abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4957856
Beste allemaal.

Ik wilde jullie het volgende even voorleggen c.q. vragen, maar wat ik van het weekend heb meegemaakt is een totaal nieuw iets voor mij, waarvan ik mij afvraag of wel meer mensen dit hebben gehad.

Tijdens een ontzettend lekkere partij sex kreeg ik eens overal de rillingen, echt niet normaal meer. En nee het was niet van de kou, verre van dat. De trilgolven vlogen door mijn lichaam heen en weer van het puntje van mijn tenen naar mijn hoofd en weer terug. Het heeft zeker een minuut of 5 aangehouden. Ik was nog niet klaargekomen o.i.d. sterker nog, mijn pik werd er wat slapper van, maar goed. Het rare is, dat ik dit in heel mijn sexleven nog nooit meegemaakt heb. Ook de dame in kwestie die dit naar mijn idee veroorzaakt heeft heeft dit nog nooit meegemaakt. Het was niet eng, het was wel raar, om iemand zo te zien trillen zei ze. Ze vatte het wel goed op verder en echt, ik snap nog steeds niet wat het nu geweest is.

Ik houd het op een sexuele extase, veroorzaakt door een goddelijke dame...

Graag alleen serieuze reacties plz.
En nee, ik heb geen drugs op en had niet gedronken o.i.d.

Mijn dank is groot!
Kloonkloon

pi_4957892
Zal idd een hormonale toestand in je lichaam zijn geweest, maarja waar dat door komt?? .... heb het zelf een keer gehad, maar die meid was niet echt je van het...en ik lam.

als je een truuk vind dat gevoel elke keer te krijgen, laat het me dan even weten

pi_4957893
Had je niet gewoon een raam openstaan ??
Of heb je iets gedaan wat je normaal niet deed
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4957907
Nee, niet koud verre van dat en nee, ik deed ook niet iets wat ik nooit eerder gedaan heb, het was "normale" sex
pi_4957936
Weet je zelf exact nog wat er gebeurd is voor, tijdens en na?
En geen koffie gehad? Of kort geslapen?
Even zeker weten dat het geen epilepsieachtig iets is...
pi_4957971
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 17:57 schreef speedydoc het volgende:
Weet je zelf exact nog wat er gebeurd is voor, tijdens en na?
En geen koffie gehad? Of kort geslapen?
Even zeker weten dat het geen epilepsieachtig iets is...
Ik weet zelf exact wat er gebeurd is, ik maakte het in volledig bewustzijn mee. En ik heb niet anders gegeten/gedronken dan anders, normale nachtrust gehad zaterdag en noem maar op, dat is het rare juist. OP zich was het wel een lekker gevoel, alleen irritnt dat t op zich wat langer duurde dan ik wilde ...
pi_4958454
klinkt mij in de oren als sub-space of een variatie daarop. Het is iig zwaar relaxed en giga lekker
pi_4958555
Weer een onbkende term voor mij... sub-space?
*gaat the search gebruiken*

Sub-space vind ik 2 keer, maar allebei in een topic met SM.. en daar deed ik niet aan... Misschien iemand een duidelijke uitleg?

[Dit bericht is gewijzigd door kloonkloon op 10-07-2002 19:07]

pi_4960112
sub-space is idd iets wat veelvuldig in de BDSM wereld voorkomt. Maar dat hoeft niet perse in te houden dat het bij "normale" sex NIET kan voorkomen...
pi_4960191
Dit is duidelijk een geval van extase!Meneer ik zou mij geen zorgen maken,dat is goede sex,gaat buiten alles om.
pi_4960834
Goede sex? Ja dat was het zeker... Daar kan ik echt niet omheen Ik zou het zo weer mee willen maken... De sex en de extase, want dat zijn de plezierige dingen in het leven.
pi_4963683
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 22:04 schreef kloonkloon het volgende:
Goede sex? Ja dat was het zeker... Daar kan ik echt niet omheen Ik zou het zo weer mee willen maken... De sex en de extase, want dat zijn de plezierige dingen in het leven.
Yes indeed,maar niet alles wat ook heel plezierig is is
het geestelijke contact,eigenlijk is dat de veroorzaker van alle echtscheidingen,mensen zijn niet werkelijk geinteresseerd in elkaar( andere mensen) en missen zo de boot,het is de angst en onwetendheid die de mondjes zo zuinig houd.
  donderdag 11 juli 2002 @ 14:55:54 #13
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_4967738
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 19:01 schreef kloonkloon het volgende:

Sub-space vind ik 2 keer, maar allebei in een topic met SM.. en daar deed ik niet aan... Misschien iemand een duidelijke uitleg?

Via google zoeken levert deze link op. Ik hoop dat je er wat aan hebt. http://www.mistique-secrets.com/secret/subspace.htm

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_4969171
Ik heb het gelezen die url bedankt daarvoor maar dan mag ik een zeikerd lijken, het lijkt in het geheel niet op SM waar ik mee bezig was. Op het moment dat ik de sexuele extase bereikte werd ik wel op een megalekkere manier gepijpt, echter had ik alle vrijheid om te doen wat ik wilde. Het is dus niet aan enige vorm van SM verbonden. Ik zou het zo weer mee willen maken i.e.g. want dat iemand dat bij mij voor elkaar kan krijgen maakt haar toch wel erg speciaal
pi_4975326
nogmaals

Sub-space hoeft niet per definitie altijd gekoppeld te worden aan SM. Ok het komt veel voor in de SM-wereld, het ontleent zelfs zijn naam eraan.

even een oude quote van mij uit een ander topic:

quote:
"Sub-space" zoals het veelal wordt genoemd, is iets wat je overkomt, een bepaalde fase binnen de treden die je bewandelt naar je orgasme/genot. Wat het precies is is heel moeilijk uit te leggen. Helemaal omdat het gaat om iets gevoelsmatigs, wat naar alle waarschijnlijkheid door iedereen anders wordt ervaren. Lichamelijk is het gelukkig wat makkelijker uit te leggen:

Je raakt namelijk in "sub-space" doordat het lichaam tot het uiterste geprikkeld raakt, je lichaam maakt dan een soort stof aan (endorfinen), wat verwante eigenschappen heeft aan morfine en die je dus "high" maakt. Dit gebeurt niet alleen bij mensen die BDSM beoefenen, maar ook bv bij topsporters.

bv. Een marathonloper die het na 38 kilometer lopen bijna zwart voor de ogen wordt en die tegen alle lichamelijke signalen in verder loopt en toch de eindstreep haalt, is die laatste vier kilometer gewoon high. Hij vindt dat lekker, en streeft de volgende keer weer naar die toestand.

Wat je voelt, is haast onmogelijk om met de pen te beschrijven. Het voelt echt waanzinnig aan. Alles bemerk je zeer intens, ook kun je veel meer aan, ben je tot veel meer in staat. Je beleeft alles als het ware in een roes. (Misschien voor hen die regelmatig drugs/alcohol of andere versterkende middelen gebruiken erg herkenbaar ?). Dit alles geeft des te meer aan hoe belangrijk het is om vertrouwen te hebben in je Meester, zodat je je durft te laten gaan en niets je in de weg staat om in die roes te raken. Dat je weet dat je veilig bent en dat er niets met je gedaan wordt wat je niet wilt. Zolang je daar dan ook niet zeker van bent, zal je eigen lichaam (hoe graag je het ook wilt) niet toegeven aan de "endorfine shot".

Misschien dat je het dan een beetje meer snapt wat ik bedoel...

(lees even over de SM dingetjes heen in dit geval, anders moet ik de hele tekst aanpassen. het gaat er gewoon om dat je bepaalde stofjes aanmaakt die je in een bepaalde conditie kunnen brengen tijdens een spel/tijdens de sex

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 12-07-2002 00:11]

pi_4975420
Knorretje, enorm bedankt voor deze duidelijke post! Ik snap het nu volledig. Ik hoop snel dit weer mee te mogen maken en de future looks bright on it

Ik hoop dat iedereen dit minstens 1 x in zijn/haar leven mee mag maken in elk geval!

pi_4975460
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 00:13 schreef kloonkloon het volgende:
Knorretje, enorm bedankt voor deze duidelijke post! Ik snap het nu volledig. Ik hoop snel dit weer mee te mogen maken en de future looks bright on it

Ik hoop dat iedereen dit minstens 1 x in zijn/haar leven mee mag maken in elk geval!

iemand die het 1x mee maakt wil niet anders meer denk ik het is zo ongelovelijk intens en zo lekker...

maar ja voor iedereen ligt de grens om dit te bereiken ergens anders. Ik heb het nooit mee mogen maken door een "normaal" potje seks...

maar ben heel blij dat ik het heb mee mogen maken.

pi_5074879
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 18:00 schreef kloonkloon het volgende:
Ik weet zelf exact wat er gebeurd is, ik maakte het in volledig bewustzijn mee. En ik heb niet anders gegeten/gedronken dan anders, normale nachtrust gehad zaterdag en noem maar op, dat is het rare juist. OP zich was het wel een lekker gevoel, alleen irritnt dat t op zich wat langer duurde dan ik wilde ...
Dan zou ik me nergens zorgen over maken!
pi_5096424
Epilepsie...? Of anders als je de strop wat losser maakt, gaat het gauw weg...
I´m back.
  zondag 21 juli 2002 @ 12:35:32 #20
27972 Phaelanx
Modder eter
pi_5096454
Moet geilheid geweest zijn..
[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')