SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
Ik ben in mijn eigen land mag ik niet meer zeggen wat ik wil?!! Pas op of ik retweet dit topic #GeertWildersPVVquote:
Ik zie geen broodje nasischijf of patatje bamisaus bij de snackbar hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jouw titel ook hooriedereen weet dat Chinezen tegenwoordig allemaal snackbars runnen
WOLLA DOE EEM NORMAAL KUT BLANKE HETEROOOOOquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eigen land mag ik niet meer zeggen wat ik wil?!! Pas op of ik retweet dit topic #GeertWildersPVV
twee keer discriminatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
WOLLA DOE EEM NORMAAL KUT BLANKE HETEROOOOO
Ik snap niet wat je bedoelt met 'Geen interpunctie'.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen interpunctie. Ik snap je zin niet.
ja dat je zinnen zo schrijft je weet toch wel wat ik bedoel interpunctie is dat je punt en komma gebruik toepast zo worden zinnen duidelijker en weet je waar ze beginnen ook eindigen is belangrijk te weten in zo n gevalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met 'Geen interpunctie'.
Kun je ook interpunctie gebruiken? Dan snap ik misschien wat er staan. Tevens enigszins structuur in je zin kan ook geen kwaad. Een persoonvorm, onderwerp etc.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja dat je zinnen zo schrijft je weet toch wel wat ik bedoel interpunctie is dat je punt en komma gebruik toepast zo worden zinnen duidelijker en weet je waar ze beginnen ook eindigen is belangrijk te weten in zo n geval
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kun je ook interpunctie gebruiken? Dan snap ik misschien wat er staan. Tevens enigszins structuur in je zin kan ook geen kwaad. Een persoonvorm, onderwerp etc..
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.quote:
IS BIETSJ EEN JONGEN MET PIEMELquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |