dat de restanten naar de oud ijzer boer gaan valt me dan tegen :pquote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef 2cv het volgende:
Weer ?
a) Dit ding is van 1994 en er moet dus nog minimaal 6 jaar belasting voor betaald worden.
b) Die wetten zijn er nog niet. Het zijn 'slechts' plannen.
c) Als het ding weggaat, trek ik hem zelf uit elkaar en gaan de restanten naar de oud-ijzer boer.
Valt dus best mee allemaal. Driezel mag voorlopig nog even het straatbeeld verfraaienvervuilen.
Zorg je wel voor goede afwatering van de paravan? Anders heb je in no time de relais verrot.quote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de koelventilatoren van het ding maar weer werkend gemaakt. Ze waren een beetje houtje-touwtje aangesloten en de relais lagen los achter de linker koplamp te klapperen. Ik heb de relais maar weer gemonteerd op de blek waar ze horen: in de paravanbak.
Dat gat sneller dan je denkt in de herfst.quote:Op maandag 23 september 2013 22:38 schreef 2cv het volgende:
Niets aan gedaan (hoefde ook niet), maar het moet ook minimaal 10cm hoog staan wil het bij de relais komen.
Hahahahaquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef 2cv het volgende:
De gaten waren vrij. En wellicht zitten er ook nog wat extra 'afwateringsgaten' in
quote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef 2cv het volgende:
De gaten waren vrij. En wellicht zitten er ook nog wat extra 'afwateringsgaten' in
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
en wat voor vel papier hangt er nou in driezel?
Bedoel je de schokdemper?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef 2cv het volgende:
Lekkage aan/bij de veercilinder links-achter. En dat terwijl ik dat ding eerder dit jaar vervangen heb. Pluspunt is wel dat ik waarschijnlijk geen vastgerotte onderdelen tegen ga komen.
Oh, vandaarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat dit het Saabje was![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, vandaarNee, dit gaat over die Franse schroothoop die wat meer moeite heeft zich door de APK te wringen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |