abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104838285

Eigen website
Twitter
Facebook
Hyves

Ik vind zijn stem mooi. En hij kan er ook veel mee, door zijn bereik.
pi_104847019
Ik vond hem eerst helemaal niks, maar na zijn battle is hij ook wel in mijn lijstje gestegen. Hij heeft een heel mooie stem :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_104847383
Arrogante kwal.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_104914331
Dat airtje heeft wel wat, maar zal hier natuurlijk afgestraft worden. Zijn stem is heel mooi, tof dat hij er nog inzit.
That's all folks!
pi_105227904
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:29 schreef UltraR het volgende:
Arrogante kwal.
Gelukkig hoeven wij ook niet met hem te trouwen. Alleen maar naar hem te luisteren. :P

Ik vond het jammer van het ritme wat hij er van maakte. Verder klonk het weer lekker.
Leuk dat hij verbaasd was toen hij meteen door was. Waarschijnlijk scheelde dat dan maar net een paar stemmen, want in de tussenstand stond hij nog bij de laatsten van zijn team.
pi_105229191
Ik denk inderdaad ook dat het maar weinig scheelde. Waarschijnlijk had hij de twee keer dat hij in de bottom three zat ook al veel meer stemmen dan Gino en Daniel en scheelde het maar weinig met de stemmen voor Laura, en dat is toen op het laatste moment waarschijnlijk nog omgeslagen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_105265371
Raar ventje en hij zong niet zo goed. En toch heeft hij een Voice die er toe doet.
That's all folks!
pi_106061167
Hij heeft zelfs een voice die in zijn sing off leek op George Michael. O+ En dat is niets.
Bij Carlo en Irene bleek hij ook helemaal niet zo'n k** persoonlijkheid te hebben.
Jammer dat hij al weg moest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')