Altijd handig een slaafquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb hem maar zelf gekocht, was maar 6 cent
* Dalando geeft Dromenvangertje een klein kusje.quote:
Deze is juist zo mooiquote:
que?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Srry tsjobanniee ik heb geen interesse in steven. Heb alleen interesse in mannen die mij niet zien
ja goed heaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Deze is juist zo mooi
jij doet mijn votos verpezten
dubbele que?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb hem maar zelf gekocht, was maar 6 cent
lievquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
* Dalando geeft Dromenvangertje een klein kusje.
Asjeblieft
zo garpig was ie nietquote:
Grapje ik heb je gratis gekocht want jij bent teveel waard maar nu behoor je tot mij en ben je welkom in cobanland.quote:
dan moet ik weer de hi bellen dat ik last van stalkpraktijken heb en een nieuw nummer wil. Ik weet deze net 2 weken uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zo garpig was ie niet
ff dm naar naatje sturen met je telefoonnummer erin
Dat was ik toch al?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje ik heb je gratis gekocht want jij bent teveel waard maar nu behoor je tot mij en ben je welkom in cobanland.
Ja had je maar beter moeten nadenken hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan moet ik weer de hi bellen dat ik last van stalkpraktijken heb en een nieuw nummer wil. Ik weet deze net 2 weken uit mijn hoofd
je hebt nieuw nr???quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan moet ik weer de hi bellen dat ik last van stalkpraktijken heb en een nieuw nummer wil. Ik weet deze net 2 weken uit mijn hoofd
Fatmaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef coban het volgende:
Mijn naam werd genoemd in een serie ik keek op
Faal
ja inderdaad. Had nooit mn nummer aan je moeten gevenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja had je maar beter moeten nadenken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |