Wat fijn dat ie ondanks dat toch een huisje heeft gevonden zegquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel onzeker, speciaal voer en plasproblemen bij stress. Dacht ik.
Thanksquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En wat wordt de outfit
Ja iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat fijn dat ie ondanks dat toch een huisje heeft gevonden zeg
Bleeder pumps = rode pumps?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Zwart jurkje met m'n bleeder pumps en rode tailleriem.
[..]
Ja idd. Nu het andere zorgenkindje nog.
Okee ik weet niet wat bleeder pumps zijn maar het klinkt stoer. Zorg je wel dat je opa geen hartaanval krijgt op z'n 80e verjaardag als z'n kleindochter ineens een jurkje met weetikwatvoor pumps er onder binnen komt huppelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Zwart jurkje met m'n bleeder pumps en rode tailleriem.
[..]
Ja idd. Nu het andere zorgenkindje nog.
die foto is vanaf de bank genomenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze TV is trouwens 42" en dat had van mij achteraf nog best een slagje groter gemogen.
En volgens mij zitten jullie er verder van af dan wij Ll
Zie bovenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee ik weet niet wat bleeder pumps zijn maar het klinkt stoer. Zorg je wel dat je opa geen hartaanval krijgt op z'n 80e verjaardag als z'n kleindochter ineens een jurkje met weetikwatvoor pumps er onder binnen komt huppelen
Alex is dat. Hij kan niet goed met andere katten en pist overal en nergens als hij ontevreden is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
Wie is het andere zorgenkindje en waar heeft ie last van? Woont ie ook al jaren in het asiel?
Zoiets hier ook idd, is prima te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
die foto is vanaf de bank genomen
Zal een metertje of 3,5 zijn
Mooiquote:
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Mijn telefoon die ik al 3 weken geleden besteld heb komt pas in de week van 12 dec.
Moet je ook geen iPhone bestellenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Mijn telefoon die ik al 3 weken geleden besteld heb komt pas in de week van 12 dec.
Aaah sneuquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie boven. En dat komt wel goed he
.
[..]
Alex is dat. Hij kan niet goed met andere katten en pist overal en nergens als hij ontevreden is.
Ja hequote:
De verkoper zei nog dat het model dat ik kocht maar weinig besteld werd en dat ik hem misschien al na een week had...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je ook geen iPhone bestellen
Samsung Star FTWquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je ook geen iPhone bestellen
Ik weet niet precies hoe lang Alex er zit, meer dan een jaar sowieso.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aaah sneu
Hoe lang zit de kat die het langste in het asiel woont in het asiel?
Ooit wil ik naar het asiel gaan en de kat die het langst in het asiel zit adopteren of een hele oude. Maakt niet uit wat ie heeft.
Dan moesten ze vast nog eentje maken denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja he
[..]
De verkoper zei nog dat het model dat ik kocht maar weinig besteld werd en dat ik hem misschien al na een week had...
Dat zei de verkoper tegen mister_d ook. Vier weken geledenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja he
[..]
De verkoper zei nog dat het model dat ik kocht maar weinig besteld werd en dat ik hem misschien al na een week had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |