Dat rekenen we goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Z het volgende:
Ik geef MP tot vier uur. Dan ligt hij in bed.
Zijn dat je huisgenoten of zit je bij een gemengd dispuut?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:05 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn jasje
Nou, in deeltijd valt het wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, daar word je toch ook niks wijzer van. Ik denk trouwens dat de Staat alsnog jaarlijks hetzelfde bedrag erbij lapt om jou ouwe versjes te laten bestuderen.
Ik moet dat allemaal nog zien, al ben ik niet verstoken gebleven van de commotie om de laatste scene. Vond je die niet onbevredigend?quote:
Nee, ik was aangenaam verrast. Ik heb de zes seizoenen in vrij korte tijd gekeken (een maand of negen), dan zit je er misschien wat anders in dan dat je het jarenlang trouw volgt.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal nog zien, al ben ik niet verstoken gebleven van de commotie om de laatste scene. Vond je die niet onbevredigend?
Ik heb de hele serie gezien, maar deze scene komt me helemaal niet bekend voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, The Sopranos kent af en toe behoorlijke inzinkingen. Ik heb nog altijd een zwak voor de eerste aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |