quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef Nirak het volgende:
Badfoto's
En bitterend, daar ben je dan eindelijk met je mooie meisje![]()
Wanneer gaan onze kinderen trouwen?
Onze Danne is wel een beetje een viezerik .. :
[ afbeelding ]
En opa had hem vast.. En als opa hem vast heeft poept hij, dat is traditie. Nu zei opa: het wordt een beetje warm aan mn hand. Na het zien van die bruine plek die ook door zn kleertjes heen kwam snap ik dat wel
Owja, meer keuze. Die 2 dagen maken tegenwoordig niks meer uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
Is Anouk te oud voor Danne![]()
Wat een giller! Gewoon bij opa op schoot!
Inderdaad een charmant kereltje die Casquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Dankje![]()
Hoe zijn jullie trouwens op de naam Danne gekomen? Nog nooit gehoord!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Owja, meer keuze. Die 2 dagen maken tegenwoordig niks meer uit
Misschien moet ik hem zelf laten kiezen en dan blijkt dat hij er met Cas vandoor wil gaan
Wij zijn van de nieuwe generatie he. Ik ben ook nog steeds niet lekker. En het is zo druk op mijn werk dat ik echt wel moet gaan. Maar nu heb ik ook een oor dat dicht zit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:31 schreef Susie het volgende:
Zo jammerdat ik met mijn mobiel er niet even een foto in kan knallen! Bolletjes zijn leuk!
Ben niet helemaal lekker, dus geen zin om achter de laptop te kruipen....stomme ontsteking, met koorts erbij....mama's zijn toch nooit ziek?
Same here! Qua mr. charming en tandjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Aventura het volgende:
Best een relaxt ritme toch, F_R? Kleine Cas, wat een schatje. Ventje is ook een charmeur op het kdv; vorige week heeft-ie de hele tijd met Sophietje 'gelegen' (in de box dan he;') ), en vandaag was het tegenover Lotte in de wipstoel. De leidsters hadden foto's in zijn dagboekje geplakt als bewijs
Even wat anders, we denken dat er toch tandjes aan zitten te komen. Hij kwijlt al weken meer dan normaal, en nu steekt hij alles wat hij tegenkomt in zijn mondje. Het is dan niet sabbelen ofzo, hij bijt dus keihard. Daarnet had hij de knokkel van mijn wijsvinger te pakken, die kon ik haast niet lostrekken. Het ziet er wel grappig uit; als er geen bijtmateriaal voorhanden is vertrekt-ie toch zijn bekkie en schudt dan driftig zijn koppie heen en weer, alsof-ie op het punt staat toe te happen. Dit alles in combinatie met af en toe een vuurrode wang...volgens mij kan ik elk moment een paar puntjes verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |