Is geheel persoonlijk, ik vind de A-91 heel relaxt. G36C is ook wel chill. Scar-H kan ik echt niet aan wennen maar dat komt misschien omdat ik nog te weinig scopes heb. En die CO-OP gun heb ik nog niet unlockt. Volgens mij qua sterkte verschillen ze niet zo extreem..quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Welk wapen kan je het beste gebruiken als Engineer?
A-91, al is de G36C ook best fijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind de Scar-H heel fijn. Heb daar nu 910 kills mee. Ik vind die namelijk wel weer fijn, maargoed dat is voor iedereen natuurlijk anders.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alleen pro's zoals ik kunnen het verschil maken. Je moet gewoon beter worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef Morgen- het volgende:
Dit is echt niet leuk meer. Elke keer als ik een pot join kom ik bij het verliezend team en word gespawnraped, ik kan niet eens f****** lopen naar de overkant van de straat en ik heb alweer een death op mn naam.. En dan zeggen ze dat de servers balanced zijn..
ik ben rank 39....quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:03 schreef Suc het volgende:
[..]
Alleen pro's zoals ik kunnen het verschil maken. Je moet gewoon beter worden.
Nee, je mag verwachten dat iemand van rank 30 vaker speelt of het spel langer heeft dan iemand die van rank 10quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
maar je mag wel verwachten dat iemand van rank 30 beter is dan iemand van rank 10 toch?
Degene van Rank 30 heeft wellicht betere map kennis. Maar wie zegt dat rank 10 niet iemands 2e soldaat is, kan er zomaar een naast hebben van 45 oid. Hoe goed iemand is valt denk ik met BF3 lastig te bepalen, want wanneer is iemand per definitie goed? K/D ? SPM? W/L zeg het maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
maar je mag wel verwachten dat iemand van rank 30 beter is dan iemand van rank 10 toch?
Breathe in, breathe outquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Morgen- het volgende:
#*@@!#*@ fml... Ik kom zo naar mn kamer denkend van oke, ff een lekker potje bf3 spelen, neeee wat gebeurt er, ik start op blijft ie bij dat xbox 360 scherm staan, haal ik de disk eruit, stop ik hem er weer in komt hij bij het normale scherm... Kan ik opeens niet inloggen. Check ik memory zegt hij dat mijn *!@?*## hdd unformatted is... Help!
Dit is echt niet te geloven, ik heb deze in augustus gehaald... En nu al dit.. Misschien had ik gewoon een ps3 moeten halenquote:
Haha jouw worden voordat er straks een discussie lost barstquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:31 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dit is echt niet te geloven, ik heb deze in augustus gehaald... En nu al dit.. Misschien had ik gewoon een ps3 moeten halen
Tien keer geprobeert, werkt totaal niet. Zelfs de hdd eruit en weer erin niet.. Ik denk dat ik maandag (quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha jouw worden voordat er straks een discussie lost barstAnyhoe ik heb een PS3 dus misschien ben ik een leek hoor. effies stroom eraf en vervolgens weer erin pompen?
Mijn xbox is ook twee keer kapot gegaan. Ben toen overgestapt naar de PS3, laatste 3 jaar geen probleem mee gehad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Tien keer geprobeert, werkt totaal niet. Zelfs de hdd eruit en weer erin niet.. Ik denk dat ik maandag () effe naar de winkel ga :/
edit: indien bovengenoemde niet werkt mag microsoft wat mij betreft de boom in, want dat product van hun gooi ik dan uit het raam.
Maar ik was rank 39 op bf3quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mijn xbox is ook twee keer kapot gegaan. Ben toen overgestapt naar de PS3, laatste 3 jaar geen probleem mee gehad.
Ahh dat heb je zo ingehaaldquote:
Lees op een aantal sites dat het alleen vandaag kan voor europa.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee joh, kan nog tot eind december ofzo!
dit was mijn eerste shooter... Ik had er dus al iets van 100 (quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Lees op een aantal sites dat het alleen vandaag kan voor europa.
@ hierboven, sarcasme right? Heb er al 24 uur opzitten en ben pas lvl 18 ofzo.
Nee bemoedigende woordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Lees op een aantal sites dat het alleen vandaag kan voor europa.
@ hierboven, sarcasme right? Heb er al 24 uur opzitten en ben pas lvl 18 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |