Ach, bedenk gewoon dat dit alles is wat ze hebben om hun sneue leventje nog een beetje spannend te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Sickert het volgende:
Weet iemand het email adres van EA om statpadders te melden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zielige ventjesof ik wilde leaven... ha!
Ja dat wil ik wel na het maken van een foto,
http://battlelog.battlefi(...)10801823/2/13000067/
Hoe kan je dit eigenlijk doen? Ik ken het boosten wel in CoD en die hacked lobby's (weet niet hoe dat werkt, maar wel 1x in geweest), beetje zelfde idee in BF3?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Sickert het volgende:
Weet iemand het email adres van EA om statpadders te melden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zielige ventjesof ik wilde leaven... ha!
Ja dat wil ik wel na het maken van een foto,
http://battlelog.battlefi(...)10801823/2/13000067/
En dan geen flaggen cappen zodat er geen tickets afgaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen telkens reviven en elkaar altijd door het hoofd heen schieten voor de meeste punten in combinatie met avenger/savior/nemisis ribbons in het geval van deze gast. Kijk maar ook naar de leaderbords, al die lui bovenaan hebben heel veel assault service stars.
Je moet er maar zin in hebben wanneer het er zo dik bovenop ligt hoe je er bent gekomen
Conquest met 24 totaal is wat moeilijk te vullen zonder mensen die het verpesten voor je daarom op squad rush doen met 8 man maximaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En dan geen flaggen cappen zodat er geen tickets afgaan?
Zal je wel uren mee bezig zijn zo te zienquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Conquest met 24 totaal is wat moeilijk te vullen zonder mensen die het verpesten voor je daarom op squad rush doen met 8 man maximaal
Die gast 2 uur en 23 minuten en dan is hij 2 ranks hoger, valt me nog mee eigenlijk. In normale games zal je het niet halen maar daar is tenminste plezier uit te halen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal je wel uren mee bezig zijn zo te zien
De derde persoon kan voertuigen locken en vervolgens kan de bestuurder van de tank er dan ook op locken en er een laser guided missile op schieten. Die dingen zijn niet te ontwijken met flares dus dan heb je een wapen wat je goed tegen vliegende dingen kan gebruiken. Het kost 1 hit en ze zijn disabled of helemaal kapot. Verder zijn die sterker dan normale shells dus als je een tank tegen komt ook kan je eerst een shell schieten, dan switchen naar de missile, die schieten en weer terug naar shell bijvoorbeeld, dan creëer je wel een kleine voorsprong denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef Pumatje het volgende:
Hee lui
wat heb je nu precies aan die upgrade dat er 3 man in een tank kunnen.
Ben expert met de tank.... reactive armour-thermal-hmg is wat ik gebruik... maar de 3e persoon toevoeging begrijp ik niet. Enkel om te spotten lijkt hij mij handig,is dit ook het enige doel?
Zat je net nog in mijn tank toen ik die little bird van een redelijke afstand neerhaalde met een shell?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Dven het volgende:
Net een paar goede potjes achter elkaar gespeeld waarin mijn kills zowaar elke keer een stuk of 10 hoger lager dan mijn deaths. Gebeurd me zelden!
Ach ja waarom niet voeg me maar toe de rest mag het ook doen, moet nog steeds die co-op missions doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:44 schreef MeneerBob het volgende:
Xboxers zin in een potje? Jacobinho7 is de nick.
Ik kan helemaal niets me de scar, zwabber alle kanten op..quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef zerokil het volgende:
En ik heb een paar vraagjes, welke classes gebruikken jullie? met welke wapens?
Ik ben nu vaak engineer met de SCAR, is er bijv. een soort van zelfde wapen met meer dmg?
Wauw, kom ik aan met 2 service stars op de SCAR-H, 2 op mijn M416, 1tje op mijn M27 IAR en 1tje op mijn 870Shotgunquote:Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef Rauw. het volgende:
G36c F#ck yeah.
7e servicestar gisteren binnengesleept, net als voor de M60 van Support.
Dan heb je er meer dan mij hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 09:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wauw, kom ik aan met 2 service stars op de SCAR-H, 2 op mijn M416, 1tje op mijn M27 IAR en 1tje op mijn 870Shotgun
Heb er 7 op de G36c, 7 op de M60, 4 op de M249, 1 op de Scar-H (4 kills tot de 2e) heb op de SMAW en RPG allebeide 1 en op de Claymores 1.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wauw, kom ik aan met 2 service stars op de SCAR-H, 2 op mijn M416, 1tje op mijn M27 IAR en 1tje op mijn 870Shotgun
Voor PS3 of Xbox?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef Roces18 het volgende:
Back To Karkand release date set for December 14
Hier ook niet. Het word ge-updatequote:Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef bambino het volgende:
Iemand anders problemen met battlelog? Bij mij opent die helemaal niet.
Alles minimaal 1x geservicestarred behalve shotguns, snipers en die burst m4 oid. 4 service stars voor m249, 2 AEK en 2 voor G36c voor zover ik weetquote:Op woensdag 30 november 2011 09:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope en ook geen voice-chat fix.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef Pumatje het volgende:
hopelijk rekent die update af met die aim-lag
Voor de Ps3.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Voor PS3 of Xbox?
Maakt ook niet uit, mooi voor de kerstdagen en mijn vakantie aan.
Was al bang dat het een kerstcadeau ging wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Voor de Ps3.
Xbox & PC is een weekje later
Dit klopt niet. Voor de Ps3 is het 7 december, xbox en pc 14e.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Voor de Ps3.
Xbox & PC is een weekje later
Assault is medicquote:Op woensdag 30 november 2011 12:31 schreef Catkiller het volgende:
Alleen bij de assault class. En bij 124000 punten in die class.
http://battlelog.battlefield.com/
Hier kan je al die dingen vinden.
Ja weet ik maar ik noem het zoals we het nu noemen. ASSAULT!!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Assault is medic![]()
Om terug te gaan naar het hoofdscherm gewoon quit game?
Dat is toch facking irritant? dquote:Op woensdag 30 november 2011 12:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Om terug te gaan naar het hoofdscherm gewoon quit game?
Hoezo wil je eigenlijk teruggaan naar het hoofdscherm? Als ik een game join ga ik er vaak de komende 3 uur niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zo, probeer maar, en wanneer je daar bent heb je zo die hele class met een service star omdat je ineens veel meer raaktquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef zerokil het volgende:
Ah boeien, maar 124000 punten halen voor f2000????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |