Kijk in dat geval even wat je wilt, en waar. Valt vast wel een mouw aan te passenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe omgeving, beter klimaat.
Minder stress
Nou...neequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een goeie leugenaar.
Een ode aan je scharrel!quote:
`Post die van jou eens ter vergelijking danquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind dr tieten nogal klein anders
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze hoeven toch niet groot te zijn om goed te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Hangtieten van een meter lang!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.
Ze zal verguld zijnquote:
Ze staan anders wel verrassend parmantig fier rechtop, ook zonder BH of bikiniquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
In dat geval mag je vermelden dat het van mij afkomt.quote:
Precies. Anders stond er wel grote jopen in de TTquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.
Ik zal haar dit topic mailen, èn voor haar vertalenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval mag je vermelden dat het van mij afkomt.
Tieten die de gravitatiewet van Newton teniet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Ze staan anders wel verrassend parmantig fier rechtop, ook zonder BH of bikini
Wat een heer ben je toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal haar dit topic mailen, èn voor haar vertalen
Een topic waar jij zeker in thuis hoort.quote:
Of er zit siliconen in of ze zijn gewoon kleinquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten die de gravitatiewet van Newton teniet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |