Leugenaar, die heb ik nooit gestuurd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw naakt foto is ook lkkr hoor
Geen idee, heb zelf nog nooit een onderzoek gedaan na de reactie van vrouwen na een sarcastische opmerking. Maar moest ineens terugdenken aan dat artikelquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van sarcasme? Als je het gewoon goed brengt is er niks mis met sarcasme.
als een autistquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leugenaar, die heb ik nooit gestuurd.
Hoe zie ik er dan uit?
Ik ken het artikel niet, maar dat sarcastische opmerkingen bij vrouwen nooit goed vallen lijkt me een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef LDS het volgende:
[..]
Geen idee, heb zelf nog nooit een onderzoek gedaan na de reactie van vrouwen na een sarcastische opmerking. Maar moest ineens terugdenken aan dat artikel
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken het artikel niet, maar dat sarcastische opmerkingen bij vrouwen nooit goed vallen lijkt me een beetje overdreven.
Blond, schattig, met een grote penis zoals alle FOK!ers natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leugenaar, die heb ik nooit gestuurd.
Hoe zie ik er dan uit?
Ja duidelijk, dat ben ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blond, schattig, met een grote penis zoals alle FOK!ers natuurlijk
Want dan kom je over als een ongeïnteresseerd en vervelend persoon. Geen idee, het zal wel van iemand zijn geweest die een keer afgestudeerd is in seksuologie en nu veel te veel betaald krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken het artikel niet, maar dat sarcastische opmerkingen bij vrouwen nooit goed vallen lijkt me een beetje overdreven.
Ach, zolang het grappig overkomt is er niks aan de hand. Als het serieus op haar overkomt wel, maar in dat geval is een sarcastische opmerking nooit leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef LDS het volgende:
[..]
Want dan kom je over als een ongeïnteresseerd en vervelend persoon. Geen idee, het zal wel van iemand zijn geweest die een keer afgestudeerd is in seksuologie en nu veel te veel betaald krijgt.
Jij kan toch niet winnen van mij ^_^quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy hoor
[..]
Ga weg, hij is van mij
Trio dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef Pandabeertjes het volgende:
[..]
Jij kan toch niet winnen van mij ^_^
^____________________________________________^quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef Pandabeertjes het volgende:
[..]
Jij kan toch niet winnen van mij ^_^
Haha nouja ik nam het gelukkig ook niet te serieus. Bagger mensen die denken dat ze alles weten over de liefdequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, zolang het grappig overkomt is er niks aan de hand. Als het serieus op haar overkomt wel, maar in dat geval is een sarcastische opmerking nooit leuk.
Oh, en sarcastische opmerkingen maken over haar uiterlijk zijn nooit goed, denk ik.
^________________________________________________________^quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
^____________________________________________^
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |