Ah lekker dan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee tis maar 1 fruttabletje per dag ook... Best een paardenmiddel ook denk ik, want je mag 't tabletje niet zo doorslikken omdat het schadelijk kan zijn als ie in de slokpijp blijft hangen...
Da's mooi! Ben je nu geen ingedroogde rozijn/pruim meer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik hou wel weer eten en drinken binnen, trouwens
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Incantrix: dikke smak voor jou, superchica!
Sigma site loopt nog steeds vast, anders was dat misschien ook wel een mooie faalsite voor je geweest Trix
Bwhehe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sigma? Oooeehh, ik ga kijken, ik heb nu toch geen enkele remming meer
Nope, ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's mooi! Ben je nu geen ingedroogde rozijn/pruim meer?
Hoewel deze in dat kader enigzins dubieus is dan..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik hou wel weer eten en drinken binnen, trouwens
Kun je alle zorgen uit je gezicht wegwerken met mooie make-up en kwastenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sigma? Oooeehh, ik ga kijken, ik heb nu toch geen enkele remming meer
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je alle zorgen uit je gezicht wegwerken met mooie make-up en kwasten
Weke Sleekjes heb je gefaald?
Anti-facelift?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Vlechten er aan het uithalen #insert goddelijk muziekje hier
Wat een heerlijk vooruitzicht! Romantischquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wij willen in het late voorjaar met de cabrio door Italie reizen. Overnachten in wat B&B's enzo.
Lijkt me super! We willen in Rome beginnen...
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht! Romantisch
Sigma verf heb je ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt he, doos die ik ben, ik google op 'sigma' en kom een site tegen van het merk objectieven en denk echt 'huh? Had ik daar verteld dat ik nog een groothoek wil?'
Acid palette, en van sugarpill de losse poedertjes goud en wit/iriserend-achtig
quote:
Is moooooi!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...
En trouwens...hebben ze bij TVOH maar een bepaald scala aan liedjes waar ze uit mogen kiezen?? ONE?? van U2..ALWEEEEEEEEEER????????
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...
En trouwens...hebben ze bij TVOH maar een bepaald scala aan liedjes waar ze uit mogen kiezen?? ONE?? van U2..ALWEEEEEEEEEER????????
Ja!! Doe ff op Google maps aanwijzen waar dat is...daar wil ik 'lovemaken'quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is moooooi!
Toscane is gewoon prachtig, vanuit Rome genoeg te zien!
Siena, Lucca, Parma, Bologna. Oh en in de "buurt" van Rome ligt Orvieto, heeeeeel erg mooi, zeker hoe je aan komt rijden en dan die ontzettend oude stad ziet liggen bovenop een bergplateautje![]()
instant love making potion
[ afbeelding ]
![]()
Oh is ie toch nog op komen dagen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor trixje![]()
Slavinkjes waren lekkerVriendje heeft goed gekookt
Aah, mooi zo!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor trixje![]()
Slavinkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor trixje![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh is ie toch nog op komen dagen?
Dat is wel heel lief! En ook nog gekookt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Was met mijn auto naar de garage om lamp te vervangen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orvietoquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja!! Doe ff op Google maps aanwijzen waar dat is...daar wil ik 'lovemaken'
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief! En ook nog gekookt?
Dat je het dan nog strijkt! Ik zou weigeren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar hij was al de hele week zo niet zo lief zo
Hij voelde zich wat schuldig (kwam vannacht om 2u thuis en ging me wakker maken om te zeggen dat ik een broek en blouse moest strijken voor hem want hij had geen kleren meer die gestreken waren
![]()
Was behooooooooorlijk pissig... En ja ik heb vanmorgen gestreken voor em
).
Maar hij zei zelf dat ie wel erg onredelijk was dus wel lief dat ie vandaag auto heeft weg gebracht en gekookt heeft (oeh en wasje heeft gedraaid !!!Bedenk ik me net
)
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Haha ja heb vreselijk gevloekt vannacht en dan bedenk ik me: Ja ik doe het toch maar weer eens.
Neeequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar hij was al de hele week zo niet zo lief zo
Hij voelde zich wat schuldig (kwam vannacht om 2u thuis en ging me wakker maken om te zeggen dat ik een broek en blouse moest strijken voor hem want hij had geen kleren meer die gestreken waren
![]()
Was behooooooooorlijk pissig... En ja ik heb vanmorgen gestreken voor em
).
Maar hij zei zelf dat ie wel erg onredelijk was dus wel lief dat ie vandaag auto heeft weg gebracht en gekookt heeft (oeh en wasje heeft gedraaid !!!Bedenk ik me net
)
Ahhh vandaag is ie ook haske lief. En afgelopen weekend was ik naar mijn ouders in België en heeft ie ook huis gepoetstquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.
Ik heb er ook zo 1quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh vandaag is ie ook haske lief. En afgelopen weekend was ik naar mijn ouders in België en heeft ie ook huis gepoetstHet is niet zo dat ie een vreselijke lambal is
Hij is alleen af en toe behoorlijk lomp
En jij nooit he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh vandaag is ie ook haske lief. En afgelopen weekend was ik naar mijn ouders in België en heeft ie ook huis gepoetstHet is niet zo dat ie een vreselijke lambal is
Hij is alleen af en toe behoorlijk lomp
Daarom ! We passen ook wel goed bij elkaar. 2 lompe horken bij elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En jij nooit he?
Hij is leuk meissie
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom ! We passen ook wel goed bij elkaar. 2 lompe horken bij elkaar![]()
Ik zou em niet willen missen voor honderd miljard miljoen
Jaaaaaa en die vorige ook alquote:
Hij is lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaaa en die vorige ook al![]()
En wat zingen zij goed samen
Jaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |