Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je storen aan wat posts in een slowchat-topic op FOK!...
Goed gezegd Kuuks!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie. Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie. Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Hij is nu in Brabant toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebben.
Volgende week vrijdag toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebben.
Niet liegen Kuuks!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen.
heb je je cavia vernoemd naar kuuks?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
go kuukske, go kuukske
en dan heb ik het niet over de cavia
Daar wil nog wel even "quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja, al heeft ie wel de roepnaam SchaapMaar officieel is het Kuukske
Is jou roepnaam ook schaap?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil nog wel even "" op zeggen.
Het roept wel lekker als je 's ochtends de kamer binnenkomt. Kuuukske, kuuuuukskequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil nog wel even "" op zeggen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Al is het wel een schichtige autist hoor, maar dat is niet de reden dat ze zo heet
quote:
Wat jammer dan dat mijn serieuze posts helemaal ondergesneeuwd worden door al die onzin die de anderen posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen.
Voor dit soort klachten is er een ander topic, namelijk: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressiequote:Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
O.k. toedeledokie terug dan maar!quote:In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie.
Ik heb wel zin.quote:Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |