De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
ik heb geen abs hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Of beach dan is het goed
Ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie zei dit ook al weer in het vorige topic?
het zit nu in m'n hoofdtnx
Ik hou niet zo van opgepompte mensenquote:
Stevie Wonder?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Srry tsjobanniee ik heb geen interesse in steven. Heb alleen interesse in mannen die mij niet zien
Jammer. Ik was juist benieuwd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel
maar je ziet ze niet want vetjes
Moet er kusje op?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn rechterneusgat voelt koud aan
mja
is niet koud
Ik heb hem maar zelf gekocht, was maar 6 centquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Srry tsjobanniee ik heb geen interesse in steven. Heb alleen interesse in mannen die mij niet zien
van zo dichtbijquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
kijk dan hoe mooi beach hier ben je toch niet allergies voor?
[ afbeelding ]
Ik zou hem iets groter maken, zie niets.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
kijk dan hoe mooi beach hier ben je toch niet allergies voor?
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou fucking 38x dood gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |