Hij is al besteldquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
spees nog steeds de ipad obsessie?
Zijn dat die italianen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje ik heb geheel buiten mijn gebruikelijke smaak om de CD van Il Divo gedownload.
WAT MOOI!! Ik krijg gewoon kippevel
quote:
Is ie nog helemaal goed?quote:
Jup! Hij heeft altijd in een hoesje gezeten enzo.quote:
Ik geef je er 10 euro voor! EINZ!quote:
Quanta costa?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup! Hij heeft altijd in een hoesje gezeten enzo.
Voor 10 euro kun je een klap tegen je kop krijgen EINZ!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik geef je er 10 euro voor! EINZ!
Da's nog best duur voor een klap voor je kopquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 10 euro kun je een klap tegen je kop krijgen EINZ!!
Hij is niet van mij, maar van, en aangezien we gister allebei een 2 hebben besteld
Ik geef er twee voor de prijs van EINZ!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's nog best duur voor een klap voor je kop
Ja hallo mijn handen zijn goud waardquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's nog best duur voor een klap voor je kop
Ik geef je 20 euro !!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik geef je er 10 euro voor! EINZ!
Ja hij had de 1, die ik gebruik. Toen ging ik gister 2 bestellen en wilde hij ook. Nieuwe elektronicaquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik geef je 20 euro !!
nee maar serieus... Wtf... je had de 1.. en nu hebben jullie beiden de 2.... obsession much?
Ik wou dat geld op mijn rug groeide. Ik wou gisteren een paar schoenen bestellen en toen zag ik dat ik geen geld meer op mijn rekening had staan. Katjinggggggg
En... *hyper hyper stuiter stuiter koffie overload woeiiiiiii*
heb op mijn werk ook zo'n apple geek rondlopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij had de 1, die ik gebruik. Toen ging ik gister 2 bestellen en wilde hij ook. Nieuwe elektronica![]()
Dat sparen van jou gaat wel hardquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij had de 1, die ik gebruik. Toen ging ik gister 2 bestellen en wilde hij ook. Nieuwe elektronica![]()
Maar 30 euro om uit te geven overhouden de komende maandquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat sparen van jou gaat wel hardwat zijn je tips
Resizen!!quote:
He geil dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |