SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah toe.. ik wil flugeltje hier nog ff terug en asy...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Door Amsterdam slenteren met allemaal grote kerels met zevenmijlslaarzen was niet zo'n goed plan voor dit klein Duimpje...ok dan.. doe ff een pic met uggs aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:46 schreef flugeltje het volgende:
@cooki, nee hoor ben nu aan het werk. Willem is op het KDV. Gewoon lekker rustig dagje doen...
Werk thuis in joggingbroek en slobbertrui, zit er dus prima bijjij klein duimpje
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
ik moest het rustig aan doen
Wij hebben uitgeslapen en zitten nu te ontbijten![]()
liefquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:55 schreef flugeltje het volgende:
Ach Cooks vroeger kwamen er nog regelmatig nakomertjes als moeders 45 was. Was maar heel normaal. De oma van Martijn kreeg haar jongste ook op die leeftijd. Okay, dan was het altijd wel kind 9 of 10, maar daar letten we gewoon niet op. De levensverwachting is tegenwoordig ook langer, dus wat dat betreft zou je die leeftijd best op kunnen schuiven.
Als je het wil, het goed voelt en je het lichamelijk ook aan kunt zie ik geen belemmeringen hoor...
heul goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:06 schreef Asyniur het volgende:
Zoonlief is opgehaald door opa en ik zit met mijn dikke aars op de bank.
Goed hè?
ja..quote:Cooki, je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Misschien dat jij dan het felbegeerde meisje werpt? Btw Lucas was toch ook spontaan? Dus wie weet is er nog wel een kadootje voor jullie weggelegd.
meer van die verhalen, graagquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:08 schreef oeke het volgende:
Een kennisje van mij is zwanger van haar tweede, ze is nu 47. De eerste is nu 13 maanden ong. Ze was na 7 maanden weer zwanger.
Dat was eigenlijk haar enige bezwaar, dat ze geen tijd had genomen om na haar eerste weer fit te worden, waardoor ze nu het gevoel had dat ze mede door haar leeftijd, meer kwaaltjes had.
Dus als je fit bent Cooks, waarom niet?
Oh en een ander kennisje was 45 bij haar eerste en laatste denk ik. Mijn vriend heeft veel vriendinnen die nogal laat aan het settelen en aan de man waren. Bijgevolg allemaal oudere moeders via die kant.
Nou idd !!!! Ik ben gewoon al 13e ! OMGquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:08 schreef oeke het volgende:
Poeh, wat staan we ineens hoog op de lijst met onze maartbaby's!
Het vliegt!
Ik doe er ook geen pica van want dan moet ik weer opstaan en dat is heul niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Cooki het volgende:
[..]
heul goedalleen daar hoef ik dan weer geen pica van
[..]
ja..ook een jungske is welkom maar n charlotteke zou de hoofdprijs zijn zeg maar...
alleen t voelt wel beetje als rupsjenooitgenoeg![]()
[ [url=
http://www.peuterplace.nl(...)upsje.jpg]afbeelding[/url] ]
ik was juf.. dan kan ik mn eigen klasje beginnen
edit
[..]
meer van die verhalen, graag![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef bodpa09 het volgende:
Egopost: ik heb zo de eerste echo en ben echt retezenuwachtig.
*duim duim*quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef bodpa09 het volgende:
Egopost: ik heb zo de eerste echo en ben echt retezenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |