He, jij vindt damien rice tenminste wel mooiquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Mooi.. Je weet niet hoe erg ik dat nodig had.
Eehm, volgens mij mochten we hier geen TRU-topic meer van maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:22 schreef Daniel1976 het volgende:
21 december 2012, dat vinden we mooi, als de wereld vergaat, met alu hoedjes op natuurlijk
ach je hebt nog wat goed te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 04:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij mochten we hier geen TRU-topic meer van maken.
Pas maar op, anders ga ik tarotkaarten leggen en troggel ik jou dus 25 euro af. Want van oplichters moet ik niet hebben, eerst betalen dus!
Wat heb ik nou weer fout gedaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:26 schreef Daniel1976 het volgende:
ach je hebt nog wat goed te maken
Je hebt toch niet stiekem toch een dag van je lange weekend ingeleverd hè.quote:
quote:
Zo gek ben ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet stiekem toch een dag van je lange weekend ingeleverd hè.
Dat is vast veel te lekker voor die bidlippen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hadden geen chocola bij zich, dus hun poging was zinloos.
Genieten is een zonde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is vast veel te lekker voor die bidlippen!
Neem het zelf terug!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef JoeBravo het volgende:
Blegh, mogen deze emoties weet uit? Heb er alleen maar last van
Gezeik met ex heeft dermate veel invloed op me, dat youp's column me al tranen in m'n ogen bezorgd.
Geef me m'n emotionele stabiliteit terug verd%=@*=&!!
En? Heb je toch nog fijn geslapen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:15 schreef Tegan het volgende:
Plus wekker gaat over enkele uren en ik kan maar niet slapen.
Ik vraag me nog steeds af: Wat en waarom? Want:quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:26 schreef Daniel1976 het volgende:
ach je hebt nog wat goed te maken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben de schattigheid zelve.
Blijkbaar heeft 'ie veel zin om jouw schattigheid te ontsieren met zijn mannenpap.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af: Wat en waarom? Want:
[..]
Als iemand het woord 'mannenpap' gebruikt, heb ik sowieso al geen zin meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar heeft 'ie veel zin om jouw schattigheid te ontsieren met zijn mannenpap.
Dus hou op met dat geflirt, spreek af en laat dat schattige snoetje van je es goed onderkliederen door Daniel.
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als iemand het woord 'mannenpap' gebruikt, heb ik sowieso al geen zin meer.
'mannenpap'...
"Paarsgepunte lans"quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.
Aan Daniël de uitdaging om je weer in de mood te krijgen dan.
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.
Aan Daniël de uitdaging om je weer in de mood te krijgen dan.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?
nu allemaal even collectief over de nek gaan svp. Is wel een aardig medeleven voor mijn buikgriep van afgelopen week![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |