Sierdquote:Hij maakt wel vaker van dat soort aanslagen.
Zelfs de Taliban hebben naar hem geïnformeerd
Door die keeper scoorde Benfica twee keer, terecht dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sierd heeft het niet zo op die keeper van Zenit
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Osasuna - Barcelona:
Die keeper is beetje een relnicht. Een soort Gordon.
Tello op de brommer.. Aangezien hij zeer snel is.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Natuurlijk zat hij daar
Eén dingetje vind ik alleen een beetje irritant worden, namelijk altijd Tello die op de brommer zit.
"Hip hop" Pinto, dat vind ik leuk en het slaat ergens op, maar Tello op de brommer?
http://video.sport1.nl/main/clips/26483/tello-valt-van-de-brommer
Gisteren viel Tello trouwens van de brommer af.
Tello = snel,quote:Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tello op de brommer.. Aangezien hij zeer snel is.
Nee de link is dat Tello jong is en nog geen rijbewijs heeft dus gewoon op de brommert naar het werk moel of met het OV ... Maar het neemt dus de brommer, die is snellerquote:Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tello = snel,
brommer = snel,
die link had ik ook nog wel gelegd
Maar er zijn genoeg andere snelle spelers en genoeg andere snelle voertuigen, maar ja: Sierd is een baas, dus ik zal hem deze keer wel niet begrepen hebben.
Die zijn van de iPhone app "Action Movie"quote:Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zieke special effects aan het einde
quote:“Pepe heeft pupillen zo groot als een autoband… dan weet u het wel.”
”Dat was echt een diepe bal van een voormalig medewerker van de plantsoenendienst… hij loopt ook een beetje alsof hij een hark in zijn broek heeft.”
”Van Gaal zit nog wel eens rechtop in zijn bed… dan vraagt Truus: Wat is er? Dan zegt Louis: Claudio Lopez! Claudio Lopez!!!”
”De regisseur van deze wedstrijd is zo’n fan van Barcelona. Hij hoopt dat als hij deze kans nog 10 keer herhaalt, dat hij er dan wel een keer in gaat.”
”Deze scheidsrechter geeft pas een strafschop als het hoofd van de romp gescheiden is in de zesmeter.”
”Valdo blesseert zichzelf bij die aanranding van Griezmann. Als dit in een klooster gebeurt, dan zou er een onderzoek worden ingesteld…”
”Pellegrini kijkt al jaren alsof z’n huis net is afgebrand.”
“Als Valencia een uitwedstrijd speelt en in een hotel slaapt, dan bestellen ze 22 kamers. De spelers hebben allemaal hun eigen kamer en de trainer neemt dan die kleine Piatti op de kamer, daar zetten ze dan een kinderbedje voor klaar met Winnie de Poe en zo…”
”Het is een beetje een saaie Piet geworden die Anelka. Hij slaat nooit meer iemand neer, schiet niet meer op journalisten en gooit ook niet meer met bloembakken…”
“Diego Alves… hij heeft de uitstraling van een Skoda-automonteur, maar hij staat fabuleus te keepen!”
“Ballotelli, de eerste Italiaanse speler met een verstandelijke handicap in de Premier League.”
“Shakira komt tot de navel van Pique, maar dat komt soms weleens goed uit.”
“Hij kan knieën en enkels eraf schroeven of zagen, maar een fijnzinnige voorzet is niet besteed aan deze man die voor Fiorentina speelde. Het is een wonder dat al die mooie oude bruggen er nog staan daar in Firenze, als je bedenkt dat Tomas Ujfalusi daar een paar jaar heeft gewoond!”
“Die Bruno Alves heeft wel eens vaker aanslagen gepleegd. De Taliban heeft al eens naar hem geïnformeerd, maar Zenit wilde hem niet laten gaan.”
Die is vermoeiend aan het worden. Die zei hij echt bij elk balcontact over zowel Tello als het gemis ervan bij de tegenstanderquote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vello valt van zijn brommer was ook een mooie
Ik ben niet zo'n Sierd kenner.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is vermoeiend aan het worden. Die zei hij echt bij elk balcontact over zowel Tello als het gemis ervan bij de tegenstander
Dat punt wilde ik zonet ook dus maken, wordt een beetje vaag Brommer Tello.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is vermoeiend aan het worden. Die zei hij echt bij elk balcontact over zowel Tello als het gemis ervan bij de tegenstander
Je dacht dat ik een eigen mening had gevormd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat punt wilde ik zonet ook dus maken, wordt een beetje vaag Brommer Tello.
Maar verder
Sierd = baas
Flikkaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een eigen mening had gevormd?Daar heb ik VI en zijn kijkers wel voor.
Die heb ik helaas moeten missen, kan die op de youtube komen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vello valt van zijn brommer was ook een mooie
http://video.sport1.nl/main/clips/26483/tello-valt-van-de-brommerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heb ik helaas moeten missen, kan die op de youtube komen?
NICEquote:Verslag van de heenwedstrijd CSKA Moskou - Real Madrid, gespeeld in de achtste finale van de UEFA Champions League. Met commentaar van Sierd de Vos.
Ik mag vanavond pas googlen van Sierd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sierd is echt weer lekker bezig, vooral over de vriendin van een speler van CSKA
Zegt ie: Dat ik over haar praat vind je nergens anders dan bij Sport1!
Whehe jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik mag vanavond pas googlen van Sierd.
http://video.sport1.nl/main/clips/26483/tello-valt-van-de-brommerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
I would do her.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sierd is echt weer lekker bezig, vooral over de vriendin van een speler van CSKA
Hij had het nog net niet over haar cupmaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:24 schreef Helpmefok het volgende:
Die Sierd de Vos is zóóóóóóóóó irritantEcht wat een kotsvent
Geilt té erg op zichzelf, lijkt verdomme mij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |