Stelt niks voor tegen mijn rank 9quote:
1/3 nu... Doh :pquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef xminator het volgende:
Positie in queue 2/2.. Zeker vol met fokkers :p
Je linkje is kapot.quote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef BraveDribbel het volgende:
m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DzOVe1bmQ4uI&v=zOVe1bmQ4uI&gl=NL
Geniaal! Domino is er niks bij
Haha ja ging prima jaquote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat een come-back.
En ging lekker in de heli Vinno
Yep, had 2 unlocks geloof ik. Autoloader en stealth.quote:Op maandag 28 november 2011 23:24 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha ja ging prima ja
Nog wat kunnen unlocken voor de heli? Daarom ging ik vlaggen pakken, dan ga je rap omhoog
(Ik heb alles al unlocked voor heli).
Nice!quote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Yep, had 2 unlocks geloof ik. Autoloader en stealth.
Dank daarvoor
Fok!ers= kwaliteit= winst.
Pas begonnen dus moet het nog een beetje leren, maar doet het zo slecht nog niet vind ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:48 schreef Sickert het volgende:
Ik niet hoor, als ie maar gezellig mee babbelt en belangrijker nog goed mee speelt
Zo dat waren zeker twee intense potjes zeg! Maar moet zeggen Squad Deathmatch met headset is wel baas hoor! Je bent veel meer bezig met je omgeving en kijken waar iedereen uithangt. Je hoeft het ook echt niet in je hoofd te halen om solo te gaan want niemand loopt alleenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Sant. het volgende:
Gisterent twee potjes Squad Deathmatch ofzo gespeeld?
Was lachengoed voor mijn punten!
thanks daarvoor. Op deze manier met headset is t nog veel vetter!
Die scores van jou ook.. moet je met 4 man 50 kills maken, maak jij er in je eentje 30quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zo dat waren zeker twee intense potjes zeg! Maar moet zeggen Squad Deathmatch met headset is wel baas hoor! Je bent veel meer bezig met je omgeving en kijken waar iedereen uithangt. Je hoeft het ook echt niet in je hoofd te halen om solo te gaan want niemand loopt alleen
Ik kon gisteren mijn squadmates uitstekend verstaan. Lekker rustig mekaar waarschuwen en enemies spotten, in ieder geval geen geschreeuw..quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoe is het inmiddels met de squadchat op de ps3 ? Lukt het al een beetje met de mic, of is het nog steeds *break break* ?
fijne quote man! echt top!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef GasTurbine het volgende:
"We begrijpen dat het verhaal van Battlefield 3 niet op waarheid gebaseerd is, maar we geloven wel dat de VS het spel uitgebracht hebben om ervoor te zorgen dat mensen meer vrees krijgen voor ons land", aldus een politieagent.
Hehe ik ging erg lekker jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Sant. het volgende:
[..]
Die scores van jou ook.. moet je met 4 man 50 kills maken, maak jij er in je eentje 30
Op battlelog van die game heb je ook alle punten, best dit, best dat, etc..verslaafde joekel
Ik was wel trots op mijn ratio van ruim 3 overigens.
Voor herhaling vatbaar
[..]
Ik kon gisteren mijn squadmates uitstekend verstaan. Lekker rustig mekaar waarschuwen en enemies spotten, in ieder geval geen geschreeuw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |