Ja, jullie misschien wel. Noordoost-Nederland hèquote:Op woensdag 30 november 2011 13:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij hadden we begin jaren '90 wel degelijk MTV. Met Headbangers Ball uiteraard én, heel belangrijk: Into the Pit!
Voor de nostalgie dan maar:
Idemquote:
Nee man, Kop van Noord-Holland.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, jullie misschien wel. Noordoost-Nederland hè.
Ja, ik doelde op mijn eigen jeugd in het Noorden zonder kabel. Plattelandquote:Op woensdag 30 november 2011 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee man, Kop van Noord-Holland.
Nog een mooie. Met een joekel van een fout erin.
Ah, my badquote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, ik doelde op mijn eigen jeugd in het Noorden zonder kabel. Platteland![]()
Ik ben alweer een dikke tien jaar volledig uitgedimmuborgird.quote:Zit toevallig net dit te luisteren
maar echt indrukwekkend is het ook weer niet.
Blote vrouwen en bloed. Blijft een goeie combinatie.quote:
Nou, dat is toch ook schattig? Kinderen die zo hard mogelijk proberen te provoceren zijn hartstikke leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Doet mij denken aan een klasgenoot van mij met een "praise the whore" tshirt van cradle of filth aan met daarop een bloedende naake vrouw op een omgekeerd kruis genageld. Toen wij dit t-shirt voor het eerst zagen hebben we het getypeerd als 'schattig' daar was hij niet zo blij mee
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ook schattig? Kinderen die zo hard mogelijk proberen te provoceren zijn hartstikke leuk.
Oké, ik zal het eerlijk toegeven: ook ik was ooit een 15-jarig jongetje met een Vempire-shirt...
Er zaten trouwens wel leuke shirtjes tussen van CoF: "Dead girls don't say no." Ja, dat vind ik nog steeds wel grappig.
Ja, muziek laten rijpen helpt vaak heel goed. Tenminste, als de muziek dat in zich heeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Blote vrouwen en bloed. Blijft een goeie combinatie.
Het lijkt trouwens wel filmmuziek.
Het probleem met Dimmu Borgir vind ik dat het de eerste keer dat ik het hoor het nog wel oké vind klinken, maar daarna is de lol er alweer snel af. Ik heb veel meer met het tegenovergestelde. Als ik er in eerste instantie niet zo heel veel mee kan, maar dat het na meerdere keren luisteren allemaal steeds duidelijker wordt en daarmee steeds beter. Watain, Deathspell Omega en Antaeus vind ik daar wel goeie voorbeelden van. En ja, dat zijn dus drie behoorlijk verschillende voorbeelden van bands die ik echt heel erg goed vind.
Zeker voor de puisterige vijftienjarige jongetjes die ermee rondlopen.quote:
Oh dat heb ik nogsteedsquote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker voor de puisterige vijftienjarige jongetjes die ermee rondlopen.
Vijftien zijn is dan ook per definitie kut. Je mag niks, niks lukt, meisjes zien je niet staan, je hebt overal een mening over, maar niemand neemt je serieus.
En dan ga je metal luisterenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker voor de puisterige vijftienjarige jongetjes die ermee rondlopen.
Vijftien zijn is dan ook per definitie kut. Je mag niks, niks lukt, meisjes zien je niet staan, je hebt overal een mening over, maar niemand neemt je serieus.
...en dan wordt het allemaal alleen maar erger. Totdat je een metalmeisje tegenkomt, maar die leken toen ik 15 was niet te bestaan. Nu zijn ze nog steeds vrij zeldzaam trouwens.quote:
Oh, bij ons waren er vrij veel, maar de metalgroep was ook vrij groot.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...en dan wordt het allemaal alleen maar erger. Totdat je een metalmeisje tegenkomt, maar die leken toen ik 15 was niet te bestaan. Nu zijn ze nog steeds vrij zeldzaam trouwens.
Ik heb juist het omgekeerde. Ik nam het maar gewoon voor wat het was. Achteraf zie ik eigenlijk pas hoe klote het was om 15 te zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Achteraf is het leven van een 15 jarige echt heel ideaal, maar helaas weet je dat nooit als je nog 15 bent.
De metalgroep bestond bij ons uit twee personen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oh, bij ons waren er vrij veel, maar de metalgroep was ook vrij groot.
Mijn vrouw is in de loop der jaren gewend geraakt aan mijn muziek en tegenwoordig trekt ze het vrij goed. Zo fanatiek als ik zelf ben zal ze nooit worden, maar ze gaat in januari bijvoorbeeld met plezier mee naar Ondskapt en dat is zeker niet alleen vanwege de hotelovernachting die eraan vastzit.quote:Heb ook nog nooit een relatie met een metalmeisje gehad, hoewel mijn exen wel allemaal deze takkeherriekonden waarderen:
30 worden vooral. Ik had het niet verwacht, maar ik vond het echt verschrikkelijk. Minimidlifecrisis.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
30 zijn is iig ongeveer het kutste wat er is
U bevindt zich in een luxepositie mijnheer.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn vriendin is kwa muziek een stuk heftiger dan ik vooral als het metal gerelateerd is
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn vriendin is kwa muziek een stuk heftiger dan ik vooral als het metal gerelateerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |