quote:Ahhhh... dit is toch wel hetzelfde gebleven of wordt dit
Op woensdag 10 juli 2002 18:44 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik vergeef het haar...first week enzow....
Yo moderator is so stupid....
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 18:46 schreef slakkie het volgende:[..]
Ahhhh... dit is toch wel hetzelfde gebleven of wordt dit
Yo moderator is so stupid....
quote:Zie Persoonlijke fragmenten (deel 1)
Op woensdag 10 juli 2002 18:29 schreef RetepV het volgende:[..]
Hmm, 'vrijheid van meningsuiting' is niet hetzelfde als 'vrijheid van belediging' of 'vrijheid van het in de grond trappen van anderen'. Het betekent dat je mag zeggen wat je wil, maar het betekent nog niet dat je niet verantwoordelijk bent voor de gevolgen van wat je zegt.
Mooie interpretatie van vrijheid van meningsuiting heb jij, zeg.
Anyway, ik maak me druk om niets. Dus kan ik net zo goed ophouden met me druk maken
. Mzl.
Martin
quote:Ahhh, die ken ik niet....
Op woensdag 10 juli 2002 18:47 schreef Ripley het volgende:[..]
Nee, anders wordt het: ya moderator is so rude....
zoiets van jou kanarie is zooo dik dat als hij probeert op te stijgen hij eerst toestemming moet hebben van de verkeers tooren..
nou dan heb je me kwaad hoor..
lol
quote:Als we JOU willen beledigen gaan we wel over je grammaticale kennis beginnen
Op woensdag 10 juli 2002 19:32 schreef rogiers het volgende:
Ik snap nooit waarom iedereen denk mij kwaad te maken met het beledigen van me moeder...
Kan mij het schelen wat je van me moeder vind.
Kijk als je over me kanarie begint......dan heb je het gedaan.zoiets van jou kanarie is zooo dik dat als hij probeert op te stijgen hij eerst toestemming moet hebben van de verkeers tooren..
nou dan heb je me kwaad hoor..
lol
Martin
hehe respectquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:54 schreef oneindig het volgende:
Jouw moeder is zo dik dat ze pas drie weken na haar dood begraven wordt, omdat dan 't gat pas af is. [afbeelding]
flauwquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef jercovski het volgende:
je moeder is zo vet, als ze een camouflage pak aan trekt en gaat rond lopen denkt iedereen dat de veluwe op trektocht is
je moeder is zo vet dat als ze in zee zwemt er een nieuw continent is
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:56 schreef rickywilliams het volgende:
je moeder is zo dom dat ze haar auto verkocht voor benzinegeld
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:25 schreef Dirkh het volgende:
Je moeder is zo dik, dat je brood mee moet nemen als je er om heen wilt lopen.
Je moeder is zo dik, dat ze al drie keer is aangereden door een auto, omdat ze dachten dat toen ze bukte dat ze een wasstraat was.
jij loopt egt traag danquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Jou moeder is zo dik dat ik wanneer ik één rondje om haar heen loop ik in 2050 nog niet klaar ben!
OMFG!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:20 schreef kastanova het volgende:
kasta is lief![]()
KastaMa
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
OMFG!
Stond thuis nog ingelogd op Fok, maar ben er nu dus achter dat m'n ma ook meeleest op Fok!.
Mijn moeder leest ook mijn fok berichten, en soms ben ik daar niet zo blij mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
OMFG!
Stond thuis nog ingelogd op Fok, maar ben er nu dus achter dat m'n ma ook meeleest op Fok!.
Oh, nou bij deze; Mam, je stinkt!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Jouw moeder gaat even gezellig met jou "om de tafel" zitten, want ze heeft dingetjes gelezen die ze jou niet heeft geleerd.
ha!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Holy shitdat moet een van de grootste kicks ooit zijn
![]()
Ik dacht al, een topic van kastanova? What year is it?
Hoi yvonne![]()
Prima, met jou ook weer?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |