Verrek. Ik denk dat je gelijk hebt. Had er totaal niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof sjors zin heeft om aan de grote klok te hangen dat ie hiv heeft..jij begrijpt er echt helemaal niets van
ben je secretaresse geworden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ik net even te zoeken of een collega van mij een beetje marktconform verdient (ik wil hetzelfde salaris als zij krijgt) krijg ik meteen passende reclame op youtube![]()
[ afbeelding ]
Zij krijgt overigens achterlijk veel in vergelijking met wat ze zeggen op het interwebz
Nice. Ik heb er echt moeite mee met veertig die aan de deur rammelt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:35 schreef APK het volgende:
En ook niet veertigplussers zijn welkom natuurlijk
Nah, maar ik vind dat ik hetzelfde als zij moet krijgen en daar zou ik prima van kunnen leven, zeker met extra ZZP inkomstenquote:
Werk jij ook in een sector waar klappen vallen?quote:haha, ik laat me misschien ook ombouwen om toch nog aan de kost te komen. het is te rustig om zelfstandig de kar te trekken de laatste tijd.
Enjoy en will do!quote:ik krijg visite en moet ff wat voorbereiden. kom zeker nog een keer posten hier.
goed weekeinde en grtn aan caro!
Drama queenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Nice. Ik heb er echt moeite mee met veertig die aan de deur rammelt.
Jah, jij bent een vent. Lekker makkelijk ouwehoeren.quote:
En meer grumpy en kaalquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef Staal het volgende:
Jah, jij bent een vent. Lekker makkelijk ouwehoeren.
Mannen worden alleen maar leuker wanneer ouder.
Nou echt niet hoor. Ik heb net nog een tijd bij de ingang van het UMCG om me heen zitten kijken, en ik zag de ene bierbuik na de andere vette onderkinquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, jij bent een vent. Lekker makkelijk ouwehoeren.
Mannen worden alleen maar leuker wanneer ouder.
En de vrouwen waren allemaal strak en fris en fruitig?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
Nou echt niet hoor. Ik heb net nog een tijd bij de ingang van het UMCG om me heen zitten kijken, en ik zag de ene bierbuik na de andere vette onderkin
Maar geen testosteronbommetjes meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor. Ik heb net nog een tijd bij de ingang van het UMCG om me heen zitten kijken, en ik zag de ene bierbuik na de andere vette onderkin
Niet echt nee, maar over het algemeen wel slanker.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
En de vrouwen waren allemaal strak en fris en fruitig?
Dat is toch alleen maar mooi meegenomen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar geen testosteronbommetjes meer.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:59 schreef Disana het volgende:
Niet echt nee, maar over het algemeen wel slanker.
Hoef je ook niet te liegen dat je hoofdpijn hebtquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:00 schreef Disana het volgende:
Dat is toch alleen maar mooi meegenomen?
Misschien was het toeval dat ik meer slanke vrouwen zag. Het viel op omdat ik iedereen zat te bekijken die door de draaideur kwam.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht eigenlijk dat er evenveel mannen als vrouwen te dik zijn...
[..]
Hoef je ook niet te liegen dat je hoofdpijn hebt
Dat kost mij weinig moeite hoor, ik vind het allemaal wel best en zie wel wat op mijn weg komtquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:06 schreef Disana het volgende:
Stel je die rust voor, dat je niet meer moet omdat het je niet meer interesseert
Moet ze zelf maar snel een nieuw topic openenquote:
Volgens mij was ik als 20er en 30er al even lui.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ze zelf maar snel een nieuw topic openen
Veertigers zijn lui, volgens mij heb ik de laatste drie SC-topics geopend
Het met jezelf kunnen vinden is het belangrijkst.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kost mij weinig moeite hoor, ik vind het allemaal wel best en zie wel wat op mijn weg komt![]()
Of niet...
Het was een compliment hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ze zelf maar snel een nieuw topic openen
Veertigers zijn lui, volgens mij heb ik de laatste drie SC-topics geopend
Volgens jouw wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef cafca het volgende:
Volgens mijn was ik als 20er en 30er al even lui.....
Mwah, het moet niet verzanden in zelfingenomenheid natuurlijk...quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef Disana het volgende:
Het met jezelf kunnen vinden is het belangrijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |