quote:Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen lag ze nog even bij B en mij in bed. Kijkt ze naar B zn gezicht en zegt: Papa moet scheren. Baard af. Ik lag helemaal in een deuk. Even later ging ik met haar in bad, ziet ze mijn ietwat stoppelige bikinilijn (![]()
) en natuurlijk: "Mama moet scheren, baard af!"
Kura gok ikquote:Op zondag 4 december 2011 19:36 schreef mefke79 het volgende:
wij hebben voor driekus een bed van ikea dat je en als gewoon bed en als hoogslaper kan gebruiken. Ik zit mobiel, dus kan de link niet posten, maar het staat bij de kinderbedden.
Precies dezelfde motivatie als hierquote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
We kopen meteen een 1 persoons, omdat we het zonde vinden om 2 keer een bed/matras/beddegoed te kopen. Aan de andere kant, op MP raak je het zo weer kwijt waarschijnlijk.
Vandaar hier een Flexabed.... de halflange poten staan al te wachten tot hij er groot genoeg voor is, en die kunnen later weer vervangen worden voor 'heelhoge' poten.quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |