Omdat er tegenwoordig een lampje gaat branden als er lampje stuk isquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:06 schreef 2cv het volgende:
Hoe weet je dat het lampje niet stuk was als je hem nog nooit hebt zien branden ?
lampje getest is zeker geen optie? :'Pquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:06 schreef 2cv het volgende:
Hoe weet je dat het lampje niet stuk was als je hem nog nooit hebt zien branden ?
dan baal je wel jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:30 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de homokineet aan de rechterkant vervangen want ik was er zeker van dat ik het geklokker de vorige keer aan de rechter kant hoorde. Daarbij zat in de buurt van de homokineet een rare speling. Vervolgens een testritje gemaakt. Resultaat: klokloklokloklokloklok...
Vervolgens was dit zo ongeveer mijn gezichtsuitdrukking:
[ afbeelding ]
Ik ben vereerd door dat complimentquote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe
Maar hij heeft die half miljoen juist gehaald door onderhoud. Ik ken niet veel auto's die dat halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben vereerd door dat compliment![]()
![]()
![]()
Maar je moet wel in gedachten houden dat dit barrel al een half miljoen km gereden heeft en ook wat achterstallig onderhoud heeft. De hoogteregelaars zijn b.v. (nog) niet 100 punten.
denk niet dat een blauw pilletje in de LHM gaat helpenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef Garbageman het volgende:
Is ook gewoon slijtage in het hydraulisch systeem, dat ie niet meer lang omhoog blijft staan na parkeren. Schijnt ook voor mensen te gelden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |