oei, dan de rest van het jaar niks meer?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mag jij wel je kind(eren) aankleden?
Zin in vrijdag, 5e concert in 4 weken (en daarna is het uit met de pret)
Niet heel veel bijzonders maar concerten doen me goed
Dat zou sneu zijn...quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
oei, dan de rest van het jaar niks meer?
Wss niet nee. Maar ja, sinterklaas, kerst, oud en nieuw. Studentenbugdetquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
oei, dan de rest van het jaar niks meer?
Voor wat?quote:
En dat was ik niet van plan. Ondskapt is een van die bands die ik echt heel erg tof vind. Van The One heb ik nog nooit gehoord en Somrak ken ik maar heel vaag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is ook best irritant. En als het dan uitloopt mis je als nog waar je voor kwam
Ah, kende ik nog niet. Ik zal het eens doornemen.quote:
Jij bent Marion? Je schrijft leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef GimmeGore het volgende:
Het bestaat ook nog niet zo lang.
het is dat ik graag weer wou reviewen, maar het me bij festivalinfo niet zo beviel
Ziet er best cool uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
beetje groot
En weer een shirt dat er stukken beter uit ziet dan voorheen
Yup is mijn nieuwe hobby, shirts verbouwen van mannenshirts naar girlies. Heb van een xxl shirt een jurkje gemaakt, meerdere girlies en heb ook 2 rokjes gemaakt ondertussen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:33 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ziet er best cool uit
Zelf gedaan?
Fen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef MixedEmotions het volgende:
Thx voor de Last.Fm Add, GimmeGore
Wat een stilte.....
Het is best wel relaxt om een XL man te zijn. Scheelt weer gedoe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:40 schreef GimmeGore het volgende:
Dat het voorheen een XL mannenshirt was
mijn vriendin heeft ook een paar shirts (cathedral, electric wizard) waar ze de halzen uitgeknipt heeft, ziet er leuk uitquote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Yup is mijn nieuwe hobby, shirts verbouwen van mannenshirts naar girlies. Heb van een xxl shirt een jurkje gemaakt, meerdere girlies en heb ook 2 rokjes gemaakt ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |