Ik hoop het ook...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah, okehopen dat het snel overgaat!
Ben je niet verplicht. Lapo wordt niet meer aan gedaanquote:
Nee, hoeft nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef indaha het volgende:
Ha allemaal![]()
Rewimo ik wil je best toevoegen , of moet diegene ook dat spelletje doen![]()
Ah dat is fijn om te weten!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
Ben je niet verplicht. Lapo wordt niet meer aan gedaan
je was 1 sex eerder dan ik
Whutquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hoeft nietIk
of DM je wel even.
Boh, wat versta jij onder een goeie flim?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:04 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ah dat is fijn om te weten!
Hoe zit het nou met mijn aanbod betreffende sterke drank, een dekentje, goeie film?
Die mag jij uitkiezen, ik heb het dekentje en de sterke drank al.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
Boh, wat versta jij onder een goeie flim?
Ja, het is niet de bedoeling dat je heel die fles in ene wegtiktquote:
God, krijgen we weer die eeuwige dillema'squote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef Ruv het volgende:
[..]
Die mag jij uitkiezen, ik heb het dekentje en de sterke drank al.
Na een shotjequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling dat je heel die fles in ene wegtikt
Ik mix het altijd met cola, of maak er appeltaart van
Damn, ik ben opgewonden na het lezen van die regel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
Ik hoor net dat ik oh-oh moet vingeren, brb.
Meeeeehehehehequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na een shotje. Bam, alles eruit en ik in coma
.
Ze is nat jonguh! De tering, ff de dweil pakken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef Ruv het volgende:
W
[..]
Damn, ik ben opgewonden na het lezen van die regel.
Ja, echt. Heb 't daarna ook nooit meer gehad, chemische troepquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
MeeeeeheheheheSerieus?
Geweldig. Ik zou dat niet zeggen tegen kerels die je tegenkomt, trouwens
Grijnsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
Geweldig. Ik zou dat niet zeggen tegen kerels die je tegenkomt, trouwens
Kan ik ergens mee helpen, op het gebied van lichaams prenetratie?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
Ze is nat jonguh! De tering, ff de dweil pakken.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt. Heb 't daarna ook nooit meer gehad, chemische troep.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef Ruv het volgende:
[..]
Kan ik ergens mee helpen, op het gebied van lichaams prenetratie?
Ik dacht nou net even dat een van mijn dromen werkelijkheid gingen wordenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
ik heb alles onder controle. Squirten kan ze leren.
Die was helemaal onbewustquote:
Ai, dat heb gelukkig nooit gehadquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben toen kats over mijn nek gegaan van Bacardi 151. Maar dat was al na een zooi bier. Ik wist niet meer waar de fuck ik was en hoe ik er kwam enzo
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Sammz, beterschap voor je peerdje!![]()
Ik ga naar huis, feestje vieren, toedeloe
Heb je nog nooit geneukt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik dacht nou net even dat een van mijn dromen werkelijkheid gingen worden
Veel plezier met vanavondquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Sammz, beterschap voor je peerdje!![]()
Ik ga naar huis, feestje vieren, toedeloe
Ik niet, zolang ik het niet zelf benquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
Ik zou denk ik huilen als een 23 jarige nog nooit seks heeft gehad.
Wat moet je dan met een mooie vrouw?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:24 schreef Ruv het volgende:
Sex, ieuw, geef mij maar een deken, een mooie vrouw en een goed glas wijn
hoiquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat ik je nog niet gezien had vandaag hier.
Ja, niet alle mannen willen er gelijk een kwakje in spuitenquote:
Wie had het over gelijk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja, niet alle mannen willen er gelijk een kwakje in spuiten
Nou ja, mocht ik opeens met een maagd in bed belanden dan zou ik niet vrolijk wordenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik niet, zolang ik het niet zelf ben
understatementquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
Ik zou denk ik huilen als een 23 jarige nog nooit seks heeft gehad.
Wel als je aseksueel bentquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
maar liefde zonder seks is niks hoor
Bij sex hoort het toch dat eerst de vrouw minimaal twee orgasmes moet hebben voordat de man zijn kwakje mag spuiten. Athans aan die regel hou ik mij tijdens lichaamsgemeenschap.quote:
kun je wel helemaal perfect opvoedenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, mocht ik opeens met een maagd in bed belanden dan zou ik niet vrolijk worden.
Omg, serieusquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef Ruv het volgende:
[..]
Bij sex hoort het toch dat eerst de vrouw minimaal twee orgasmes moet hebben voordat de man zijn kwakje mag spuiten. Athans aan die regel hou ik mij tijdens lichaamsgemeenschap.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja, niet alle mannen willen er gelijk een kwakje in spuiten
Nu, toch wel graag binnen een paar uurquote:
Dat, oprotten met je orgasme. Me eerst stuk neuken, dan kijken we wel verderquote:
Dan kan jij mijn ex nog wat lerenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef Ruv het volgende:
[..]
Bij sex hoort het toch dat eerst de vrouw minimaal twee orgasmes moet hebben voordat de man zijn kwakje mag spuiten. Athans aan die regel hou ik mij tijdens lichaamsgemeenschap.
wtfquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef Ruv het volgende:
[..]
Waarom is dat nou eerlijk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja, op die manier is het eerlijk verdeeld.
Oh... Okequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja, op die manier is het eerlijk verdeeld.
Waarom in godsnaam MOET dat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Ruv het volgende:
Volgens mij word ik niet serieus genomen hier als ik het heb over het feit dat eerst de vrouw tijdens het vrijen de orgasmes moet hebben?
Hehehequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat, oprotten met je orgasme. Me eerst stuk neuken, dan kijken we wel verder
stuk hoeft nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over eerst een orgasme, natuurlijk is er eerst penetratie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Orgasme is bij mij einde oefening, dan hoef ik niet meer. Dus hij eerstquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehehe. Nou ja, ik krijg toch relatief snel een niet te missen orgasme, dus mij boeit het allemaal niet zo, als hij ook maar geniet
.
Da's bij ons ook zo, dus ik ben het met je eenschquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Ruv het volgende:
Volgens mij word ik niet serieus genomen hier als ik het heb over het feit dat eerst de vrouw tijdens het vrijen de orgasmes moet hebben?
Bij mij ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Orgasme is bij mij einde oefening, dan hoef ik niet meer. Dus hij eerst
k heb een hekel aan kusjekroelsex. Heel leuk hoor, 1x in de zoveel tijd ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stuk hoeft niet![]()
![]()
maar zo geforceerd ook niet Nee
Oh, bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Orgasme is bij mij einde oefening, dan hoef ik niet meer. Dus hij eerst
Precies.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
godsklere, soms wil je toch gewoon ff lekker neuken en niet perse komen?
jij speelt valsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Da's bij ons ook zo, dus ik ben het met je eensch
Tombo kan je nog veel leren Ruvquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
Dat heb ik niet zo heel vaak, maar het komt voorquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
Eerst bij Q en dan bij Tomboquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Ruv het volgende:
Oke jullie dames willen dus gewoon KEIHARDE P0RN!
Oke, waar moet ik wezen vanavond?
En waarom sta ik niet in dat rijtjequote:
tombo gaat niemand iets lerenquote:
Ik heb altijd geleerd dat je eerst naar het adres moet gaan dat het verste weg is en dan op de terugweg langs de restquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waarom niet eerst bij Tombo en dan bij Q?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Meisjes, in je hokkie. Plaag die knul eens niet zo....
Ik wilde zelf vanavond even langskomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waarom sta ik niet in dat rijtje.
Oh wacht, ik rouw. Goede reden.
nerd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Geen betere sex dan rebound sex.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
jij mag m dan, tegen de rouwquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel blij met jouw keukenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
ik ben zooooo blij met mijn keuken. Eindelijk ruimte.
Oehquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde zelf vanavond even langskomen
Oh, dat is misschien wel beterquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde zelf vanavond even langskomen
Nooit gehad... Dus ik geloof je op je woordquote:
Jeeejquote:
je bent jaloers hmm?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben een man, maar toch niet jaloers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het als ik man was wel zijn.
Dan ben jij een rare manquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar toch niet jaloers.
Valt best mee hoor, als ik mezelf mag geloven.quote:
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja![]()
![]()
Me and my grote mond
jij speelt al net zo vals als eliesquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar toch niet jaloers.
Bravoquote:
Nee, dat was mijn adoptiehond van Dierenthuis, maar die is al een poosje doodquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha.
Is het bulletje in je UI je eigen hond?
Ja, goed he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij speelt al net zo vals als elies
*proest*quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij moest langs jou en Q?
Hmm nee sorry... Wel jammer van Q, maar verder...
Ohquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn adoptiehond van Dierenthuis, maar die is al een poosje dood
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij moest langs jou en Q?
Hmm nee sorry... Wel jammer van Q, maar verder...
Zet dan gewoon wat anders op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
mijn eten ruikt gooooooed. Beetje jammer alleen van slamfm en partysquad
neequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zet dan gewoon wat anders op.
Hier, ik help wel
Beter?
Maar hij heeft het - gezien zijn omstandigheden - prima gehad hoorquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar hij heeft het - gezien zijn omstandigheden - prima gehad hoor
Geen afspeellijstjes gemaakt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeik wilde mijn mediaplayer aangooien, maar 1 of andere klojo heeft mijn muziek daar vanaf getyft
![]()
Jawel, maar als meneer die hele MP gaat formatten, tjahquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen afspeellijstjes gemaakt?
Omdat ik er wel eens een beetje klaar mee was na 8 jaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ieder dier verdient een goed leven.
Waarom ben je eigenlijk als mod gestopt?
Ah, ja...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, maar als meneer die hele MP gaat formatten, tjah
Logisch wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat ik er wel eens een beetje klaar mee was na 8 jaar
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Kan hij een beetje met een rammelaar over weg?
Sonos icm spotifyquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeik wilde mijn mediaplayer aangooien, maar 1 of andere klojo heeft mijn muziek daar vanaf getyft
![]()
Ik las het op je FB. Ik zal er eens naar kijken zometeen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sonos icm spotify
Lekker streamen, nooit meer wat kwijt, je kan ook van locaties binnen je netwerk afspelen
het is wel en beetje aan de prijs, maar vind het het waard. Bedienen vanaf je smartphone, praktisch alle muziek beschikbaar via spotify, en dus ook je eigen obscure meuk via een nas, of gewoon pc of mac met een netwerksharequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het op je FB. Ik zal er eens naar kijken zometeen.
Ik zit inmiddels thuis, nuchter en de keelpijn van vanochtend is geevolueerd naar griepquote:
Volgens mij een korte vrijdagmiddagoplevingquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel; is het volle maan en zijn jullie allemaal krols?![]()
aaahw. Beterschapquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels thuis, nuchter en de keelpijn van vanochtend is geevolueerd naar griep
't Is exact Nieuwe Maan, vrouw-van-niksquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel; is het volle maan en zijn jullie allemaal krols?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Wat gebeurt er met de kont van die linker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:27 schreef Barbaaf het volgende:
* Barbaaf probeert topic te reanimeren
[ afbeelding ]
Daar neemt iemand steeds een hap uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de kont van die linker?
Dat zal pijn doen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar neemt iemand steeds een hap uit
En die arme meneer gaat gewoon dood, want die beweegt nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal pijn doen.... De rechter die krimpt en zet op
.
Hoe kort heb je het?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Beterschap!
Ik twijfel of ik dit weekend naar de Winner ga in Amsterdam, zo duuuur.
Was vandaag bij de kapper, ging het heel kort doen.. vraagt ze: weet je het wel zeker??
Ja anders zou ik daar niet zitten he
Kleurtjes he? Die van mij zijn zwart-wit en na 20 jaar en duizenden keren wassen nog kraakhelderquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
meh, morgen maar ff langs tattooshops. Mijn tattoo MOET opnieuw ingekleurd worden na 8 jaar. Hij is onwijs faal. Lijkt voor geen meter.
Gelijk maar vragen of ze er iets overheen kunnen zetten. Ik verwacht van niet. Ja, of een sleeve, maar die hoef ik niet.
Nee man! geen kleurtjes. Gewoon zwart. Maar hij is echt faalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kleurtjes he? Die van mij zijn zwart-wit en na 20 jaar en duizenden keren wassen nog kraakhelder
Vaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee man! geen kleurtjes. Gewoon zwart. Maar hij is echt faal![]()
Ooh, vaal. Okequote:
Ligt eraan, wat wil je er voor openen? Dat ze een baasje zoeken? Daar is een speciaal topic voor al waarbij je ze onder de aandacht kan brengenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
Is het op Fok toegestaan een topic te openen over asieldieren?
Nee, dat niet, meer om te vertellen over mijn werk in het asiel, over de diertjes zelf, hoe ze het doen als ze ziek zijn of zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat wil je er voor openen? Dat ze een baasje zoeken? Daar is een speciaal topic voor al waarbij je ze onder de aandacht kan brengen
Ja hoor, ik kan me niet voorstellen dat zo'n topic niet mag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet, meer om te vertellen over mijn werk in het asiel, over de diertjes zelf, hoe ze het doen als ze ziek zijn of zo.
Dat laatste is wel een tof topic, daar ga ik ook een diertje plaatsen.
En ik wil natuurlijk wel foto's gaan plaatsenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan me niet voorstellen dat zo'n topic niet mag.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik wil natuurlijk wel foto's gaan plaatsen.
Maar goed, even over nadenken nog.
Lijkt me leuk om te volgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet, meer om te vertellen over mijn werk in het asiel, over de diertjes zelf, hoe ze het doen als ze ziek zijn of zo.
Dat laatste is wel een tof topic, daar ga ik ook een diertje plaatsen.
Nou, die is een stuk zwarter dan de mijnequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deel van die van mij.. heb geen andere foto online volgens mij
[ afbeelding ]
Zal wel een zooi zijn geweest op de achtergrond
Ik zal eens een opzetje makenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om te volgenen ik zou ook niet weten waarom dat niet zou mogen maar anders hoor je dat snel genoeg.
Die van mij staat er ook pas 4 jaar op;) Tot bovenaan mn onderarm zeg maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die is een stuk zwarter dan de mijne
Tot hoever loopt de jouwe door?
Rechter bovenarm. Niet zichtbaar, alleen in de zomer met een hempje of een strak shirtje met korte mouwen aan. Maar hij moet wel ff bijgewerkt worden vind ik.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die van mij staat er ook pas 4 jaar op;) Tot bovenaan mn onderarm zeg maarloopt die door.
Ja duurde ook 4 uurquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]is een behoorlijk end!
Ik hou zelf niet zo van sleeve's. Nou ja, althans, niet de sleeve's die Anouk bv heeft. Sowieso, kleurtjes
Ik liet Qwut aan m'n boobs zitten, meer heb je niet gemist.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Ruv het volgende:
Daar was ik weer, heb ik nog wat gemist, tell me everything.
Damn, ik ben elke keer weg op de verkeerde momenten. Is het mogelijk om een reconstructie te doen, speciaal voor Ruv?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik liet Qwut aan m'n boobs zitten, meer heb je niet gemist.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef Ruv het volgende:
[..]
Damn, ik ben elke keer weg op de verkeerde momenten. Is het mogelijk om een reconstructie te doen, speciaal voor Ruv?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:35 schreef Barbaaf het volgende:
Greysje![]()
Ik had bijna noodmaatregelen moeten nemen
De eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Dat is héél vriendelijk van Barbaaf maar Ruv zit op een werk locatie waar ze video website's via de proxy server hebben geblokkeerdquote:
Logisch wel, anders heb je als bedrijf straks allemaal werknemers die onder werktijd gaan FOK!en of zo. Stel je voor!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat is héél vriendelijk van Barbaaf maar Ruv zit op een werk locatie waar ze video website's via de proxy server hebben geblokkeerd
Dat is nou het leuke van het hele verhaal, fok is ook geblokkeerd op deze werk locatie, maar Ruv heeft de systeembeheerder lief aangekeken en heeft Ruv zijn account aangepast in de proxy serverquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
Logisch wel, anders heb je als bedrijf straks allemaal werknemers die onder werktijd gaan FOK!en of zo. Stel je voor!
Ja die werken gelukkig wel, Ruv is even stil, even fappje doen.quote:
Wat lief van de systeembeheerderquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke van het hele verhaal, fok is ook geblokkeerd op deze werk locatie, maar Ruv heeft de systeembeheerder lief aangekeken en heeft Ruv zijn account aangepast in de proxy server
Ja echt wel, zo kan ik tenminste nog betaald fokkenquote:
En ze waren Omnomnomnomnom!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik liet Qwut aan m'n boobs zitten, meer heb je niet gemist.
Systeem en netwerkbeheerders zijn way liefquote:
Ik heb daar geen ervaring meequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Systeem en netwerkbeheerders zijn way lief
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Systeem en netwerkbeheerders zijn way lief
Door 'n blije bisschop?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo.
Ik voel mij gezegend.
Zoietsquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Door 'n blije bisschop? [ afbeelding ]
Ahquote:
Die maatpakkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ah![]()
Top Gear inJapan
(al gezien maar leuk)
Kan me er niks van herinneren...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die maatpakkenof was dat niet daar?
Nee, maar het leek mij wel stoer om te doen, maar ik zal ermee stoppenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Praat jij altijd over jezelf in de derde persoon?
En hoe laat denkt Ruv dat de collega komt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:42 schreef Ruv het volgende:
Ondertussen wacht Ruv dus op collega voor aflossing.. dus gaat Ruv eigenlijk maar weer FOK!en, terwijl Ruv eerder had vermeld dat niet te doen
Om tien uur, hoop ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:En hoe laat denkt Ruv dat de collega komt?
Ik zat net te denken dat ik zo'n zin had in toffifeequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Je zou niet zeggen dat we uit eten zijn geweest eerder vanavond
[ afbeelding ]
TOFFIFEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Je zou niet zeggen dat we uit eten zijn geweest eerder vanavond
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Jup Ing, drie op kamer! Ik slaap op extra bed
Ik wist heul nie eens dat je weg wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Jup Ing, drie op kamer! Ik slaap op extra bed
Lees je niet terug ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist heul nie eens dat je weg was
Have fun girlz
Ik heb een beetje een lees-overdosis gekregen de afgelopen dagenquote:
Hullie doen of ze een leven hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het hier akelig rustig voor een vrijdagavond
En ondertussen stiekem F5enquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hullie doen of ze een leven hebben
the voicequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het hier akelig rustig voor een vrijdagavond
Ik heb geen levenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hullie doen of ze een leven hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Jij gaat zo ook verder met Van Der Vorst ziet sterren?quote:
Nee foebalquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij gaat zo ook verder met Van Der Vorst ziet sterren?![]()
Hij gaat naar Nick en Simon
Dat punt begin ik ook te naderenquote:
Hoeveel flessen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat punt begin ik ook te naderen
Wij tellen niet in flessen maar in fustenquote:
1 flesje bubbels en nog een flesje gewoon, schat ik.quote:
Sinds wanneer zit wijn in fusten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij tellen niet in flessen maar in fusten
Dan ben je lekker op gang, ik zit pas aan mn eerste pilsje, gezond bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
1 flesje bubbels en nog een flesje gewoon, schat ik.
[..]
Sinds wanneer zit wijn in fusten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vat voor bier of wijn wordt ook wel fust genoemd. (Wikipedia)quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
1 flesje bubbels en nog een flesje gewoon, schat ik.
[..]
Sinds wanneer zit wijn in fusten?
Yeah, friday night, so much to drink and so little time.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je lekker op gang, ik zit pas aan mn eerste pilsje, gezond bezig
Ik heb er vandaag pas 2 gehadquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je lekker op gang, ik zit pas aan mn eerste pilsje, gezond bezig
Ah, ik wist niet dat dat bij wijnvaten ook zo was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Een vat voor bier of wijn wordt ook wel fust genoemd. (Wikipedia)
Tombo!quote:
Wat kijk jij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
Annemarieeeeeeeeeee marrieeeeeeee mieeeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm Simon heeft duidelijk het betere huis en de betere chick gescoord.
quote:
Ow, RTL4 ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm Simon heeft duidelijk het betere huis en de betere chick gescoord.
Lullig hoorquote:
Thanks, dat zie ik nu dus voor mequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook dweperige moppies jammeren met mn beste maat
Oh Kirsten was ook een mooie vrouw, maar vond die Annemarie toch wel exceptioneel. Vooral door die ogen, anders was het gewoon zo'n ander 13 in het dozijn Hollands Blondje (sorry Ingquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik vond Kirsten juist mooier...en Nick ook
Ik heb ook blauwe ogen...en groot .....en best mooiquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh Kirsten was ook een mooie vrouw, maar vond die Annemarie toch wel exceptioneel. Vooral door die ogen, anders was het gewoon zo'n ander 13 in het dozijn Hollands Blondje (sorry Ing) geweest
Jij ook al?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik vond Kirsten juist mooier...en Nick ook
Ik vind het kapsel van Simon niet leuk.....en Nick heeft een babyface.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook al?
Waarom vinden zo veel mensen Nick mooier, ik vind hem juist een beetje een raar hoofd hebben, maar goed, smaken verschillen gelukkig.
Daar waren z'n eigen ouders nog getrouwdquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nick zn huis was ook wel gaaf ja, had historie, maar van Simon was volgens mij wel een paar maatjes groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |