Morgen ook 19:00..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Mercer het volgende:
Zeggen dat je er nog even over nadenkt.Wanneer ga je naar die andere kijken?
ik weet niet hoe dat moet hoor:Pquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef NickB het volgende:
Mijn ervaring is dat de 1.4 en groter makkelijk 50 kan rijden in de 5.
Zoals eerder werdt vermeld: dat de auto uitvalt of slecht stationair loopt.
Dit is idd een veel voorkomend probleem na een lange tijd, de oplossing is simpel:
Stappenmotor er uit halen(2 torx boutjes) ontvetten/schoonmaken daarna weer met vet inspuiten(WD-40) en het werkt allemaal weer voor zoveel duizend km.
Bestaan meerdere How-to's voor in bijna alle talen met foto's dus lukt zelfs jouquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Jongen000 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat moet hoor:P
How-to's?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef NickB het volgende:
[..]
Bestaan meerdere How-to's voor in bijna alle talen met foto's dus lukt zelfs jou.
Je gaat in ieder geval niet over 1 nacht ijsquote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Jongen000 het volgende:
Okeeee daar was ik weer.
Net bij de andere auto geweest.. En er lekte recht achter iets..
Ik ging een stukje rijden naar een plek met wat meer licht.. en toen zag ik dat dus..
Geen stuurbekrachtiging.. die van mij nu heeft het ook niet maar stuurt gewoon ligt.. Nou deze saxo uit 99 tering.. stuurde echt super zwaar.. Verder zaten de stoelen iets beter..
Hoorde ik ook geen gekke bijzondere dingen..
Maar ik denk dat het toch die uit 2001 gaat worden..
Of hij was gewoon stuk? Ik moest echt als een malle aan dat stuur draaien..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef Mercer het volgende:
Vreemd, geen stuurbekrachtiging? Dan is het niet interessant. Ik dacht dat al die saxo's met airbag ook stuurbekrachtiging hadden.
Jupquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Mercer het volgende:
Per wanneer moet je een andere auto? A.s. weekend?
Die andere ja.. euhm 10.000 ofzo ?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Mercer het volgende:
Wat ga je nu doen dan? Die andere blauwe kopen? Hoeveel km rijd je per jaar?
Wacht neequote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Jongen000 het volgende:
[..]
Die andere ja.. euhm 10.000 ofzo ?
Jup morgen alles regelen..quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Mercer het volgende:
Dat is wel meer als 10.000. Die andere heb je al weer contact mee gehad?
Kloptquote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Mercer het volgende:
Je hebt met die verkoper al afgesproken dat je hem wil hebben en morgen op komt halen?
Vervangen bij ergens in de 120.000.. Remschijven waren ook vervangen,quote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Mercer het volgende:
Spannend!Als die auto zo is als in de advertentie staat vermeld, dan heb je een goede koop. Was de distributieriem gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |