Ah lekker dan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee tis maar 1 fruttabletje per dag ook... Best een paardenmiddel ook denk ik, want je mag 't tabletje niet zo doorslikken omdat het schadelijk kan zijn als ie in de slokpijp blijft hangen...
Da's mooi! Ben je nu geen ingedroogde rozijn/pruim meer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik hou wel weer eten en drinken binnen, trouwens
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Incantrix: dikke smak voor jou, superchica!
Sigma site loopt nog steeds vast, anders was dat misschien ook wel een mooie faalsite voor je geweest Trix
Bwhehe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sigma? Oooeehh, ik ga kijken, ik heb nu toch geen enkele remming meer
Nope, ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's mooi! Ben je nu geen ingedroogde rozijn/pruim meer?
Hoewel deze in dat kader enigzins dubieus is dan..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik hou wel weer eten en drinken binnen, trouwens
Kun je alle zorgen uit je gezicht wegwerken met mooie make-up en kwastenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sigma? Oooeehh, ik ga kijken, ik heb nu toch geen enkele remming meer
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je alle zorgen uit je gezicht wegwerken met mooie make-up en kwasten
Weke Sleekjes heb je gefaald?
Anti-facelift?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Vlechten er aan het uithalen #insert goddelijk muziekje hier
Wat een heerlijk vooruitzicht! Romantischquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wij willen in het late voorjaar met de cabrio door Italie reizen. Overnachten in wat B&B's enzo.
Lijkt me super! We willen in Rome beginnen...
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht! Romantisch
Sigma verf heb je ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt he, doos die ik ben, ik google op 'sigma' en kom een site tegen van het merk objectieven en denk echt 'huh? Had ik daar verteld dat ik nog een groothoek wil?'
Acid palette, en van sugarpill de losse poedertjes goud en wit/iriserend-achtig
quote:
Is moooooi!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...
En trouwens...hebben ze bij TVOH maar een bepaald scala aan liedjes waar ze uit mogen kiezen?? ONE?? van U2..ALWEEEEEEEEEER????????
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb er super zin in! We moeten alles nog uitstippelen, dus eerst op zoek naar wat we echt willen zien. Welke streek enzo...
En trouwens...hebben ze bij TVOH maar een bepaald scala aan liedjes waar ze uit mogen kiezen?? ONE?? van U2..ALWEEEEEEEEEER????????
Ja!! Doe ff op Google maps aanwijzen waar dat is...daar wil ik 'lovemaken'quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is moooooi!
Toscane is gewoon prachtig, vanuit Rome genoeg te zien!
Siena, Lucca, Parma, Bologna. Oh en in de "buurt" van Rome ligt Orvieto, heeeeeel erg mooi, zeker hoe je aan komt rijden en dan die ontzettend oude stad ziet liggen bovenop een bergplateautje![]()
instant love making potion
[ afbeelding ]
![]()
Oh is ie toch nog op komen dagen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor trixje![]()
Slavinkjes waren lekkerVriendje heeft goed gekookt
Aah, mooi zo!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor trixje![]()
Slavinkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor trixje![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh is ie toch nog op komen dagen?
Dat is wel heel lief! En ook nog gekookt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Was met mijn auto naar de garage om lamp te vervangen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orvietoquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja!! Doe ff op Google maps aanwijzen waar dat is...daar wil ik 'lovemaken'
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief! En ook nog gekookt?
Dat je het dan nog strijkt! Ik zou weigeren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar hij was al de hele week zo niet zo lief zo
Hij voelde zich wat schuldig (kwam vannacht om 2u thuis en ging me wakker maken om te zeggen dat ik een broek en blouse moest strijken voor hem want hij had geen kleren meer die gestreken waren
![]()
Was behooooooooorlijk pissig... En ja ik heb vanmorgen gestreken voor em
).
Maar hij zei zelf dat ie wel erg onredelijk was dus wel lief dat ie vandaag auto heeft weg gebracht en gekookt heeft (oeh en wasje heeft gedraaid !!!Bedenk ik me net
)
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Haha ja heb vreselijk gevloekt vannacht en dan bedenk ik me: Ja ik doe het toch maar weer eens.
Neeequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar hij was al de hele week zo niet zo lief zo
Hij voelde zich wat schuldig (kwam vannacht om 2u thuis en ging me wakker maken om te zeggen dat ik een broek en blouse moest strijken voor hem want hij had geen kleren meer die gestreken waren
![]()
Was behooooooooorlijk pissig... En ja ik heb vanmorgen gestreken voor em
).
Maar hij zei zelf dat ie wel erg onredelijk was dus wel lief dat ie vandaag auto heeft weg gebracht en gekookt heeft (oeh en wasje heeft gedraaid !!!Bedenk ik me net
)
Ahhh vandaag is ie ook haske lief. En afgelopen weekend was ik naar mijn ouders in België en heeft ie ook huis gepoetstquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.
Ik heb er ook zo 1quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh vandaag is ie ook haske lief. En afgelopen weekend was ik naar mijn ouders in België en heeft ie ook huis gepoetstHet is niet zo dat ie een vreselijke lambal is
Hij is alleen af en toe behoorlijk lomp
En jij nooit he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh vandaag is ie ook haske lief. En afgelopen weekend was ik naar mijn ouders in België en heeft ie ook huis gepoetstHet is niet zo dat ie een vreselijke lambal is
Hij is alleen af en toe behoorlijk lomp
Daarom ! We passen ook wel goed bij elkaar. 2 lompe horken bij elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En jij nooit he?
Hij is leuk meissie
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom ! We passen ook wel goed bij elkaar. 2 lompe horken bij elkaar![]()
Ik zou em niet willen missen voor honderd miljard miljoen
Jaaaaaa en die vorige ook alquote:
Hij is lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaaa en die vorige ook al![]()
En wat zingen zij goed samen
Jaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ze heeft wel echt een bazenstem.. Maar ja... Ginger he...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond haar gewoon onsympathiek "Ik heb al HEEL VEEL podium ervaring, en ja conservatorium natuurlijk"![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet je wat pas frustrerend is????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TrutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze heeft wel echt een bazenstem.. Maar ja... Ginger he...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anticlimax
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Sacha.
(ik zit al bij elke battle te zeggen wie er door moet/gaat)
Lekkerrrrrrrrrrrr!quote:
Mooi!quote:
Gefart?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
dat strijkverhaal... Ik had 'm geslagen! En hard!
heb je de thuiscoach app niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Sacha.
(ik zit al bij elke battle te zeggen wie er door moet/gaat)
Zoberzo, iemand die me in mijn slaap wakker maakt terwijl het huis niet in de fik staat en er geen inbreker is en niemand dood is, KILLLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
dat strijkverhaal... Ik had 'm geslagen! En hard!
Ik heb een smartphone van de jaren stilletjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de thuiscoach app niet?
MMMMMMMWWWWWRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPP hehehehehquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ivanildo...echt he?
We hebben een zoon en we noemen hem: IVANILDO!!
Like: ik van dildo...alleen da kan nie he?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ivanildo...echt he?
We hebben een zoon en we noemen hem: IVANILDO!!
Like: ik van dildo...alleen da kan nie he?
Jullie? Je bedoelt mij dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
de honderdmiljardmiljoenste herhaling van de dwars door japan met een auto versus de trein aflevering
en willen jullie plz eens kappen met het plaatsen van honderden letters achter elkaar zonder spaties? Ik fok haast altijd mobiel en het verziekt mijn layout (en de lol) aanzienlijk
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een onwijs gaaf en superlief filmpje gekregen van mijn zus met haar dochtertje (8 maanden oud lekker wijffie), waarbij mijn zus "komt een muisje aangekropen, zo bij *naam* d'r nekkie gekropen" zegt en mijn nichtje dus al giechelend en schuddenbuikend helemaal in een deuk ligt!
Leuk!!!!
Heerlijk vind ik datquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Sigma site ligt nog steeds plat, argggg, ik wil een kwast bestellen!!!!
Is dit actie alleen vandaag of ook komende weekend ofzo? Moet ik nog een code gebruiken?
Ik heb een onwijs gaaf en superlief filmpje gekregen van mijn zus met haar dochtertje (8 maanden oud lekker wijffie), waarbij mijn zus "komt een muisje aangekropen, zo in *naam* d'r nekkie gekropen" zegt en mijn nichtje dus al giechelend en schuddenbuikend helemaal in een deuk ligt!
Leuk!!!!
top gear? Ja ik kijk de herhalingen ook niet meer... Na tig keren kan ik ze praktisch wel vanbuitenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
de honderdmiljardmiljoenste herhaling van de dwars door japan met een auto versus de trein aflevering
en willen jullie plz eens kappen met het plaatsen van honderden letters achter elkaar zonder spaties? Ik fok haast altijd mobiel en het verziekt mijn layout (en de lol) aanzienlijk
Schuddebuikende babietjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Sigma site ligt nog steeds plat, argggg, ik wil een kwast bestellen!!!!
Is dit actie alleen vandaag of ook komende weekend ofzo? Moet ik nog een code gebruiken?
Ik heb een onwijs gaaf en superlief filmpje gekregen van mijn zus met haar dochtertje (8 maanden oud lekker wijffie), waarbij mijn zus "komt een muisje aangekropen, zo in *naam* d'r nekkie gekropen" zegt en mijn nichtje dus al giechelend en schuddenbuikend helemaal in een deuk ligt!
Leuk!!!!
Wat schattig!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Schuddebuikende babietjes
Ik schud nog altijd enorm als ik echt in een deuk lig. Patje pest me daar altijd mee en dan wordt het alleen maar erger![]()
Ik zal er meer op letten, is inderdaad vet irritant als je mobiel zit Goeden punt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
jij doet het ook ja
maar seriously, het is echt annoying, net als plaatjes van 6000 bij 6000 pixels
je poes scheren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Shit, ik bedacht me net iets wat ik ECHT ECHT ECHT vanavond nog moet doen, en nu ben ik het vergeten
Edit: Ohja, werkkleding voorwassen
Ik knor als ik extreem erg moet lachenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Schuddebuikende babietjes
Ik schud nog altijd enorm als ik echt in een deuk lig. Patje pest me daar altijd mee en dan wordt het alleen maar erger![]()
Koorts wel al iets gezakt? Of is het nog steeds baggerquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
tnx kippie!
heb ook maar naar tvoh gezapt. Eigenlijk moet ik slapen, maar dat heb ik a zoveel gedaan de afgelopen dagen
je wordt er op een gegeven moment ook alleen maar zo suf van he...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
tnx kippie!
heb ook maar naar tvoh gezapt. Eigenlijk moet ik slapen, maar dat heb ik a zoveel gedaan de afgelopen dagen
immer crap!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Koorts wel al iets gezakt? Of is het nog steeds bagger
Ik loldequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
@ uft, mijn schoonzusje niest ook zo mongoloide. Die maakt ook een hatsjietje. Ik snap dat nooit, als je een scheet laat ga je er toch ook geen woord doorheen roepen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
@ uft, mijn schoonzusje niest ook zo mongoloide. Die maakt ook een hatsjietje. Ik snap dat nooit, als je een scheet laat ga je er toch ook geen woord doorheen roepen?
slechte horror dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
romantique
bij mij werkt een beste sloot alcohol goed voor de slaap, maa da's niet zo'n goed plan nu
quote:"Due to extremely high shopping volume you are being placed in a queue — this page will redirect you to Sigma Beauty automatically."
Ik ben ook nogal lawaaierigquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Sommige mensen maken ook van die idiote geluiden als ze klaar komen...
Vriendin van huisgenoot van mijn vriend destijds o.a.![]()
"IE IE IEEEEEEEEE tot de macht 20"
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal lawaaierig
Donderdag...Patje heeft een betrekkelijk kleine flat, wij worden wat frisky in de keuken (die dus 1.5 meter van de voordeur is) ik beland uiteindelijk op de keukentafel en bereik een hoogtepunt...zegt ie ineens heel droog "het is ook helemaal niet gehorig ofzo hier schatje"
![]()
Hahahahaha, nice!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal lawaaierig
Donderdag...Patje heeft een betrekkelijk kleine flat, wij worden wat frisky in de keuken (die dus 1.5 meter van de voordeur is) ik beland uiteindelijk op de keukentafel en bereik een hoogtepunt...zegt ie ineens heel droog "het is ook helemaal niet gehorig ofzo hier schatje"
![]()
Afgezien van de jaloerse blikken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahahaha, nice!
Nog niks van de buurvrouw ofzo gehoord?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Afgezien van de jaloerse blikken?
True !quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
guy barzily, dat is toch geen naam?
Hoewel, ben littlewood ook niet echt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
guy barzily, dat is toch geen naam?
Hoewel, ben littlewood ook niet echt
Oh dat lijkt me echt een ramp met kids.... buiten dat jankende/rondwandelende/spelende kinderen niet echt libidoverhogend zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef milka82 het volgende:
@ SQ tuullijk wil ik der voor betalen! Had niet verwacht dat je het als freebee ging doen![]()
Over lawaai maken,ben ook niet echt een 'stille genieter' maar wel altijd bang dat midi me hoort (en ik hadden een aantal jaren terug net verkering plus bijhorende nachten toen madam tegen een moeder van een vriendinnetje zei: C en mama zoenen in de nacht
)
Bij een goeden boer weer welquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
leuk... kattenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
eny schijt tegenwoordig ook standaard op de deurmat
Die zeiklucht blijft ook langer hangen heb ik altijd het idee BAHquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
ja joh, enig!
Ach, ben allang blij dat ie altijd op de bak pist. Kattenpoep stinkt, maar haalt het niet bij kattenzeik![]()
Ik heb er eentje, je mag d'r wel een tijdje 'uitproberen' denk dat ze volledig op haar plek is bij jouquote:
Indd, kattenzeikquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
ja joh, enig!
Ach, ben allang blij dat ie altijd op de bak pist. Kattenpoep stinkt, maar haalt het niet bij kattenzeik![]()
whehehehe, kudo's voor het zelfinzichtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef milka82 het volgende:
Midi en mini hebben idd een ander vader,ik ben een über ShanaynayPlaagde mijn vent er al mee dat ik verschillende achternamen ging verzamelen om te kwartetten
*neh,denk dak dees maar hou*
ik ben een kattenhater, dat zou ik de ergste kat nog niet wensen (en mezelf natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, je mag d'r wel een tijdje 'uitproberen' denk dat ze volledig op haar plek is bij jou![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, kudo's voor het zelfinzicht
Ben ook.quote:
Ergo: ze zal ontzettend op haar plek zijn bij jouquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben een kattenhater, dat zou ik de ergste kat nog niet wensen (en mezelf natuurlijk ook niet)
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Damn.... sounds horrible...
Ik ga even koffie zetten en filmpje kijken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
wie is die opperfag?
Heb een paar afleveringen gemist
The armpithair guy?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
wie is die opperfag?
Ik wist niet over wie je het had, ik keek even op en zag m met zn rode broekje en beentjes tegen elkaar staan en I knewquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
wie is die opperfag?
ja, datquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist niet over wie je het had, ik keek even op en zag m met zn rode broekje en beetjes tegen elkaar staan en I knew
Of bedoel je hem niet?
Ik vloekte ook alquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
paul schijnt het te heten.
Godsamme, die kutneger door
Die gaat het verliezen op sympathyquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
paul schijnt het te heten.
Godsamme, die kutneger door
de fagneger of de fagblanke?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die gaat het verliezen op sympathy
Chrisopherquote:
oh joh die ligt er de eerste liveshow uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
waaaaaaaaahhhhhhhhhhhh dat geklap van die Christopher![]()
BF2011 Is dat iets?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand die kortingscode bij Sigma voor free shipping? Ik ben er eindelijk door
de vraag is: wil iemand ze wel eens los van elkaar boeken? Denk dat daar voornamelijk de crux zitquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Van der Vorst ziet sterren bij Nick én Simon. Die twee kunnen ook niks apart van elkaar doen he
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
guy is wel de enige die roel recht in de ogen kan kijken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de vraag is: wil iemand ze wel eens los van elkaar boeken? Denk dat daar voornamelijk de crux zit
Een engnek??quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En die Christopher ook, wat een engnek
die site klapt er echt steeds uit joh...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij moet je die wel voor 23.00 gebruiken! Zoiets dacht ik te lezen.
Jah jezus!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die site klapt er echt steeds uit joh...
Deze site: http://beautyvictims.word(...)-shipping-bij-sigma/quote:Gebruik code BF2011 tussen 9 AM en 5 PM Central Standard Time. Volgens mijn berekeningen is dit tussen 15.00 en 23.00 Nederlandse tijd.
Met zn smerige baard waar het eten van gisteren vast nog ergens in hangtquote:
Van die ouders die, wanneer je met een 8 thuiskomt, het jammer vinden dat je geen 10 hebtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
die pa: helaas heeft ie niet gestudeerd
zou ik me ook druk om maken als je zoon 83 miljoen waard is
Ik heb er nog nooit eerder besteld, dus had geen mails.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Sigmacode was verlengd tot middernacht toch? Ik heb net al mijn mails erover weggeflikkerd.
Yay!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eerder besteld, dus had geen mails.
Maar is gelukt, thanks UNF!
Volgens mijn bevestigingsmail van mijn bestelling is het daar nu 3.40 uur. Dus mensen hebben nog ruim een uurquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jah jezus!
Dit stond er op die site waar ik het van had:
[..]
Deze site: http://beautyvictims.word(...)-shipping-bij-sigma/
DAT!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nikki wordt multicultureel opgevoed want er staat een zwarte pop in de box.
lulzquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook multiculti opgevoed want ik at weleens spaghetti
Ik kan me de eerste keer dat wij rijst thuis aten nog heel goed herinneren. Rijst met boter en bruine suiker...like WHY?????quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook multiculti opgevoed want ik at weleens spaghetti
Dat klinkt niet heel lekker nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan me de eerste keer dat wij rijst thuis aten nog heel goed herinneren. Rijst met boter en bruine suiker...like WHY?????
Ik heb echt jarenlang ( en dan bedoel ik echt tot afgelopen jaar) geen rijst gegeten.
Tukse! En werkse morgen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
En naar bed. Morgen weer vroeg dag om te werken.
Truste dames +W
Ja dat was mijn eerste kennismaking met rijst iid. Als avondeten...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Rijstebrij is nattiger, mijn moeder maakte dan gewoon van die droge Lassie Toverrijst-achtige meuk met daaroverheen dus een klontje margarine (Blue Band) en bruine suiker
Volgens mij was dat gewoon avondeten, geen toetje ofzo.
Mijn grootmoeder gooide er kaneel bij geloof ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Rijstebrij is nattiger, mijn moeder maakte dan gewoon van die droge Lassie Toverrijst-achtige meuk met daaroverheen dus een klontje margarine (Blue Band) en bruine suiker
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Meterstand van 38, we gaan vooruit! Nighty!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Meterstand van 38, we gaan vooruit! Nighty!
Bleh, ben blij dat ik dat nooit meegemaakt hebquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wilde deze nog even delen... Werd er helemaal misselijk van
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-helft-tweeling.html
waarom klik je dan?quote:
zender??quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
True Blood op tv (in filmpauze),, ik ken de aflevering al, maar toch kijken he, Eric
Omdat het kan. Einz enzo.quote:
True Blood, met jummie mannenquote:
Verteeel!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef Diconnected het volgende:
Pffff ik kan sommige mensen echt een klap verkopen
Ja joh had op feesboek gezegd dat ik ook weer wil stappen enzo en leuke dingen doen. En vervolgens doet een 'vriend' (die ik nu maar als vaag triest vriendloos figuur ga zien) een kutopmerking maken van 'groetjes vanuit de pub'. Ja sorry hoor, maar daar word ik gewoon pissig van.quote:
Ja ik zag het indd. Jammer dat soort mensen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja joh had op feesboek gezegd dat ik ook weer wil stappen enzo en leuke dingen doen. En vervolgens doet een 'vriend' (die ik nu maar als vaag triest vriendloos figuur ga zien) een kutopmerking maken van 'groetjes vanuit de pub'. Ja sorry hoor, maar daar word ik gewoon pissig van.
Da's gewoon flauw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja joh had op feesboek gezegd dat ik ook weer wil stappen enzo en leuke dingen doen. En vervolgens doet een 'vriend' (die ik nu maar als vaag triest vriendloos figuur ga zien) een kutopmerking maken van 'groetjes vanuit de pub'. Ja sorry hoor, maar daar word ik gewoon pissig van.
Dat was echt een lollermoment.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Talbot was ook even in beeld, moest meteen weer denken aan die pot waar die Russel 'em op een gegeven moment in meeneemt als Eric 'em in zijn reet heeft geneukt en heeft doodvermeurd
Whehehehe
Bleh, zulke mensen zijn vervelend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan is het wel gezellig toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
belt net op. Ja ben je nog aangekleed? Een gezamenlijke vriend komt bieren.
gelukkig was ik nog aangekleed en door mn dutje ook nog klaarwakker.
Jaa zekers. Tis alleen weer lekker last minute haha.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan is het wel gezellig toch?
Whaha moordneigingen krijg je danquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Dico: lekker negeren (of van je FB afgooien), is gewoon een domme kinderlijke opmerking.
Unf: fijn is dat... die van mij heeft het een keer geflikt om dat af te spreken zonder dat ik het wist, zat ik in pyamaatje op de bank![]()
IJs: was zeker een loller-moment! True Blood
Bwhehehe dat is wel beter dan wanneer het mensen zijn die je aardig vindt maar nog niet zo goed kentquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Één van zijn niet leuke vrienden... een rare Chinees.
Maarja, uiteindelijk jammer voor hem
Traumatized for life
Ja precies, daarom. Volgens mij denken ze daar helemaal niet overnaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Net zoals last minute afspraken maken.
Kan je daar naar kijken? Ik vind dat altijd zo vreselijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Tukse Bambs!
Ik ben een gedowloade (camera in bios) versie van Twilight aan het kijken
Denen zijn nogal rasictisch ook.... maar sowieso, wtf! Alleen omdat je een tintje hebt, kansloos... Ok, je bent ook gewoon een mooie meid, maar ook dat moet niet echt ene reden zijn om als secretaresse mee te gaan. Gelukkig weet je zelf beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh trouwens like wtf
Die vriend die hier is, is een btje een simpele ziel. Die is dus net van Denemarken terug en die zit vol enthousiasme te vertellen dat zakenmannen die naar Denemarken mij als secretaresse mee zouden willen nemen omdat ik daar opval. Alle vrouwen daar zijn blond en dan zijn ze meer onder de indruk
Ja nou echt hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Denen zijn nogal rasictisch ook.... maar sowieso, wtf! Alleen omdat je een tintje hebt, kansloos... Ok, je bent ook gewoon een mooie meid, maar ook dat moet niet echt ene reden zijn om als secretaresse mee te gaan. Gelukkig weet je zelf beter
Bovendien heb je binnenkort je diploma en dan kick je zijn ass gewoon met een mooie baan.
Met zijn secretaresse
Ik ken het woord niet eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:45 schreef Debsterr het volgende:
Zag ik nou het woord engnek voorbij komen? Die woorden mis ik hier wel eens
.
Koffie is gooooooooodquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, een bak koffie met zure melk (man zat niet op te letten) verder, zit nu aan een goeie koffie.
Engnek ja, dat zeggen we 'hier' ook regelmatig
Hmm jammer. Op de promo pic zag ik er wel een paar die me gaaf leken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
The Hunger Games collectie van China Glaze gaat waarschijnlijk niet door:
http://www.body-soulbeaut(...)es-lawsuit-with.html
JE BENT EEN ZEUR !!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een shippingmail van apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |