenstander is gevaarlijk spel dus geel.quote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef samuel94 het volgende:
als je de herhalingen ziet zie je dat het geen zware fout is helemaal niet...![]()
gebeurd wel vaker en heb er nog heeeel weinig gele kaarten voor gezien.quote:Op zondag 27 november 2011 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo met de arm/elleboog richting tegenstander is gevaarlijk spel dus geel.![]()
Dan doen veel scheidsrechters het fout.quote:Op zondag 27 november 2011 18:47 schreef samuel94 het volgende:
[..]
gebeurd wel vaker en heb er nog heeeel weinig gele kaarten voor gezien.![]()
Met Blom was deze wedstrijd gestaakt geweest.quote:Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef samuel94 het volgende:
dat is tch een rode kaart tackle langs achter en nog niet eens de bal hebbenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Match of the day .. zo dadelijk" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Joe Hart !![]()
Die 2de gele kaart voor Mario ..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Mooi tribuut voor Gary Speed."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Martin O'Neill nieuwe trainer van Sunderland, goede keuze vind ik.Hoewel Bruce wel erg makkelijk aan de kant werd geschoven, zijn beste spelers worden verkocht, kwam gewoon geen vervanging voor.
It Never Hurts To Help!![]()
Deed het zeer goed bij Aston Villa en heb nooit begrepen dat hij clubloos bleef, maar inderdaad een goede keuzequote:Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef -Willempie- het volgende:
Martin O'Neill nieuwe trainer van Sunderland, goede keuze vind ik.Hoewel Bruce wel erg makkelijk aan de kant werd geschoven, zijn beste spelers worden verkocht, kwam gewoon geen vervanging voor.
Volgens mij is dat de provincie Drenthequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:07 schreef Morendo het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ierenpark-emmen.html
Leuk dat 'ie Nederland nog niet vergeten is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:53 schreef Ayreon84 het volgende:
Dat had natuurlijk rood moeten zijn voor David Luiz.
Hoelang is Essien er trouwens nog uit?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik snap week op week sowieso niet waarom die Luiz speelt. Hij kan heel veel behalve verdedigenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:53 schreef Ayreon84 het volgende:
Dat had natuurlijk rood moeten zijn voor David Luiz.![]()
![]()
Hij stopte de doorgebroken Ba toch aardig effectief.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap week op week sowieso niet waarom die Luiz speelt. Hij kan heel veel behalve verdedigenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus als Bert hem niet eerste keeper maakt ik kill iemandal is het wel een geweldige keeper, en toch paar jaar jonger dan Stekelenburg en Vorm dus zijn tijd komt nog wel.
![]()
Als hij slecht geworden is zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]al is het wel een geweldige keeper, en toch paar jaar jonger dan Stekelenburg en Vorm dus zijn tijd komt nog wel.
![]()
Hij is gruwelijk in vorm, beter dan Steek en Vorm iigquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]al is het wel een geweldige keeper, en toch paar jaar jonger dan Stekelenburg en Vorm dus zijn tijd komt nog wel.
Haha, wou het net zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Bal op de paal, en Aad de Mos gaat gewoon droog door met zn verhaal![]()
![]()
Terry is ook een grote grap aan het worden: gewoon altijd jezelf ervoor gooien. Dat doet het goed bij de fans.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Jammer dat Mike Dean een off-day heeft.... Die Chelsea knakker had gewoon rood moeten krijgen natuurlijkDit account is niet meer in gebruik.![]()
STARTING XI - Friedel; Walker, Gallas, Kaboul, Assou-Ekotto; Lennon, Modric, Parker, Bale; Adebayor, Defoe.
SUBS - Cudicini, Bassong, Corluka, Livermore, Pienaar, Pavlyuchenko, Van der Vaart.
Spurs - Bolton![]()
Zonder Krul is de verdediging van de Toon nergens..."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Mwoah, Coloccini is ook niet mis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zonder Krul is de verdediging van de Toon nergens...Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik had Chelsea weleens willen zien winnen met 10 man na vijf minuten.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Geflatteerde uitslag. Sturridge heeft 7 100% kansen nodig voordat ie hem er eindelijk eens inschiet.
Ik vraag me af wat er had gebeurd als de scheids gewoon de regels had gevolgd en Luiz rood had gegeven voor die overtreding in de eerste helft. Was redelijk gelijk opgaand, maar chelsea had de grote kansen. Krul die weer eens man of the match genoemd mag worden in mijn optiek, anders had het zomaar 8-0 kunnen zijn.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
RVP in de basis, sowieso.quote:Arsenal: Szczesny, Mertesacker, Vermaelen, Koscielny, Arteta, Song, Santos, Walcott, Ramsey, van Persie, Gervinho![]()
Wanneer verkoopt Wenger Arshavin eens. Die zal toch ook voor een riant bedrag op de loonlijst staan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Geen idee. Ik begrijp sowieso niet hoe die jongen zoveel krediet kan hebben terwijl anderen veel sneller afgeserveerd worden, soms zelfs zonder een echte kans gehad te hebben...quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef Morendo het volgende:
Wanneer verkoopt Wenger Arshavin eens. Die zal toch ook voor een riant bedrag op de loonlijst staan.![]()
qftquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Ik begrijp sowieso niet hoe die jongen zoveel krediet kan hebben terwijl anderen veel sneller afgeserveerd worden, soms zelfs zonder een echte kans gehad te hebben...know'm sayin?
word? word.![]()
Ik weet wel dat zijn salaris bijna is gehalveerd ten opzichte van wat hij verdiende bij Zenit, maar het zal inderdaad nog wel paar miljoen zijn. Al zag ik dat een Van Persie zelfs "maar" 3 miljoen verdient bij Arsenal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef Morendo het volgende:
Wanneer verkoopt Wenger Arshavin eens. Die zal toch ook voor een riant bedrag op de loonlijst staan.![]()
Arsenal heeft toch (ook) een giga-begroting? Misschien moeten ze op dat gebied wat minder uptight zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat zijn salaris bijna is gehalveerd ten opzichte van wat hij verdiende bij Zenit, maar het zal inderdaad nog wel paar miljoen zijn. Al zag ik dat een Van Persie zelfs "maar" 3 miljoen verdient bij Arsenal.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Jammer dat Arsenal niet op het HD kanaal wordt uitgezondenhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Haha, vergelijk deze situatie met Cahill eens met die van Luiz. Belachelijk.
Bolton weer op achterstandDie nietszeggende club mag van mij direct uit de PL
Gaat rap zo
hier schreef kensei: haha komen
Ik kan me tijden herinneren dat Wigan in eigen huis een stroeve tegenstander was.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dan geldt dat niet voor vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:37 schreef Morendo het volgende:
Ik kan me tijden herinneren dat Wigan in eigen huis een stroeve tegenstander was.![]()
![]()
Ik dacht dat 'ie alleen kon rennen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef alors het volgende:
tof van Walcott, hij had ook zelf kunnen schieten
hij zal je nog verbazenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie alleen kon rennen.
know'm sayin?
word? word.![]()
4 voor Yakubuquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef Morendo het volgende:
Yakubu met een hattrick. Leuker speler blijft dat.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat het me weten wanneer je een ei hebt gelegd...
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Ik was hem bijna vergeten
quote:Fulham v Liverpool
Fulham: Schwarzer, Kelly, Hangeland, Senderos, Riise, Dempsey, Murphy, Etuhu, Ruiz, Dembele, Zamora. Subs: Etheridge, Johnson, Kasami, Gecov, Hughes, Frei, Briggs.
Liverpool: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Jose Enrique, Henderson, Spearing, Adam, Bellamy, Suarez, Carroll. Subs: Doni, Maxi, Coates, Kuyt, Downing, Carragher, Kelly.
Referee: Kevin Friend (Leicestershire)![]()
Tsja, Engeland is wel een grotere uitdaging natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Paul-89 het volgende:
Die Ruiz had echt naar een Valencia, Villarreal oid moeten gaan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
En een grotere bankrekeningquote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, Engeland is wel een grotere uitdaging natuurlijk.![]()
![]()
Maar op Stoke City na is dit zo'n beetje de slechtste club voor Ruiz.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, Engeland is wel een grotere uitdaging natuurlijk.![]()
Dat is wel zo. Maar voor de 'top 6' is hij niet goed genoeg. Misschien zou Everton of Villa, qua spel, een betere club geweest zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar op Stoke City na is dit zo'n beetje de slechtste club voor Ruiz.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat Robben gaat terugkeren naar de Premier League.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Hij raakte hem pas echt toen Adam op de lijn van de 16 stond.quote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef verminator het volgende:
was buiten de 16 meter, dus geen penalty![]()
Duidelijk niet, maar overtreding werd wel net buiten de 16 ingezet.quote:
Na 4 herhalingen zag ik het pasIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Kunnen die spelers in Engeland niet een normale zwarte band krijgen? Tis bijna elke week wel raak en dat tape is toch ook milieu onvriendelijk.. Daarnaast lijkt me dat veel ongemakkelijker zitten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: