abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104795726
De Peuters:

24 november 2007: R, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
29 februari 2008: Kyelle, dochter van Tjabbobabbekaai
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
05 mei 2008: Angelo, zoon van Dolphinqueen
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009: Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Ko, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104795797
Niels zegt nu toch echt wel "ik"
Vanmorgen zei hij "ik ook" en "ik ben Nieuws" O+
En gisteravond werd hij boos omdat zijn doekies op mijn schoot lagen: "Is van mij! Mag niet!" Hij had ze er zelf neergelegd, maar ok :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:23 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Lente uit bed ging halen, ze lag in een rieten hangwiegje met een opening aan het hoofdeinde, maar ze was wel een peuter. Ze viel eruit, met haar hoofd op de grond! En toen werd ik werd huilend wakker.
wtf...
Ik vergat nog te zeggen dat er niets aan de hand bleek, want ik viel direct weer in slaap en toen gingen we naar het strand met Lente en Senna :D
Volgens mij zit ik te vaak op Fok! :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Twinkly op 25-11-2011 10:51:38 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104795949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:40 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik vergat nog te zeggen dat er niets aan de hand bleek, want ik viel direct weer in slaap en toen gingen we naar het strand met Lente en Senna :D
Volgens mij zit ik te vaak op Fok! :')
Fok-aholic! Of je wilt gewoon ook graag een meisje en daarom droom je van de leuke peutermeisjes :)
pi_104796066
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:45 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Fok-aholic! Of je wilt gewoon ook graag een meisje en daarom droom je van de leuke peutermeisjes :)
Ja, haha onderbewust :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104796071
:D die droom

Onze peuter is volgens mij definitief over de vervelende papa-fase heen. Hij zegt nu de hele dag: mama? ik vind jou lief! Ik wil jou een knuffel geven.
En vanmorgen zegt ie: papa? ja jongen? Ik hou van jou! *;

Gisterenochtend lag ik met hoofdpijn in bed. Hoor ik hem beneden,' waar is mijn mama?' vervolgens komt hij naar boven om te kijken hoe het met mij gaat. 'Moet je anders misschien een slokje water mama?' O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:56:33 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104796245
Die Seb, wat een lieverd. O+

Lennon wordt de laatste nachten steeds tussen 3 en 5 uur gillend wakker.. -O- en wil dan persé bij ons bed. Dat doen we dan maar... maar herkent iemand dat? Ik hoop dat het snel weer voorbij is, we zijn dat zo niet gewend. We hebben wel besproken dat we komend weekend maar eens een 1-persoonsbed voor hem gaan opzetten...morgen dus matras kopen.

Hoe is het met Seb gegaan die 1e nacht in zn nieuwe bed?
Make love, not war ☮
pi_104796350
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Die Seb, wat een lieverd. O+

Lennon wordt de laatste nachten steeds tussen 3 en 5 uur gillend wakker.. -O- en wil dan persé bij ons bed. Dat doen we dan maar... maar herkent iemand dat? Ik hoop dat het snel weer voorbij is, we zijn dat zo niet gewend. We hebben wel besproken dat we komend weekend maar eens een 1-persoonsbed voor hem gaan opzetten...morgen dus matras kopen.

Hoe is het met Seb gegaan die 1e nacht in zn nieuwe bed?
Misschien helpt een groot bed Diaan. Het is te proberen toch.

Het ging perfect. Hij ging er in, heeft nog 15 seconde gemiept, toen ik beneden was hoorde ik hem al niet meer. Tot vanmorgen zeven uur en toen stond hij vrolijker dan vrolijk op. Hij had heeeeerlijk geslapen _O-

Hij is de laatste tijd erg van het wegkruipen als we aankomen op het kdv. Maar toen ik zei, vertel eens van je nieuwe bed begon hij enthousiast te vertellen van zijn raceautobed die is gemaakt door Ome D. O+
  vrijdag 25 november 2011 @ 11:02:38 #8
114177 Diaan73
pi_104796407
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:00 schreef Estrys het volgende:

[..]

Misschien helpt een groot bed Diaan. Het is te proberen toch.

Het ging perfect. Hij ging er in, heeft nog 15 seconde gemiept, toen ik beneden was hoorde ik hem al niet meer. Tot vanmorgen zeven uur en toen stond hij vrolijker dan vrolijk op. Hij had heeeeerlijk geslapen _O-

Hij is de laatste tijd erg van het wegkruipen als we aankomen op het kdv. Maar toen ik zei, vertel eens van je nieuwe bed begon hij enthousiast te vertellen van zijn raceautobed die is gemaakt door Ome D. O+
Jazeker. Het is nu ook wel een keertje nodig.. dus we gaan het gewoon nu doen. Het is het oude bed van Twan en is houtkleur... hij moet eigenlijk wit geschilderd worden, maar dat doe ik dan wel later een keer. Zou het ook met kou te maken kunnen hebben? Hij slaapt nu nog in dunne slaapzak wil de dikkere slaapzak met geen mogelijkheid aan en onder deken met hoes eromheen... Vanavond moet hij in ieder geval in dikkere slaapzak..

Fijn dat het zo goed ging!! *O*
Make love, not war ☮
pi_104796483
Seb O+ Wat lief Estrys!

twinkly :D het lijkt me ook erg leuk om met Niels, Lente en Senna naar het strand te gaan, hoor :Y

Diaan, wat vervelend is dat. Misschien helpt een groot bed inderdaad. Ligt hij nu nog in een ledikant?

Bar, wat een fijn bericht over Roy *O*

Senna houdt echt niet van te veel warmte. Bijna iedere ochtend of middag als ik haar uit bed haal, ligt ze niet onder haar dekbed. Sterker nog: ze heeft het dan vaak helemaal naar het voeteneinde gevouwen en ligt dan in haar pyjama (of zoals gistermiddag in longsleeve en luier) op het onderlaken. Ijskoude voeten heeft ze dan, maar sokken wil ze ook neit aan. Kennelijk slaapt het goed, want ze slaap al de hele week de hele nacht in haar eigen bed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104796548
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jazeker. Het is nu ook wel een keertje nodig.. dus we gaan het gewoon nu doen. Het is het oude bed van Twan en is houtkleur... hij moet eigenlijk wit geschilderd worden, maar dat doe ik dan wel later een keer. Zou het ook met kou te maken kunnen hebben? Hij slaapt nu nog in dunne slaapzak wil de dikkere slaapzak met geen mogelijkheid aan en onder deken met hoes eromheen... Vanavond moet hij in ieder geval in dikkere slaapzak..

Fijn dat het zo goed ging!! *O*
heeft hij nog een slaapzak? Is dat wel handig met een bed waar hij zelf in en uit kan?
pi_104797435
Wat heerlijk Estrys dat het zo goed is gegaan in zijn superstoere bed!

@Diaan Jaël heeft het ook een periode gehad dat ze gillend wakker werd en idd bij ons in bed wilde.. Uiteindelijk vonden wij dat niet meer okee en nu word ze nog wel wakker en dan gaat ze na even knuffelen weer lekker in haar eigen bedje slapen. Jaël slaapt trouwens ook in een bedje waar ze zelf uitkan met slaapzak aan. Ze wil dat ding ook met geen mogelijkheid uit, we hadden hem al verstopt, maar ze piept 's avonds net zo lang tot we hem weer tevoorschijn halen nou ja dan maar als zij zich daar veilig bij voelt :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 11:51:47 #12
114177 Diaan73
pi_104797912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

heeft hij nog een slaapzak? Is dat wel handig met een bed waar hij zelf in en uit kan?
Hij kan ook niet zelf dat bed in en uit... het is een halfhoogslaper. Twan heeft ook nog lang met slaapzak in dat bed geslapen.

Miss, hij slaapt idd nog in een ledikant.
Deze is woensdag gemaakt:

Als Lennon gaat gillen 's nachts hoor ik: ikke ander bed, ikke uit. En als hij dan bij ons in bed ligt, slaapt hij meteen weer.
Make love, not war ☮
pi_104799611
Esmee ligt nog in een ledikant en ze wil ook heel graag net zo'n bed als haar grote zus. Maar gezien de drama's die we af en toe hebben durf ik het echt nog niet aan :@ Ben bang dat ze er non-stop uit blijft komen...
pi_104801576
Seb komt er ook wel uit maar kan zijn kamer niet af, de deurklink andersom gezet, anders stond hij om de vijf minuten beneden.
pi_104801776
Wij mogen op aandringen van mij op 15 december voor de 2 jaar afspraak. Anders had het veel langer geduurd. Maar ik wil het een en ander weten over zijn spraak etc. en toen kon het wel eerder. Hij mag met kleine broer mee.

Plaatjes benoemen wordt lastig. Waar testen ze dan op? Op spraak of op herkenning? Want T. kan wel heel goed 'boeeeeee' roepen bij de koe en 'huuuuuu' bij het paard.
Puzzeltjes maken zou het probleem niet moeten zijn. We zullen zien...

Ik ben opzich niet zo te spreken over ons cb, ze houden zich wel erg strikt aan de regeltjes. Bijvoorbeeld: T. gaf bij 11 maanden een blokje terug aan de verpleegkundige. Maarrrrr dat moeten ze pas bij de 14 maanden afspraak doen. En toen had ie er geen zin in... Dan wordt er dus genoteerd dat hij het niet heeft gedaan. Nou, en meer van dat soort dingen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:03:15 #16
114177 Diaan73
pi_104801921
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Aoraki het volgende:
Wij mogen op aandringen van mij op 15 december voor de 2 jaar afspraak. Anders had het veel langer geduurd. Maar ik wil het een en ander weten over zijn spraak etc. en toen kon het wel eerder. Hij mag met kleine broer mee.

Plaatjes benoemen wordt lastig. Waar testen ze dan op? Op spraak of op herkenning? Want T. kan wel heel goed 'boeeeeee' roepen bij de koe en 'huuuuuu' bij het paard.

Ik ben opzich niet zo te spreken over ons cb, ze houden zich wel erg strikt aan de regeltjes. Bijvoorbeeld: T. gaf bij 11 maanden een blokje terug aan de verpleegkundige. Maarrrrr dat moeten ze pas bij de 14 maanden afspraak doen. En toen had ie er geen zin in... Dan wordt er dus genoteerd dat hij het niet heeft gedaan. Nou, en meer van dat soort dingen.
wat raar zeg... bij ons cb wordt dan gewoon een kruisje gezet dat ze het hebben gezien... kijken ze dan een volgende afspraak niet meer naar. Lennon kon met 2 ook nog bijna niet praten... cb-arts zei dat dat wel zou komen. En hij had gelijk. Lennon praat nu, 10 maanden later, wel. Nog niet altijd heel duidelijk... maar hij kent wel heel veel woorden. Hij is met 2 niet echt getest trouwens. Dat gebeurt pas bij 3, met die plaatjes...
Make love, not war ☮
pi_104802023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Stiemie het volgende:
Esmee ligt nog in een ledikant en ze wil ook heel graag net zo'n bed als haar grote zus. Maar gezien de drama's die we af en toe hebben durf ik het echt nog niet aan :@ Ben bang dat ze er non-stop uit blijft komen...
Jaël heeft zo een ledikant waar nu de zijkant uit is dus ook een 'groot' bed. Op een gegeven moment maakte zij ook drama's toen hebben we haar bedje omgedraaid met de open kant naar de muur. En af en toe probeerden we het wel andersom en dan zeiden we erbij dat als ze er steeds uit zou komen we hem weer om zouden draaien.
Uiteindelijk vroeg ze op een avond zelf of hij met de open kant naar buiten mocht en sindsdien komt ze er ook eigenlijk niet meer uit. Ik denk dus dat ze er eerder nog niet helemaal aan toe was en nu wel. En ik denk dat w volgend jaar een echt groot bed voor haar gaan halen, we doen geen peuterbed tussendoor.
pi_104802095
'Gelukkig' hoor ik wel meer dat er kinderen zijn die met 2 nog niet praten. Ik probeer me er niet druk over te maken, maar ik doe het stiekem toch.
Nouja, als hij hulp nodig gaat hebben, dan zien we dat wel weer.
Ik merk wel dat hij de laatste tijd veel meer klanken gebruikt en dat hij soms ook in z'n bedje aan het brabbelen is. Dat is iets nieuws. Hij zegt nu ook regelmatig de eerste letter/klank van een woord. Is dat het begin van hele woorden zeggen? Of kunnen ze 'ineens' het hele woord?
pi_104802096
Seb O+ kan ook niet anders dan lekker slapen in zo'n stoer bed ;)
Diaan geen idee wat dat kan zijn, Roy heeft wel een hele tijd gespookt rond die uren maar bij ons in bed is nooit geen optie geweest, want bij papa en mama in bed betekend keten :') en laat dat nou net niet de bedoeling zijn ;)
misschien dat een ander bed kan helpen ik weet het niet, s6 in elk geval ermee, is erg vermoeiend.

cb bezoeken zijn hier eerder bijzaak dan "noodzaak"Roy word ongeveer elke 4 maand wel ergens door een kinderarts/neuroloog gezien en die kijken daar ook naar, lengte gewicht, hoe hij speelt wat hij kan en doet.
Verder starten we woensdag met logo :)

Roy word hier nu al een hele week smorgens wakker met een dunne luier met heerlijk aroma, vanmiddag was zijn luier ook weer dun. We zijn al op zijn eten aan het letten, maar kan me eigenlijk niks bedenken wat hij gegeten/gedronken heeft waardoor hij van die dunne luiers heeft.
Virusje?
Migonne wil je misschien hier wat van hebben ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104802154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Aoraki het volgende:

Bij ons werd niet gekeken naar plaatjes, ze hadden al snel door dat Roy niet praat, daarnaast waren ze natuurlijk helemaal op de hoogte van de "toestand"van Roy en daar werd het meeste over gesproken, en wat er nu allemaal besproken is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:13:15 #21
114177 Diaan73
pi_104802231
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:08 schreef Aoraki het volgende:
'Gelukkig' hoor ik wel meer dat er kinderen zijn die met 2 nog niet praten. Ik probeer me er niet druk over te maken, maar ik doe het stiekem toch.
Nouja, als hij hulp nodig gaat hebben, dan zien we dat wel weer.
Ik merk wel dat hij de laatste tijd veel meer klanken gebruikt en dat hij soms ook in z'n bedje aan het brabbelen is. Dat is iets nieuws. Hij zegt nu ook regelmatig de eerste letter/klank van een woord. Is dat het begin van hele woorden zeggen? Of kunnen ze 'ineens' het hele woord?
Soms kunnen ze ineens het hele woord, een andere keer niet. Het is ook woordafhankelijk. Dat is dus verschillend. Het is goed dat je er op let, maar ik zou me nog niet te druk erom maken als ik jou was. Lennon wil sommige woorden gewoon niet zeggen. :|W Ik heb 2 late praters en bij beide is het goed gekomen.
Make love, not war ☮
pi_104803113
Ik heb net de uitnodiging binnen van het cb half december moet Tyler heen, hij dan net 3.
Dan is zeker ook de ogentest? Ben benieuwd hoe dat gaat gezien hij lang niet alles kan zeggen dan.
Tyler is ook regelmatig onderzocht bij de kinderarts en als het goed is staat alles bij cb ook wel in het dossier.
Hij probeert duidelijk wel te praten. Zijn nieuwe woordje is poep!
pi_104803955
Poep is wel handig. Alhoewel T. zijn eigen manier heeft om ons duidelijk te maken dat hij gaat of heeft gepoept. Hij grijpt dan naar zijn kruis en gaat op en neer wiebelen. Klopt altijd.
Is hij er dan al aan toe om met zindelijkheids training te beginnen? Op inet staat dat ze eerst duidelijk moeten kunnen communiceren, dat lukt dus nog niet. En van plassen heeft hij geen benul.
pi_104804663
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb net de uitnodiging binnen van het cb half december moet Tyler heen, hij dan net 3.
Dan is zeker ook de ogentest? Ben benieuwd hoe dat gaat gezien hij lang niet alles kan zeggen dan.
Tyler is ook regelmatig onderzocht bij de kinderarts en als het goed is staat alles bij cb ook wel in het dossier.
Hij probeert duidelijk wel te praten. Zijn nieuwe woordje is poep!
Je kan even oefenen thuis op de woorden bij de plaatjes. Ze staan in het groeiboekje. Ik bedoel maar: fluitketel :{w
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:22:09 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104804698
ja, of die sleutel, vermomd als kerk of andersom.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')