Xdoos of Speelstation NO. 3?quote:Op zondag 27 november 2011 13:02 schreef Suc het volgende:
Wie wel er samen met mij gaan spelen om de Co-Op achievements te behalen?
Wel iemand met mic, omdat ik er geen één heb. Speelt wat makkelijkerquote:Op zondag 27 november 2011 13:02 schreef Suc het volgende:
Wie wel er samen met mij gaan spelen om de Co-Op achievements te behalen?
Wel twee?quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Suc het volgende:
[..]
Wel iemand met mic, omdat ik er geen één heb. Speelt wat makkelijker
Heb je al geinvite.quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Suc het volgende:
[..]
Wel iemand met mic, omdat ik er geen één heb. Speelt wat makkelijker
Ok, probeer nu nog eens.quote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef Suc het volgende:
[..]
Ik krijg telkens connection lost. Ik heb jou een invite verstuurd.
Raar inderdaad, multiplayer invites werken wel prima. Misschien toch maar even een kabel trekken i.p.v. Wi-Fi.quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef DrNick het volgende:
Raar, hier ook connection lost. Heeft jouw internet faalangst ofzo?
quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef Quantic het volgende:
4e game freeze op rij, ga ik ooit nog aan spelen toekomen?
Wanneer gaan wij weer eens samen de slagvelden betreden?quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
Nou dat was leuk eens een keer tegen de hele fok groep spelen.![]()
Wat een bagger.
Ja moeten we maar binnenkort ff doen he.quote:Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens samen de slagvelden betreden?
Ik nader mn doelen ook vrij rap nu.quote:
Eerst maar je mond spoelen!quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef Pino0 het volgende:
BF begint saai te worden eerlijk gezegd.
Vind hem minder leuk dan BC2.
Ik ga MW3 halen.
kusjes
Goed vaak achterom blijven kijken en de messen in je rug ontwijken en hopen dat er snel een plek vrij komtquote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
Nou dat was leuk eens een keer tegen de hele fok groep spelen.![]()
Wat een bagger.
Duidelijke banaanvraag.quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef Pino0 het volgende:
Ik ga MW3 halen.
kusjes
Meneer kan niet meekomen met de grote jongens dus verlaagd zich maar naar MW3.quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef Pino0 het volgende:
Ik ga MW3 halen.
kusjes
Omdat....... Jijquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Beastie_boys het volgende:
Die van mij is goed omlaag gegaan, wat werd ik vandaag de hele tijd in kut potjes gezet
van de 23 maar 2 gewonnen. Waarom kom je standaard in het verliezende team.
Jij hebt ook tijd teveelquote:Op maandag 28 november 2011 01:16 schreef Catkiller het volgende:
K/D Ratio 2.009
Eindelijk![]()
MBT service star 2 en engineer service star 4 heb ik nu, daarom ging ik door, die wou ik alvast hebben.Voor de rest ging het ook wel goed nog in mijn eentje:
Highest awarded
Hbc Helios
Award score
23200
Deze game was ik MVP3 als beste van mijn team en gewonnen, precies andersom met de vorige game die hun wonnen met ons als MVP en MVP2, vaag
Veel plezier man.quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef Pino0 het volgende:
Ik ga MW3 halen.
kusjes
Dit had ik dus toen ik pas begonnen was met spelen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Beastie_boys het volgende:
van de 23 maar 2 gewonnen. Waarom kom je standaard in het verliezende team.
uhm nee, ik heb het over die andere clan, en die had ons dus ook best hard ingemaakt..quote:Op maandag 28 november 2011 09:04 schreef Rauw. het volgende:
Je bent best vol van je "clan" of niet?
nice, ik zit pas op 32. Ik vind het maar lastig in bf om meer dan 5 potjes achter elkaar te spelen op 1 of andere manierquote:Op maandag 28 november 2011 09:11 schreef Vinno het volgende:
Gisteren eindelijk Colonel (45) geworden!!!
Hoo-Ha! Weer een Colonel in de FOK! PS3 Platoon!quote:Op maandag 28 november 2011 09:11 schreef Vinno het volgende:
Gisteren eindelijk Colonel (45) geworden!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |