Ah lekker dan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee tis maar 1 fruttabletje per dag ook... Best een paardenmiddel ook denk ik, want je mag 't tabletje niet zo doorslikken omdat het schadelijk kan zijn als ie in de slokpijp blijft hangen...
Da's mooi! Ben je nu geen ingedroogde rozijn/pruim meer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik hou wel weer eten en drinken binnen, trouwens
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Incantrix: dikke smak voor jou, superchica!
Sigma site loopt nog steeds vast, anders was dat misschien ook wel een mooie faalsite voor je geweest Trix
Bwhehe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sigma? Oooeehh, ik ga kijken, ik heb nu toch geen enkele remming meer
Nope, ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's mooi! Ben je nu geen ingedroogde rozijn/pruim meer?
Hoewel deze in dat kader enigzins dubieus is dan..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik hou wel weer eten en drinken binnen, trouwens
Kun je alle zorgen uit je gezicht wegwerken met mooie make-up en kwastenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sigma? Oooeehh, ik ga kijken, ik heb nu toch geen enkele remming meer
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je alle zorgen uit je gezicht wegwerken met mooie make-up en kwasten
Weke Sleekjes heb je gefaald?
Anti-facelift?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Vlechten er aan het uithalen #insert goddelijk muziekje hier
Wat een heerlijk vooruitzicht! Romantischquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wij willen in het late voorjaar met de cabrio door Italie reizen. Overnachten in wat B&B's enzo.
Lijkt me super! We willen in Rome beginnen...
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht! Romantisch
Sigma verf heb je ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt he, doos die ik ben, ik google op 'sigma' en kom een site tegen van het merk objectieven en denk echt 'huh? Had ik daar verteld dat ik nog een groothoek wil?'
Acid palette, en van sugarpill de losse poedertjes goud en wit/iriserend-achtig
quote:
Is moooooi!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...
En trouwens...hebben ze bij TVOH maar een bepaald scala aan liedjes waar ze uit mogen kiezen?? ONE?? van U2..ALWEEEEEEEEEER????????
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...
En trouwens...hebben ze bij TVOH maar een bepaald scala aan liedjes waar ze uit mogen kiezen?? ONE?? van U2..ALWEEEEEEEEEER????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |