quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:14 schreef Paul-89 het volgende:
Zonder Sierd had ik nooit in mijn leven gegoogeld op Julia Nachalova.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die denken dan ah die zal vast wel weer het menú degustation willen.
Wie weet. Sierd wil in ieder geval altijd van alles gratis. En dat de dames bij hem op schoot komen zitten. Niet alleen het personeel, ook de klanten. Zo is Sierd. Een warme man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die denken dan ah die zal vast wel weer het menú degustation willen.
Kijk nou naar deze, en praat geen onzin.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie weet. Sierd wil in ieder geval altijd van alles gratis. En dat de dames bij hem op schoot komen zitten. Niet alleen het personeel, ook de klanten. Zo is Sierd. Een warme man.
Mag het ook allebei?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk nou naar deze, en praat geen onzin.
Dat soort nuttige informatie weet je alleen als je vaker naar Sierd kijktquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Jabalí al Oloroso sobre Guiso de Lenteja, is dat met uitjes?
Zonder uitjes dus?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort nuttige informatie weet je alleen als je vaker naar Sierd kijkt
Gelukkig maar, ik ben gek op met zonder uitjes. Ik krijg er uitslag van.quote:
Prachtigquote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/26960/video
Die lach.
quote:Barcelona - Granada
dinsdag 20 maart, 20:55
Verslag van de wedstrijd Barcelona - Granada, gespeeld in de Primera Division. Met commentaar van Sierd de Vos.
quote:
quote:Atletico Madrid - Athletic Bilbao
woensdag 21 maart, 19:55
Verslag van de wedstrijd Atletico Madrid - Athletic Bilbao, gespeeld in de Primera Division. Met commentaar van Sierd de Vos.
Wat een kansloze en trieste lijstquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.linkeballen.nl(...)12-Sierd-de-Vos.aspx
Sierd geëindigd op plek 12 in de meest irritante sport media personen verkiezing? hoe kan dat?
En ik kan me trouwens niet herinneren dat ik hen toestemming gegeven heb om mijn filmpjes te gebruiken om Sierd in een kwaad daglicht te stellen.
Geniaal filmpje weerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:53 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Sierd weer met een reportage op de sport1 site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |