Ik vind het pas leuk zodra ze mee kunnen naar de kroeg en alcohol kunnen bestellenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb gewoon helemaal niks met baby's
Vind het pas leuk worden als ze een beetje gaan lopen enzo
Dat vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan moet je ze op bezoek hebben, kun je de hele dag erachter aan hollen omdat ze met die vieze vingertjes overal aan zitten en aan lopen te trekken, moet je eerst je huis kidproof maken
Ga es heul snel koken voor mij dan, ipv je tijd te verdoen op Fok!?quote:
Hou je ook van lekker eten en hobby's?quote:
ook als ze jouw eigendommen slopen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg.
Kan er wel om lachen als ze kattekwaad uithalen.
Alles. Kunnen mini's niets aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Tally, das waar, eigenlijk is t gewoon de schuld van de ouders
Naargeestig persoon!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je ook van lekker eten en hobby's?.
Ik ben wel zo slim om de dure dingen weg te zetten hequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook als ze jouw eigendommen slopen?
Ik ook. Maar niet bij een ander thuisquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg.
Kan er wel om lachen als ze kattekwaad uithalen.
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga es heul snel koken voor mij dan, ipv je tijd te verdoen op Fok!?
quote:
Ik vond het altijd wel leuk als de nichtjes van mijn ex er waren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet bij een ander thuis
In juni, ok?quote:
Oh, daar ben ik het ook wel mee eens hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Alles. Kunnen mini's niets aan doen.
Ach beter dan zo'n zijige uberblije doos met van die libelle-opmerkingenquote:
Dat is goed jong.quote:
Jong?quote:
Dat zie ik bij mij in de winkel ook heel erg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Van de week nog ergens een bevestigend bericht ergens over een onderzoek bij ouders anno nu, die zeggen gewoon vrijwel overal ja op. (jaja, niet alle ouders).
Alles is leuk wat hun kind doet, overlast of niet, je moet niet zo zeiken.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach beter dan zo'n zijige uberblije doos met van die libelle-opmerkingen.
Oh, ik haat die mensen die hun kind als een prinsesje zien, ik haat ze zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Van de week nog ergens een bevestigend bericht ergens over een onderzoek bij ouders anno nu, die zeggen gewoon vrijwel overal ja op. (jaja, niet alle ouders).
Alles is leuk wat hun kind doet, overlast of niet, je moet niet zo zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |