abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 11:05:41 #226
5428 crew  miss_sly
pi_105159639
Chan O+ wat ontzettend lief!

Fijn dat het beter gaat met Lente!

Goed dat Driekus weer groeit, mef.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105162801
Och Ssserpente, ik vind het zo sneu om te lezen dat ze er zoveel pijn heeft dat ze liever niet zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105162842
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:46 schreef Chan het volgende:
Hier vanmorgen zóiets liefs, ik glim er nog van :D
Ik lag nog even bij Timo in zijn bedje te knuffelen en toen zei ik: mama houdt zoveel van jou. En toen zei Timo: Ja! Ook ave jou.
Zoiets had hij nog nooit eerder gezegd dus ik smolt nogal O+
Oh wauw, wat geweldig. O+
pi_105162900
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef mefke79 het volgende:
ik wals hier even zo maar binnen met een *O* mededeling: Driekus is in minder dan een maand 2 cm in lengte gegroeid :D :o !
Wat fijn! Ik had niet meegekregen dat zijn groei achterblijf. Wat lijkt het me rot als je daar zorgen om hebt.

Ivan eet nu al best lang héél weinig, maar zijn gewicht blijft volgens de lijn waar hij al eeuwen op zit (en die dus te hoog zou zijn) toenemen.
pi_105162998
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Och Ssserpente, ik vind het zo sneu om te lezen dat ze er zoveel pijn heeft dat ze liever niet zit.
Aah. O+ Het is al over, hoor.

Mn hart brak gisteren wel even toen Nils r 'baf' op dr billen zó de kinderstoel inzette nadat ze er voor de derde keer uit was geklommen. ;(

Even niet aan gedacht...
pi_105163056
Dan ligt het dus niet aan de hoeveelheid eten, lijkt. Stelt je dat wat geruster?
pi_105163059
Hee,

Ik kom me even voorstellen en meeposten!:D
Ik ben Jaleesa, 21 jaar, ik studeer voor directiesecretaresse en heb een zoontje van 2,5 jaar. zijn naam is Deniz.
Al een erg bijdehand mannetje, die volgens het consultatiebureau en de pedagoog erg voor ligt met zijn ontwikkeling. Meneer praat af en toe alsof hij een volwassene is (lees: dure woorden).
Verder zie ik vanzelf wie hier allemaal posten en hoop ik jullie ook wat beter te leren kennen.

Groetjes Jaleesa
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105163084
(hij is trouwens van 14 juni 2009)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105163358
Hoi! Welkom!
pi_105163479
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Ssserpente het volgende:
Dan ligt het dus niet aan de hoeveelheid eten, lijkt. Stelt je dat wat geruster?
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet. :Y) Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.

Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven. ;( Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.

Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
pi_105163549
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet. :Y) Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.

Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven. ;( Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.

Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
Same here, Claudia. Hoewel ik het wel bewuster doe. Dwz, ik ben me er nu van bewust wanneer ik bijv. zeg: "Mama gaat zich even aankleden.' Meestal corrigeer ik mezelf dan meteen.

Hoe komt het denk je trouwens dat Ivan minder eet?
pi_105163564
Oh, wat ik nog wou vragen: in wat voor bed slaapt jullie peuter? Wij overwegen over te stappen op een peuterbed, of een gewoon eenpersoonsbed.
pi_105163587
Lente slaapt nog gewoon in d'r ledikant. Daar slaapt ze zo goed in dat we nog geen reden zien om over te stappen. :)
pi_105163605
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef Ssserpente het volgende:

Hoe komt het denk je trouwens dat Ivan minder eet?
Hij voelde zich niet zo lekker. En nu is hij gewoon ziek. Gister voor het slapen gaan had hij 40 graden koorts en kreunde hij: 'Ohh, mama, ik heb zo'n pijn.' Nou, pff. :'(
pi_105163702
Ach gos. ;(
pi_105163718
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat ik nog wou vragen: in wat voor bed slaapt jullie peuter? Wij overwegen over te stappen op een peuterbed, of een gewoon eenpersoonsbed.
m'n zoontje slaapt al meer als een jaar in een peuterbed, dit omdat hij in z'n ledikant totaal niet op z'n gemak was en altijd ging spugen:(.. sinds hij in dat peuterbed slaapt is alles beter!
pi_105163745
En welk peuterbed dan?
pi_105163862
Ow arme Ivan hopelijk knapt ie gauw op :*

En Lente ook nog steeds een beetje sneu :*

Welkom JaleesaJoia :W

Claudia hoe zwaar en lang is Ivan dan? Jaël is ook geen licht gewicht maar tegen mij hebben ze nog nooit iets gezegd over te zwaar ofzo...
En jaël slaapt in een ledikant zonder zijkant en van het voorjaar willen we over naar een gewoon 1 persoonsbed, we hebben al een aantal keer op vakantie gemerkt dat ze dat gewoon kan! Dus we slaan een peuterbed over, scheelt ook weer centjes.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105163973
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

bijv:
m'n zoontje belt graag met zijn oma, en het komt wel eens voor dat opa dan opneemt. dan zegt hij: opa, ik wil oma graag even spreken.

of

mama, ik moet naar het toilet.. Mama, wat is dat eigenlijk?.. Mag ik alsjeblieft Pyama Sam op de computer spelen.

of

Als wij tv zitten te kijken en er is reclame, doet hij ALLES na..
Bijv de reclame van johan derkse met ''ik zeg doen'', de reclame's van (volgens mij knorr) AAN TAFEEEEL.. en hij praat dan letterlijk de hele reclame na!

Het zijn natuurlijk niet echt 'dure' woorden.. maar voor een ventje van 2 verbaas ik me soms toch over zijn woordenschat.
pi_105163994
Ik weet niet hoe lang hij nu is. Gister was hij 16,2 kg met pyjama aan. Maar zijn lengte blijft wel achter op zijn gewicht, hoor, en dat lijkt me bij Jaël niet het geval?

De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
  zondag 4 december 2011 @ 13:43:52 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105164064
Ivan beterschap!
Lente :*
Welkom en veel plezier hier!

Roy slaapt ook nog in zijn ledikant, is veiliger als hij een insult krijgt daar kan hij niet uitvallen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105164081
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
En welk peuterbed dan?
Eentje van ikea, ik zal even het plaatje opzoeken..

pi_105164113
quote:
16s.gif Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef JaleesaJoia het volgende:

Het zijn natuurlijk niet echt 'dure' woorden.. maar voor een ventje van 2 verbaas ik me soms toch over zijn woordenschat.
Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"
pi_105164176
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"
Hahaha, godzijdank niet zeg..
pi_105164270
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet hoe lang hij nu is. Gister was hij 16,2 kg met pyjama aan. Maar zijn lengte blijft wel achter op zijn gewicht, hoor, en dat lijkt me bij Jaël niet het geval?

De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
Nee Jaël is 16kg bij 97cm dus die is ook wel vrij lang, maar das pas sinds het laatste half jaar hoor dat ze echt lang is geworden want een half jaar geleden was ze 15,9kg bij 93cm ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')