jwz, hij iz die dikke player allezquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef Evertjan het volgende:
check die geile sletjes is waar hij mee op foto staat
Wist niet dat god in een ziekenhuis werkt. Kan iemand voor mij een afspraak regelen zodat hij Abraham Lincoln weer tot leven kan wekken? Topgozer die god.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Arnol kreeg op zijn zestiende een ernstig autoongeluk waardoor hij negen maanden in het ziekenhuis belandde. ‘Door de genade van God heb ik Jezus leren kennen en ben ik wonderbaarlijk opnieuw tot leven gekomen’
is dat een beroep, "schoffelaar"?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft ie gejat van een schoffelaar terwijl diegene op zijn schoffel sliep
full-timequote:
Plantsoendienst medewerker is te langquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is dat een beroep, "schoffelaar"?
waarom niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef RitseB het volgende:
Wat een grafvent is dat, zit je gewoon overal een beetje kip te eten, gaat hij over jezus blaten.
Je moet eens zeggen dat je moslim bent, ook grappig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef aight1 het volgende:
Zijn repertoire bestaat wel maar uit een stuk of 5 verhaaltjes
Wat zegt ie danquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je moet eens zeggen dat je moslim bent, ook grappig.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
ECHTE MOSLIMS GELOVEN OOK IN JEZUS.
tvp voor reactie arnolquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je moet eens zeggen dat je moslim bent, ook grappig.
Toen zei ik, "oh dan ben ik geen goede moslim". Toen reed hij al luid schreeuwend weg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |