abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105164329
Dat Ikea bedje hebben wij ook. Heeft de oudste in gelegen tot de jongste toe was aan dat bedje.
Oudste (4) ligt nu in een een persoonsbed.
Voordeel van die peuterbedjes is dat ze wat lager zijn vaak dan die eenpersoonsbedden.
Scheelt een beetje als ze vallen. En dat hekje ervoor is ook wel een uitkomst. Al meent Iris dat ze daar eerst overheen moet klimmen voor ze in bed kan.
Waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan... :{w
Fake it till you make it...
pi_105164385
Ik vind dat Kritter-bedje ook erg leuk, maar wel heel veel mensen hebben 'em, hè?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105164432
Ach, zolang je geen Kritter-bedjesmeet organiseert heeft niemand daar last van, toch?
pi_105164566
Je hebt groot gelijk, hoor. En ik vind het ook een erg leuk bedje. Ik weet nu al dat Ivan de schaapjes geweldig gaat vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105164608
Ik vind 'm ook leuk. Gewoon doen!
pi_105165120
Deniz heeft er ook al heel veel plezier van gehad, Met name van het hekje, aangezien hij nogal wild slaapt!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105169103
Ik vind dat bedje ook leuk :D en ik zou me niet zo druk maken om of veel mensen het ook hebben of niet :P het komt van Ikea dus allicht dat de halve wereld zo'n bedje heeft :+

Voor jongste kopen wij denk ik tzt ooit zo'n zelfde bedje als we voor oudste hebben (minnen, ook al in t bezit van de halve wereld :P), en dan ooit, later als we groter zijn en een ander huis hebben ofzo dan wil ik zo'n soort kamer als She-wolf voor haar dames had. Met de bedjes tegen elkaar. ge-wel-dig O+
:)
pi_105171065
Wij kopen straks een 1persoonsbed voor Lars. Ooit. Nu ligt ie nog heerlijk in zijn ledikant, en ik zie nog geen reden om dat te veranderen.
We kopen meteen een 1 persoons, omdat we het zonde vinden om 2 keer een bed/matras/beddegoed te kopen. Aan de andere kant, op MP raak je het zo weer kwijt waarschijnlijk.

We zijn vandaag begonnen met sojamelk introduceren. 60cc heeft ie op.
Tot nu toe gaat het goed!! *O*
En een poep en een plas in het potje *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105172422
Dat bedje heeft Timo ook :) Hier geen éénpersoonsbed gedaan omdat er dan geen ruimte meer is voor een kast/commode in zijn mini-kamertje. Dit bedje past er net overdwars in, waardoor er zelfs een beetje loop/speelruimte overblijft. Dus voordat hij naar een éénpersoonsbed gaat moeten we wel verhuizen :P Of een hoogslaper natuurlijk.

Fijn dat het goed gaat Karin, en hopelijk blijft het goed gaan ook!
pi_105175691
Spannend Karin met de sojamelk :).
Stoer die poep en plas op de pot!
Fake it till you make it...
pi_105177281
Jongens ik word echt een luie moeder van Isabeau. Ze vermaakt zich momenteel zó goed zelf. Heeft mij helemaal niet nodig. Is al zeker twee uur zoet met een paar puzzels, een little people boerderij en een koffertje. Ik moet alleen af en toe even bij het raam komen om naar de maan en de sterren te kijken.

Vanmorgen lag ze nog even bij B en mij in bed. Kijkt ze naar B zn gezicht en zegt: Papa moet scheren. Baard af. Ik lag helemaal in een deuk. Even later ging ik met haar in bad, ziet ze mijn ietwat stoppelige bikinilijn ( :@ :P ) en natuurlijk: "Mama moet scheren, baard af!"

:')
  zondag 4 december 2011 @ 19:36:13 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_105178216
wij hebben voor driekus een bed van ikea dat je en als gewoon bed en als hoogslaper kan gebruiken. Ik zit mobiel, dus kan de link niet posten, maar het staat bij de kinderbedden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105179929
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen lag ze nog even bij B en mij in bed. Kijkt ze naar B zn gezicht en zegt: Papa moet scheren. Baard af. Ik lag helemaal in een deuk. Even later ging ik met haar in bad, ziet ze mijn ietwat stoppelige bikinilijn ( :@ :P ) en natuurlijk: "Mama moet scheren, baard af!"

:')
_O-
  zondag 4 december 2011 @ 20:12:53 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_105180023
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:36 schreef mefke79 het volgende:
wij hebben voor driekus een bed van ikea dat je en als gewoon bed en als hoogslaper kan gebruiken. Ik zit mobiel, dus kan de link niet posten, maar het staat bij de kinderbedden.
Kura gok ik :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 december 2011 @ 20:39:52 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_105181553
Kura inderdaad.

Al ziet ie er bij ons wat anders uit:

De horizontale balk aan de bovenkant hebben wij er niet tussen gezet ivm het risico op je hoofd stoten. En inmiddels zitten de schotjes onder het bed wel weer op hun plaats, die zijn ook grijs geschilderd en zijn er daarom uit op deze foto. Het is een prima te pimpen bed ook, een potje verf doet wonderen als je dat blauw en wit niet mooi vindt.
Driekus heeft nog geen dekbed trouwens, we hebben er hoezen op liggen van het ledikant en dan gevuld met een deken van de hema. Hij is nogal een heethoofd, dus we zijn bang dat een dekbed te warm is.

[ Bericht 12% gewijzigd door mefke79 op 04-12-2011 20:45:43 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105181738
Wat een leuke kamer!!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 4 december 2011 @ 21:29:36 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_105184804
Hier staat de blauwe kant tegen de muur aan, voor Ruben is het dus inmiddels een hoogslaper :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105184828
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:

We kopen meteen een 1 persoons, omdat we het zonde vinden om 2 keer een bed/matras/beddegoed te kopen. Aan de andere kant, op MP raak je het zo weer kwijt waarschijnlijk.

Precies dezelfde motivatie als hier :) Thijs ligt al sinds zijn verjaardag in een groot bed.

Dit :

Wel nog steeds in zijn slaapzak... die tijd komt niet meer terug dus hij mag zelf aangeven hoe lang hij erin wil!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105184986
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:

De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
Vandaar hier een Flexabed.... de halflange poten staan al te wachten tot hij er groot genoeg voor is, en die kunnen later weer vervangen worden voor 'heelhoge' poten.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105186481
Twijfels om een peuterbed.. Ik denk dat we misschien binnenkort eens gaan rondkijken (stiekem al mee bezig natuurlijk) Eerst maar eens oefenen met een dekbedje in het ledikantje.

Ik val maar weer eens binnen, afgelopen weken een hoop hectiek, weinig mee kunnen lezen.

Wel gelezen over arme zieke Lente, inmiddels opgeknapt?

En McLaura wat klinkt dat als een fijne sessie bij het CB+
Opluchtend lijkt me met een passend plan van aanpak.

Hier gaat het wel ok. We proberen de stress van het eten af te nemen en zo gevarieerd mogelijk te eten. Momenteel eet ze helemaal geen avondeten meer (van de week was hoogste score 5 happen rijst) en eet gaat maar moeilijk. We hebben toch besloten naar een dietiste te gaan. We hebben zaterdag een afspraak.
Maar ze zit de laatste week weer aardig ok in haar velletje en praat inmiddels de oren van je kop. Haar woordenschat gaat nu erg hard ineens.
Ook zijn we bij de KNO arts geweest vrijdag. Met haar gehoor is alles ok, gelukkig. Buisje links zit er nog heel mooi in. Ondanks het slechte eten besloten niks te doen voor nu, als ze last heeft mee vaker pcm geven en druppelen. Over een half jaar weer evalueren.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105200180
Mijn zoon heeft gisteren van Sint een koehuis gekregen :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105200292
*O* *O* Beessie Jen gefeliciteerd met je PEUTER!! *O* *O*
pi_105205013
Lente zit al een kwartier gewoon vast in dr autostoel in de auto. Ze wil er pertinent niet uit.

Prima. 't Zal wel koud worden straks want de motor is gewoon uit.
pi_105205146
Die lente! Behoorlijk eigen willetje. Wij tillen T. er gewoon uit, eigenlijk, of ie nu wil of nie.
pi_105205318
De buurvrouw kwam al polsen.
"Sliep ze nog? Ze is nu wakker, hoor!"

Inmiddels is ze uit dr stoel, maar wilde alsnog niet mee naar binnen. Ze is nu mn auto aan de binnenkant aan het verbouwen. :') Alle ramen staan open, de knipperlichten branden, de cd gaat erin. En eruit. En erin. En eruit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')